Aloittamassa confrontationia...
Re: Aloittamassa confrontationia...
Rag-paketit soveltuu paremmin ragin pelaamiseen, koska niissä tulee enempi figuja
Kyllä niillä confroakin saa pelata, ja toisinpäin. Todennäköisesti rag-paketeissa tulee myös kortit ragnarokkiin niille figuille. Pisteet näki ainakin ennen siitä kortin alaoikeasta nurkasta.
- Plästik Dub
Kysyn nyt tässä näin off-topiccina että onko confrontationin mercenaries sama asia kuin warhammerin dogs of war, että niitä saa joka armeijalle? Ja onko se uusi sääntökirja jo confroon tullut, kun on parin kuukauden tauko itselläni figuilusta ollut?
Ja sitten kysyn vielä mitä noiden edellä mainittujen wolfeneiden lisäksi kannattaisi pelilistaan ostaa?
Ja sitten kysyn vielä mitä noiden edellä mainittujen wolfeneiden lisäksi kannattaisi pelilistaan ostaa?
Merkkiksiä saavat juu kaikki, mutta ne lasketaan liittolaisiksi; tapana on ollut, että ennalta sovitaan, mitä kaikkea armeijalistoissa (sääntöteemoja, liittolaisia jne) käytetään.
Hommaisin listaan vielä jonkinlaisen ison päsän, esimerkiksi predatorin tahi lonewolf ykkösen. Tämän jälkeen menee makuasioiksi...
Warriors of Ragnarok -pakasta ja wuffeteemapakasta (myös howling pack -lootasta, loppu ikävä kyllä) saa jotain jänniä profiileja, jotka kannattaa katsastaa.
Hommaisin listaan vielä jonkinlaisen ison päsän, esimerkiksi predatorin tahi lonewolf ykkösen. Tämän jälkeen menee makuasioiksi...
Warriors of Ragnarok -pakasta ja wuffeteemapakasta (myös howling pack -lootasta, loppu ikävä kyllä) saa jotain jänniä profiileja, jotka kannattaa katsastaa.
- Half-breed
Ei vielä, mutta kannattaa miettiä tämän hankkimista, sillä Suomessa ei tuo uusi confro ota tuulta alleen ja tulevaisuudessa pelattaisiin edelleen 3ed.Plästik Dub kirjoitti:Ja onko se uusi sääntökirja jo confroon tullut, kun on parin kuukauden tauko itselläni figuilusta ollut?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Lord Mikke
Heh, kertokaa toki lisääHalf-breed kirjoitti:Ei vielä, mutta kannattaa miettiä tämän hankkimista, sillä Suomessa ei tuo uusi confro ota tuulta alleen ja tulevaisuudessa pelattaisiin edelleen 3ed.Plästik Dub kirjoitti:Ja onko se uusi sääntökirja jo confroon tullut, kun on parin kuukauden tauko itselläni figuilusta ollut?
Muistaakseni ne figutkin rupeaa menemään aikas jännäksi kun kaikki ruvetaan vääntämään muovista, tai jotain sellaista.
Peril of Warp
Eihän se muovi vielä mitään, mutta kun on pre-paintattua muoviaLord Mikke kirjoitti:Heh, kertokaa toki lisääHalf-breed kirjoitti:Ei vielä, mutta kannattaa miettiä tämän hankkimista, sillä Suomessa ei tuo uusi confro ota tuulta alleen ja tulevaisuudessa pelattaisiin edelleen 3ed.Plästik Dub kirjoitti:Ja onko se uusi sääntökirja jo confroon tullut, kun on parin kuukauden tauko itselläni figuilusta ollut?.
Muistaakseni ne figutkin rupeaa menemään aikas jännäksi kun kaikki ruvetaan vääntämään muovista, tai jotain sellaista.
No ei se maalattu loppujen lopuksi niin älyttömän huonoa ole mitä noista omistamistani AT-43 napeista voin päätellä - ainakin itse kehtaisin pelata siihen tasoon maalatulla armeijalla. Rackham on kuitenkin selvästi jatkossa suuntaamassa pelinsä lähtökohtaisesti eri kohdeyleisölle kuin aiemmin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Joo, elikkä tarkotuksena olisi itselläkin alotella pitkästä aikaa taas figuharrastusta ja ihastuin täydellisesti näihin rackhamin figuihin. Eli konfrontaatiota olisi tarkoitus aloitella. Tällä hetkellä olen kallistunut vähän goblineiden kannalle, varsinkin niiden samurai-versioiden. Mietin lähinnä sitä, että onko goblinit vaikea armeija aloittaa konfro, vaikuttavat vähän heiveröisiltä hemmoilta? Miten muuten onnistuu noiden samurai-gobbojen yhdistäminen normaaliin gobbolistaan ja toisin päin? Warstaffi ilmeisestikin vastaa vähän faban commandgrouppia, eli sellainen olisi varmaan hyvä hommata myös. Korjatkaa jos olen väärässä, sääntöihin en ole vielä kovin kummoisesti ehtinyt perehtyä 
Ostoslistalla tällä hetkellä olisi ainakin seuraavat:
Warstaff-boksi
Ninja Goblins
Dai-Bakemono-boksi
Varmaan tarvitsee vielä yhden boksin ashigaruja, niihin olisi ilmeisesti tarkoitus hassata viimeiset pisteet.
Jonkinnäköistä casteria taitaisi porukka kaivata, en tosin osaa päättää Hoosu Uzon ja Wazabin välillä, todennäköisesti tulee kuitenkin poistettua molemmat figut jossain vaiheessa
Pitää vielä vähän tutkailla säännöstöä ennenkuin laittaa tilauksen menemään.
Ostoslistalla tällä hetkellä olisi ainakin seuraavat:
Warstaff-boksi
Ninja Goblins
Dai-Bakemono-boksi
Varmaan tarvitsee vielä yhden boksin ashigaruja, niihin olisi ilmeisesti tarkoitus hassata viimeiset pisteet.
Jonkinnäköistä casteria taitaisi porukka kaivata, en tosin osaa päättää Hoosu Uzon ja Wazabin välillä, todennäköisesti tulee kuitenkin poistettua molemmat figut jossain vaiheessa
Pitää vielä vähän tutkailla säännöstöä ennenkuin laittaa tilauksen menemään.
Moi! Oletan että on puhe kolmoskonfasta, kun meikän on vieläkin vähän vaikea hyväksiä nelosen olemassaoloa.
Siinä valossa sun aloitusvalinnat on jees. Se warstaffi on "vähän niinkuin" command group, paitsi että se ei tuo mitään wombat resoluutiota, vaan tuottaa tietyn matkan päähän kuri- ja rohkeusbonuksia (eli tosi olennainen goboille...). Lisää ashigaruja ei mun mielestä tarvitse, tapatettavaa moskaa tarvitaan vain tietty määrä. Bushit kuulostaisivat jo paljon paremmalle. Jotain mystikkojakin kannattaa juu ottaa, varsinkin gobbojen hintatasolla charruja saa listaan mahtumaan aika monta.
Gobbot vaativat omanlaistansa lähestymistapaa peliin, liha on halpaa ja sitä on paljon ja spesialistit ja möröt on kovia, mutta ne kaikki pitäisi saada pysymään ruodussa... Eivät ehkä se ihan helpoin pelattava, mutta sopivat vasta-alkajallekin, ettei siinä. Urakenit on muuten hillittömän hienoja figuja, oiva valinta söör...
Siinä valossa sun aloitusvalinnat on jees. Se warstaffi on "vähän niinkuin" command group, paitsi että se ei tuo mitään wombat resoluutiota, vaan tuottaa tietyn matkan päähän kuri- ja rohkeusbonuksia (eli tosi olennainen goboille...). Lisää ashigaruja ei mun mielestä tarvitse, tapatettavaa moskaa tarvitaan vain tietty määrä. Bushit kuulostaisivat jo paljon paremmalle. Jotain mystikkojakin kannattaa juu ottaa, varsinkin gobbojen hintatasolla charruja saa listaan mahtumaan aika monta.
Gobbot vaativat omanlaistansa lähestymistapaa peliin, liha on halpaa ja sitä on paljon ja spesialistit ja möröt on kovia, mutta ne kaikki pitäisi saada pysymään ruodussa... Eivät ehkä se ihan helpoin pelattava, mutta sopivat vasta-alkajallekin, ettei siinä. Urakenit on muuten hillittömän hienoja figuja, oiva valinta söör...