games workshopilla kalliit postikulut
Re: games workshopilla kalliit postikulut
Ei ainakaan nyttemmin ole ollut postikuluja, "olleskaan". MUTTA kannattaa varautua maksamaan figuista huomattavasti, sillä punnat ovat edelleen kova sana MYÖS EUROJA ajatellen! Pari normi-ostosta voi viedä hyvinkin sen 50 euroa, (sillä vaikka tilauskirjassa lukee esim. 2 ostosta hinnoiltaan 18£ ja 12£, niin siitä ei tulekaan sitä 1,5 kertaista summaa, eli 30£=(45€), vaan jotakin ihan muuta!)
- The Captain
- Valvoja
Kannattaisiko tarkistaa se punnan ajantasainen kurssi vaikka xe.comista ennen kuin tulee foorumille pelottelemaan? Tällä hetkellä näyttäisi olevan 1 GBP = 1,39552 EUR eli ollaan aika reilusti alle sen puolentoista euron.Barbaari kirjoitti:Ei ainakaan nyttemmin ole ollut postikuluja, "olleskaan". MUTTA kannattaa varautua maksamaan figuista huomattavasti, sillä punnat ovat edelleen kova sana MYÖS EUROJA ajatellen! Pari normi-ostosta voi viedä hyvinkin sen 50 euroa, (sillä vaikka tilauskirjassa lukee esim. 2 ostosta hinnoiltaan 18£ ja 12£, niin siitä ei tulekaan sitä 1,5 kertaista summaa, eli 30£=(45€), vaan jotakin ihan muuta!)
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Eli ostin esimerkiksi (29£ arvosta figuja), niin se teki 44 euroa! Eli suomen gw ottaa siitä välistä 3,53€, näköjään!
29£ * 1.39552=40,47€. Erotus siis 3,53€ ((Postimaksuko?, vai mikä??))
-Tätä minä tässä hain, TOTUUTTA!
29£ * 1.39552=40,47€. Erotus siis 3,53€ ((Postimaksuko?, vai mikä??))
-Tätä minä tässä hain, TOTUUTTA!
Osa erotuksesta tulee veroista. Englannissa taitaa olla ALV 17,5% ja suomessa 22%. Ihan koko summaa tuokaan ei selitä, mutta todennäköisesti GW käyttää jotain vakiintunutta puntakerrointa (1.5) eikä päivän kurssin mukaista.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
GW käyttää jotain vakiintunutta puntakerrointa (1.5) eikä päivän kurssin mukaista.
Tuotahan minä juuri epäilinkin, kun se summa nousi 44 euroon ja postimaksuja ja veroja on nyt turha tuohon sotkea, kun postimaksut ne väittivät maksavansa itse ja verot eivät tee sentään 3,53€. Että se kurssi on tosiaan tuo (1,5) shopilla!
Minulla ei ole mitään valittamista shopin hinnoista, mutta kun rupeat tilaamaan niitä Englannista, niin silloin
joutuu ihmettelemään sitä, että kurssi nousee kummallisesti, luonnollisesti punnan eduksi!
-olisikohan meidänkin pitänyt vain pitää markka valuuttana?
Jos punnan kurssi olisikin 1,8, GW käyttäisi luultavasti sitä 1,5:ttä. Ja tietääkseni GW käyttää kurssia 1,61.Barbaari kirjoitti:GW käyttää jotain vakiintunutta puntakerrointa (1.5) eikä päivän kurssin mukaista.
Tuotahan minä juuri epäilinkin, kun se summa nousi 44 euroon ja postimaksuja ja veroja on nyt turha tuohon sotkea, kun postimaksut ne väittivät maksavansa itse ja verot eivät tee sentään 3,53€. Että se kurssi on tosiaan tuo (1,5) shopilla!
Minulla ei ole mitään valittamista shopin hinnoista, mutta kun rupeat tilaamaan niitä Englannista, niin silloin
joutuu ihmettelemään sitä, että kurssi nousee kummallisesti, luonnollisesti punnan eduksi!
-olisikohan meidänkin pitänyt vain pitää markka valuuttana?