Saako I-Korea suomesta?
Saako I-Korea suomesta?
Saako I-Korea suomesta?
Kyseessähän on muutamia ihan nättejä figuja omaava figupeli, itse löysin loistavia figuja tuuraamaan IG:n rough ridereitä erästä kuvastoa selaillessani. En kuitenkaan ole nähnyt näitä myytävänä missään, mistä siis saada liskoratsastajia?
-Touko "Squirrel" Kästämä
Kyseessähän on muutamia ihan nättejä figuja omaava figupeli, itse löysin loistavia figuja tuuraamaan IG:n rough ridereitä erästä kuvastoa selaillessani. En kuitenkaan ole nähnyt näitä myytävänä missään, mistä siis saada liskoratsastajia?
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
I-Kore on figulafka siinä kuin GW:kin. Ainakin kahta erilaita peliä he tekvät ja niihin figuja.
Ei saa suomesta. Fantsu ei taida kauheasti haluta myydä muita figuja kuin sellaisia joitten menekki on taattu. Turhaa tilaa vie hyllyssä jos osatajia on figuille vain kourallinen.
Ei saa suomesta. Fantsu ei taida kauheasti haluta myydä muita figuja kuin sellaisia joitten menekki on taattu. Turhaa tilaa vie hyllyssä jos osatajia on figuille vain kourallinen.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Mä ite törmäsin näihin figuihin esitteen muodossa Safe Havenissa, omistaja kertoi että ovat koettaneet jo pari vuotta saada sitä myymään niitä ;) ... nojoo, tulee turhan kalliiksi erikseen tilailla... ja kun ei oo sitä luottokorttiakaan
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Lol, no Seiffariin mankumaan kaikki omituisia figulinjoja myyntiin... :-DSquirrel kirjoitti:Mä ite törmäsin näihin figuihin esitteen muodossa Safe Havenissa, omistaja kertoi että ovat koettaneet jo pari vuotta saada sitä myymään niitä... nojoo, tulee turhan kalliiksi erikseen tilailla... ja kun ei oo sitä luottokorttiakaan
Hmm... Hassua jos ei myy. Kyllä I-Korea myydään mm. New wavella... Ehkä Seiffari ei sitten itse ole tilaamassa tarpeeksi että saisivat retail hintoja? Vaikee sanoo.
Jag känner en bot
Safessahan myytiin joskus noita FB:n nappeja, takkiin tuli. Kaikki kävi kattomassa fantsusta ensin ja jos jotain ei siellä sattumoisin ollut niin sitten safesta hakemaan. Taitaa omistajaa syystäkin epäilyttää fantsun kanssa kilpailemaan lähteminen ;)
http://www.i-kore.com/extcat_html/junkers/31202.htm
31202-Sandrunners
Tuommoisille boxeille olisi kahdelle tarvetta, jos näette puolenkuunpeleissä käydessänne joku noita niin vihjaiskaa mulle, jooko? ... En välttämättä saa itseäni ihan vain tarkistamisen ilosta lahteen saakka käväisemään mutta jos koettaisi saada noita järkättyä ... vaikka sitten postitse.
PS. vai olenko täysin erehtynyt ja puolenkuunpeleillä onkin vielä webbisivustot ja olin vain sokea?
31202-Sandrunners
Tuommoisille boxeille olisi kahdelle tarvetta, jos näette puolenkuunpeleissä käydessänne joku noita niin vihjaiskaa mulle, jooko? ... En välttämättä saa itseäni ihan vain tarkistamisen ilosta lahteen saakka käväisemään mutta jos koettaisi saada noita järkättyä ... vaikka sitten postitse.
PS. vai olenko täysin erehtynyt ja puolenkuunpeleillä onkin vielä webbisivustot ja olin vain sokea?
- The Captain
- Valvoja