GW:n Apocalypse pelit
GW:n Apocalypse pelit
Ajattelin vaan kysästä, et löytyykö keneltäkään kuvia siitä apocalypsen esittelypelistä tai siitä, joka alkoi eilen ja loppui tänään? (12.-13.10.) Olisin halukas näkemään joitain kuvia. 
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=74215
Miksi sä viestiä luet? Kaiken tarpeellisen saat tuolta^
- laurentius
Re: GW:n Apocalypse pelit
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... a&start=20
mv40k2 oli räpsinyt kuvia ja löydät linkin tuolta.
mv40k2 oli räpsinyt kuvia ja löydät linkin tuolta.
We are returned!
Kiitosta
Ja siellähän näkyykin mun dredari ja jotain muuta
Ja siellähän näkyykin mun dredari ja jotain muuta
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 42&t=74215
kun tosa apocalysessa on noita titaaneja ja banebaldeja niin onko niitä tulossa suomeenkin myyntiin
attelin jos olis niin semmonen titaani olis kiva lisäys armeijaan
attelin jos olis niin semmonen titaani olis kiva lisäys armeijaan
Titaanit voi tilata Forge Worldistä, muualta noita ei saa.
"If you want to live, you better stand up and Fight for it!"
- Half-breed
Titaaneja saa tosiaan vain Forgelta, mutta sieltäkin tällähetkellä vain sitä pienintä Warhound mallia. Isommat joudut tekemään itse.
Baneblade on taas tullut ihan GW:n figuna myyntiin, joten sen voi ostaa kaupasta missä hammerikamaa myydään.
Baneblade on taas tullut ihan GW:n figuna myyntiin, joten sen voi ostaa kaupasta missä hammerikamaa myydään.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
No onkos siellä forgessa enää noita chaos warhound titaanei?
- Half-breed
Kyllä ne sitä vielä mainostavat nettikaupassaan, joten kyllä niitä saatavilla pitäisi olla.pilleripoika kirjoitti:No onkos siellä forgessa enää noita chaos warhound titaanei?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Kaikkia imperiumin titaaneja on saatavilla kun osaa etsiä. Epicast valmisti aikoinaan niitä. Tällä hetkellä niitä saa ebaysta...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
No sitten pitää elää ilman titaania iskä nimittäin ei ilahtuis kuullessaan että tilasin briteistä 200punnan edestä muovia
- samppuliini
Tai teet itse omakätöisesti pahvista tai vastaavasta tälläisen. Ei kulujakaan kerry kuin pahvi, liima+ muut tarvikkeet.pilleripoika kirjoitti:No sitten pitää elää ilman titaania iskä nimittäin ei ilahtuis kuullessaan että tilasin briteistä 200punnan edestä muovia
Warhammer 40k 5.th edition Tyranids W/25 D/11 L/14
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
Playing Warhammer is just like making love. It's usually done on a table and afterwards you always feel great shame.
- Henkinen Johtaja
oikeastaan hintaa kertyy pääasiassa liimasta ja muista tarvikkeista. Pahvilaatikoita(=pakkauslaatikoita) saa ilmaiseksi monista kaupoista ja ohuempaa kartonkia saa muropaketeista, maitotölkeistä ym. kulutustuotteiden pakkauksista. Esimerkiksi vanhempani ostivat mennäviikolla ikeasta kaapin, ja sen pahvipakkauksesta saan ylävartalon warlord titaanilleni.samppuliini kirjoitti:Tai teet itse omakätöisesti pahvista tai vastaavasta tälläisen. Ei kulujakaan kerry kuin pahvi, liima+ muut tarvikkeet.pilleripoika kirjoitti:No sitten pitää elää ilman titaania iskä nimittäin ei ilahtuis kuullessaan että tilasin briteistä 200punnan edestä muovia
Tuosta...
- The Captain
- Valvoja
Eri juttu sitten, kuinka hieno siitä tulee. Butchery Cup -kelpoisen pahvititaanin sietää olla esikuvaansa paremman näköinen, eikä sittenkään kannata luottaa saavansa varmasti pääsylipun. (Tänä vuonna minulla oli sananvaltaa siinä asiassa, ensi vuonna voi olla eri juttu.)samppuliini kirjoitti:Tai teet itse omakätöisesti pahvista tai vastaavasta tälläisen. Ei kulujakaan kerry kuin pahvi, liima+ muut tarvikkeet.pilleripoika kirjoitti:No sitten pitää elää ilman titaania iskä nimittäin ei ilahtuis kuullessaan että tilasin briteistä 200punnan edestä muovia
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.