Tästä on ollut jo jonkin verran ircin puolella puhetta, mutta en minä niihin kelmeihin luota! Ja kaikki havainnot tältä foorumilta eivät tue sieltä saamiani mielipiteitä.
Eli, combatsquadithan ovat DAn ja BAn "erikoisuuksia"(en muista tiedä). Informaatiolukutaitoni on sen verran heikko, että tarvitsen nyt viisaampien ja mahdollisesti virallisten kantojen tietoja.
Devastatorit kuuluvat combatsquadeiksi merkattuihin ryhmiin. Jos minulla on 10hengen devastatorsquad, jossa on kaksi lascannonia ja kaksi heviboltteria, niin saanko jakaa nämä kahteen ryhmään esimerkiksi niin, että toisessa on 3 normaalia marinea ja kaksi heavyä? Nuh?
Entäs, kun combatsquadien säännöissä sanotaan että heavyweaponin saa ottaa vain kymmenen hengen ryhmään. Sen tajuan. Säännöissä myöskin sanotaan että combatsquadeiksi jako tapahtuu deploymentin aikana. Eli voinko ostaa listaa tehdessä sen 10 vahvuisen squadin heavyweaponilla ja jakaa tämän sitten kahdeksi combatsquadiksi deploymentin aikana?
Siinä pari polttavinta.
Raus!
Combat squad
Combat squad
Lone ranger, code red, danger!
- Half-breed
Re: Combat squad
Kyllä kumpaankin. Combat squadin säännöissä sanotaan, että saat jakaa figut syntyvien ryhmien kesken niin kuin haluat ja ainoastaan joukkojen ostovaiheessa on väliä onko yksikössä ne kymmenen jantteria vai ei.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Guardsniper
Jep, tällä hetkellä ei koske muita kuin BA:ta ja DA:ta.gorechild kirjoitti:Tästä on ollut jo jonkin verran ircin puolella puhetta, mutta en minä niihin kelmeihin luota! Ja kaikki havainnot tältä foorumilta eivät tue sieltä saamiani mielipiteitä.
Eli, combatsquadithan ovat DAn ja BAn "erikoisuuksia"(en muista tiedä). Informaatiolukutaitoni on sen verran heikko, että tarvitsen nyt viisaampien ja mahdollisesti virallisten kantojen tietoja.
gorechild kirjoitti:Devastatorit kuuluvat combatsquadeiksi merkattuihin ryhmiin. Jos minulla on 10hengen devastatorsquad, jossa on kaksi lascannonia ja kaksi heviboltteria, niin saanko jakaa nämä kahteen ryhmään esimerkiksi niin, että toisessa on 3 normaalia marinea ja kaksi heavyä? Nuh?
Kyllä.
Kyllä.gorechild kirjoitti:Entäs, kun combatsquadien säännöissä sanotaan että heavyweaponin saa ottaa vain kymmenen hengen ryhmään. Sen tajuan. Säännöissä myöskin sanotaan että combatsquadeiksi jako tapahtuu deploymentin aikana. Eli voinko ostaa listaa tehdessä sen 10 vahvuisen squadin heavyweaponilla ja jakaa tämän sitten kahdeksi combatsquadiksi deploymentin aikana?
Toivottavasti auttoi.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Hyvinkin auttoi, kiitos molemmille vastauksista. Ei tuo combat squad loppujen viimeksi niin ikävä edes ole, vähän rajoittaa niiden satasten tekemisiä mutta piruako siitä. Täältä tähän.
Lone ranger, code red, danger!