"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Wood elf wardancers + noble

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Tas

Wood elf wardancers + noble

Viesti Kirjoittaja Tas »

Vajaa kaksi viikkoa sitten ostin pesikseltä Ostiumissa kasan vanhoja salohaltiota, ja nyt olen saanut ensimmäisen yksikön valmiiksi. Kyseessä on siis yhdeksän tanssijaa sekä tanssijanoble.
Päätin käyttää tanssijoissa mahdollisimman paljon erilaisia kirkkaita värejä; säilyttäen silti armeijan väriteeman.

Figut olivat hauskoja maalata, varsinkin hiukset, jotka ovat 5. edition metsähaltioille tyypillisesti enemmän tai vähemmän pystyssä.

Asiaan, tässä figut:

(kommentointi suotavaa)
Liitteet
Ja itse ylimys
Ja itse ylimys
dancer3nobel.jpg (10.34 KiB) Katsottu 908 kertaa
Lähikuva mielestäni parhaiten onnistuneesta tanssijasta
Lähikuva mielestäni parhaiten onnistuneesta tanssijasta
dancer2valmis.jpg (12.56 KiB) Katsottu 907 kertaa
Ryhmäpotretti
Ryhmäpotretti
dancer1valmis.jpg (42.92 KiB) Katsottu 908 kertaa
Veripallo

Re: Wood elf wardancers + noble

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Ihan hienojahan nou, iloisen värikkäitä ainakin :)
Housuihin olisi jotain high lighteja voinut antaa, niin olisivat olleet enemmän samalla tasolla kun muu nappi (mikäli rakentavaa kritiikkiä kaipaat). Minä tykkään myös maalatuista baseista, ruskeina tai vihreinä (paitsi goblin green, yök).

Kokonaisuudessa oikein hienoja, ainakin pelipöydällä
Hän on puhunut.
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

yleisilme on varsin mainio, mutta jotta siitä yleisilmeestä saisi vielä vähän enemmän irti, niin jotain vähän isompaa kuvaa voisi pistää.. ;)
Mutta mitä noista nyt saa tällä hetkellä selvää, niin näyttää tosiaankin rynkmenttinä hyvältä, hiukset melko nostalgiset ja niiden värimaailma on todellakin värikäs (niin kuin koko nappien yleensä), baset hillitymmät, mutta silti siistit -tykkään.. :)
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Minä tykkään. Onnistuvat jäljittelemään hyvin aikansa maalaustyyliä ja toteutus näyttää olevan hyvin kohdallaan. Hiukset ovat vähän siinä ja siinä menevätkö mauttomuuden puolelle, mutta mielestäni pysyvät vielä turvallisesti rajan oikealla puolella :). Kuten jo sanottu muutama vähän isompi kuva olisi kiva jos haluat syvällisempää analyysia teknisestä suorituksesta.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Hyvän kodin ovat näköjään saaneet sieltä. Varsin 5. edikkamaista maalausta, hyvällä tavalla.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Nilarakh
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Nilarakh »

Toivon kaikkien puolesta isompia kuvia kommentoinnin tason lisäämiseksi ja motivaation parantamiseksi. :)

-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri

Cynae-aeaelioe
Tas

Viesti Kirjoittaja Tas »

Kiitokset kommenteista. Laitan isompia kuvia heti kun ehdin kuvailemaan, hyvällä tuurilla jo tänään illemmalla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”