Elikä kysymys kuuluu mitä ward save meinaa? Olen myös törmännyt sanaan -2 penalty , kun olen lukenut tietoa Delfien reaper bolt throwerista.
Laittakaa vastauksia tulemaan.
Ward save mikä se on?
Re: Ward save mikä se on?
Sääntiksen sivun 30 teksti voi valaista hieman mutta toimii normaanlin saven lisäksi vähentämättömänä. -2 tarkoittaa vihollisen panssarin vähentämistä kahdella eli jos on 4+ seivi niin jäljelle jää 6+.
Löysin kyseisen sivun ja luin sitä vähän aikaa, mutta huomasin että mulla on huone kieli pää. Eli eikö ward save meinaa sitä että se heitetään armour saven jälkeen niillä joilla on ward save. Kysymys kuuluu paremminkin, kuinka suuren luvun pitäisi heittää jos ward save on 6+ tai mikä tahansa
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Juu ja jos wardi on 6+ niin 6:lla seivaa. Jos se taas on 4+ niin 4:sta ylöspäin eli aivan samalla tavalla kuin armour saven heittäimsessä tosin tähän ei tule sitä penaltya isosta strenasta.jankuta kirjoitti: Eli eikö ward save meinaa sitä että se heitetään armour saven jälkeen niillä joilla on ward save. Kysymys kuuluu paremminkin, kuinka suuren luvun pitäisi heittää jos ward save on 6+ tai mikä tahansa
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Kiitti paljon nyt varmaan kaikki ongelmet ovat ratkenneet tässä fb:n mystisessä mailmassa
Älä luulekkaan. Huomaat vielä, että mitä enemmän pelaat, sitä enemmän kysymyksiä herää. Usko poisjankuta kirjoitti:Kiitti paljon nyt varmaan kaikki ongelmet ovat ratkenneet tässä fb:n mystisessä mailmassa
What's going on here? Back from the grave and crap.