Pelätyimmät armeijat
-
Warped Creme
Minusta ei oikein mikään pelota, kun katson siitä kulmasta että oppii aina siitä pelistä, vaikka saisi turpaan. Kun sitten tietää suunilleen seuraavan kerran, että mitä pitää varoa ja mihin kannattaa hyökätä jne.
Pelaan Space Orkseilla ja Lizardmeneillä.
Pelaan Space Orkseilla ja Lizardmeneillä.
It's not the beard on the outside that counts, it's the beard on the inside - Action Hank
Kaarti
Ainut armeija jolla on ikävä aloittaa pelaaminen on imperial guard ja täytynee myöntää et aina hieman pelottaa kaikki vastustajat.
Mutta ei siinä muuta kuin...
Keisarin nimessä VIIMEISEEN MIEHEEN.
Vielä kerran myrskyä päin rakkaat ystäväni... :x
Kaarti
Ainut armeija jolla on ikävä aloittaa pelaaminen on imperial guard ja täytynee myöntää et aina hieman pelottaa kaikki vastustajat.
Lahdessa nähdään! (Ei se nyt ihan äärimmilleen viritetty ole, ei edes kaaos tai Templarieetsa kirjoitti:En sentään pelkää mitään armeijaa, pelihän tässä on vain kyseessä, mutta inhoan äärimmilleen viritettyjä "50-50" marine-armeijoita vastaan pelaamista, siis semmoisia armeijoita joissa on sekä assault- että ampuvia elementtejä. Tuppaavat hyvin rakennettuina olemaan aika tiukkoja vastuksia ja muutenkin marineita saa vastaansa aivan liikaa. All-shooty- tai rhinorush-armeijoita vastaan on pelissä yleensä selkeä kuvio, mutta tuommoisia ympäripyöreitä armeijoita vastaan pelatessa joutuu pähkäilemään jokaista liikettä oikein ajan kanssa.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Kyllä noilla taulla pelatessa pelottaa aika pahasti kaikenmoiset rushi porukat, nuo taut kun eivät ole niin hurjan kovia noissa käsikähmissä.
Kääpiöillä pelottaa se, että milloin vastustaja tajuaa voivansa juosta joukkojani karkuun.
Eldareilla ei pelota mikään muu kuin imperial guard, imperial guardia vastaan asettuminenkin nostaa masennuksen pintaan.
Kääpiöillä pelottaa se, että milloin vastustaja tajuaa voivansa juosta joukkojani karkuun.
Eldareilla ei pelota mikään muu kuin imperial guard, imperial guardia vastaan asettuminenkin nostaa masennuksen pintaan.
No eniten mä oon pelänny ja vihannu örkkejä koska en niitä kahdesta armeijastani kummallakaan ole onnistunut voittamaan
mutta nykyään kun pahin örkki kenraali vaihto gobboihin, toinen lopetti ja kolmannesta ei taida olla vastusta niin eipähän pelota enää. 
Kaikki loppuu aikanaan, vain aika ei milloinkaan
No pelkoa - tai oikeastaan huolestusta - Sekä 40K että Fantasy rintamalla Kaaos.
Niille kun saa molempiin räätälöityä sellasen armeijan ettei oo mitään hajua mitä tulee vastaan matsissa. Ku on lähes kymmenen Troops/Core vaihtoehtoo... :?
Opein myös tuossa viikko sitten pelkäämään Chosen warriors of khorne ryhmää, pojilla kun oli 4 leveys ja ne hutas mua 12 kertaa! Ws5 S5!
Jos niillä ois ollu second hand weapon, 6 leveys ja champion ni ois tullu vaan 25 attackkia!!! Herra Siunaa!
Tietenkin 40K:ssa pelottavat myös Necron, tosin en niitä vastaan ole koskaan pelannut.
Tyranidit. Ne perkeleen Hormagauntit hyppii ekalla, tai viimeistään tokalla vuorolla häsyyn.
6 Dreddistä sisältävä Blood Angel Army (ei oo VIELÄ tullut vastaan).
Mordheimissä pelottavat lähinnä Flagelantit ja Kääpät. Niin ja Zombit, jotka iskevät critcal hittiä ilman erikois taulukkoo....
Mutta kun on Zombeja ni ei tartte vaivata aivojaan
turhalla.
Niille kun saa molempiin räätälöityä sellasen armeijan ettei oo mitään hajua mitä tulee vastaan matsissa. Ku on lähes kymmenen Troops/Core vaihtoehtoo... :?
Opein myös tuossa viikko sitten pelkäämään Chosen warriors of khorne ryhmää, pojilla kun oli 4 leveys ja ne hutas mua 12 kertaa! Ws5 S5!
Jos niillä ois ollu second hand weapon, 6 leveys ja champion ni ois tullu vaan 25 attackkia!!! Herra Siunaa!
Tietenkin 40K:ssa pelottavat myös Necron, tosin en niitä vastaan ole koskaan pelannut.
Tyranidit. Ne perkeleen Hormagauntit hyppii ekalla, tai viimeistään tokalla vuorolla häsyyn.
6 Dreddistä sisältävä Blood Angel Army (ei oo VIELÄ tullut vastaan).
Mordheimissä pelottavat lähinnä Flagelantit ja Kääpät. Niin ja Zombit, jotka iskevät critcal hittiä ilman erikois taulukkoo....
Mutta kun on Zombeja ni ei tartte vaivata aivojaan
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
Tätä minä olen aina sanonut.
- Henri Ketonen
Fantasy puolella inhottaa aina matsit kaaosta vastaan. Kaaos knightit ja -warriorit eivät tunnu kuolevan sitten millään ja kaaos chariotin iskeytyminen uniitin kylkeen kirpaisee aina. Ja kaikki yksiköt vielä corea!
Kun Tohtorihelikopteri nyt otti mortinkin esille niin siinä mua pelottaa mennä vampyyriä vastaan. Se ei tunnu kuolevan oikein millään keinolla ja keihäällä aseistettuna se saa lyödä lähitaistelussa aina 2-3 iskua ennen muita. Kampanjan edetessä siitä tulee sellainen tappokone että oksat pois. Toinen rasittava tapaus olisikin sitten beastmen armeijan herot. Kaksi woundia heti alussa kaikilla neljällä herolla.
Kun Tohtorihelikopteri nyt otti mortinkin esille niin siinä mua pelottaa mennä vampyyriä vastaan. Se ei tunnu kuolevan oikein millään keinolla ja keihäällä aseistettuna se saa lyödä lähitaistelussa aina 2-3 iskua ennen muita. Kampanjan edetessä siitä tulee sellainen tappokone että oksat pois. Toinen rasittava tapaus olisikin sitten beastmen armeijan herot. Kaksi woundia heti alussa kaikilla neljällä herolla.
Ensinnäkin noin 2:1 ylivoima miun eldareita vastaan, samoin tulivoima on aivan joltain toiselta planeetalta omaan armeijaani verrattuna, plus vastustajan vain seistessä paikallaan ja ampuessa ei pelit ole erityisen hauskoja edes pelata, siinä vaan yritetään ujuttaa lähitaisteluryhmät vastustajan linjaan ja pysytään muulla armeijalla piilossa. Ja tietenkin standard bearer joka pilaa kaikki hauskat morale checkit. No on ne sentään sellainen armeija jota voi distruptoida.IG general kirjoitti::) mikäs niis sitten pelottaa?jamopower kirjoitti:Eldareilla ei pelota mikään muu kuin imperial guard, imperial guardia vastaan asettuminenkin nostaa masennuksen pintaan.
Pelätyimmät armeijat
Minusta jos puhutaan Fantasy battlesta vampire counts on fearin takia armeija jota pelkään mieti jos pelaat vaikka skaveneilla joiden ld on jotai 5-6 (keskimäärin) nii nehä ei pääse edes lähitaisteluun.