"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Muutama kysymys taioista

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Eorl Nuori

Muutama kysymys taioista

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

Seuraaviin takoihin kaipaisin selvennystä:

1. Voiko Slann tehdä Flaming Sword of Rhuin-taian (lore of fire) itseensä? Taian kuvauksessa lukee, että "...Counts as a magic weapon", ja Slannin Contemplation-sääntö kieltää Slannia ottamasta taika-aseita tai -armoureita. Joten miten on?

2. Saako Second Sign of Amulin (lore of heavens) antamia re-rollauksia käyttää myös muut yksiköt kuin velho itse?

3. Mikäli taian saa laukasta "...on a single friendly unit", niin saako sen silloin laukaista omien yksiköiden lisäksi myös velhoon itseensä? Vai tarvitaanko (joissain taioissa oleva) lisäys "...or on the Wizard himself"?

Tuossa nyt muutama, joita tuli mieleen, lisää laitan kun/jos löydän :).
flagu

Re: Muutama kysymys taioista

Viesti Kirjoittaja flagu »

2) Secound signin kuvaus sanoo, että pelaaja (tässä tapauksessa sinä itse) saa re-rolleja, eli saat ihan itse päättää kuka niitä re-rolleja käyttää ja koska.

3)Oma velho on friendly unit.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

flagu kirjoitti:3)Oma velho on friendly unit.
Niin minäkin ajattelin, mutta tuo joissain oleva ja joistain "puuttuva" lisäys hieman sekoittaa? No kaipa se sitten menee näin. Kiitokset avusta.
amis

Viesti Kirjoittaja amis »

Eorl Nuori kirjoitti:1. Voiko Slann tehdä Flaming Sword of Rhuin-taian (lore of fire) itseensä? Taian kuvauksessa lukee, että "...Counts as a magic weapon", ja Slannin Contemplation-sääntö kieltää Slannia ottamasta taika-aseita tai -armoureita. Joten miten on?
Itse olen sitä mieltä, että ehdoton ei. Taika sanoo "Counts as..." jolloin se lasketaan magic weaponiksi ja Slanni sanoo ettei käytä niitä. Mikä tässä antaisi luvan heittää taian Slannille?

500 TÄYTEEN!!! puoli tuhatta :D joku sairas voisi pitää tätäkin saavutuksena, postien ollessa kuitenkin järkevyyden paremmalla puolella, uskoisin ainakin niin :D
-Sami

Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Azog

Viesti Kirjoittaja Azog »

Eorl Nuori kirjoitti: 1. Voiko Slann tehdä Flaming Sword of Rhuin-taian (lore of fire) itseensä? Taian kuvauksessa lukee, että "...Counts as a magic weapon", ja Slannin Contemplation-sääntö kieltää Slannia ottamasta taika-aseita tai -armoureita. Joten miten on?

FAQin mukaan saa taikoa skinkki apuri ottaa miekan itselleen.

http://uk.games-workshop.com/news/errat ... ardmen.pdf

Tokan sivun puolivälissä.
amis

Viesti Kirjoittaja amis »

Jaahas, FAQthan kannattaa katsastaa ennen kysymysten postailua, en tosin itsekkään tuota tehnyt, mutta yritän nyt jotenkin pelastaa itseäni :D kaamea moka tärkeässä postissa... Häpeämään siitä vaan Sami! Hus!
-Sami

Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
abcdefg

Viesti Kirjoittaja abcdefg »

Edit: Ja muisti petti taas jälleen...
Viimeksi muokannut abcdefg, Ti 20.11.2007 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

Lind The ChessMaster kirjoitti:Eikös se kyseinen taika kiellä sen tekemistä modeleille millä on US yli 1? Ja hyvä tietää että sille skinkille sen voi tehä!

Sekoitat nyt bear's angeriin.
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

Eorl Nuori kirjoitti:Seuraaviin takoihin kaipaisin selvennystä:

1. Voiko Slann tehdä Flaming Sword of Rhuin-taian (lore of fire) itseensä? Taian kuvauksessa lukee, että "...Counts as a magic weapon", ja Slannin Contemplation-sääntö kieltää Slannia ottamasta taika-aseita tai -armoureita. Joten miten on?
tähän hän tuli jo vastaus, mutta Contemplationissa sanotaan lopussa että ...when choosing their magic items, eli kyllä se sen voi taikoa, koska sitä miekkaa ei mistään esine listasta valita.
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

Kyllä mun slanni on dryadeja ennenkin raiskannut palavalla miekalla. Ihan mauton kombo muuten.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”