"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hp:n pienenpiä projekteja 20.12 Warhound update

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
amis

Re: Hp:n pienenpiä projekteja 4.12 titaani update

Viesti Kirjoittaja amis »

Hedelmäpeli kirjoitti:EDIT:Isketään nyt galleriaankin avunpytö basen suhteen. minkälainen olis moiselle "röllille"oiva alusta?
Jos tarkoitat titaania, niin en kyllä itse tuollaiselle möhkäleelle basea laittaisi, se kun vie viidesosan pöydästä ja silloin jäisi kaverin metsät ja talot ikävästi alle...
-Sami

Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Hedelmäpeli »

amis kirjoitti:
Hedelmäpeli kirjoitti:EDIT:Isketään nyt galleriaankin avunpytö basen suhteen. minkälainen olis moiselle "röllille"oiva alusta?
Jos tarkoitat titaania, niin en kyllä itse tuollaiselle möhkäleelle basea laittaisi, se kun vie viidesosan pöydästä ja silloin jäisi kaverin metsät ja talot ikävästi alle...
tuo on hyvin totta, täytyy keksia joku maa tapa tukea jalat:)
Elämä on Peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
Henkinen Johtaja

Viesti Kirjoittaja Henkinen Johtaja »

Kaksi erillistä alustaa (CD-levyt, plastic-card- tai puu- ympyrät?) jalkojen alle.
En tiedä muista, mutta tällä hetkellä tuosta titaanista tulee lähinnä mieleen ankka. Jalkoja voisi pidentää sen verran että lanteen ja polvitaipeen välissä olisi selvä aukko...
Mutta pidemmällä olet kuin minä oman titaani-projektini kanssa ;)
Tuosta...
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Henkinen Johtaja kirjoitti:Kaksi erillistä alustaa (CD-levyt, plastic-card- tai puu- ympyrät?) jalkojen alle.
En tiedä muista, mutta tällä hetkellä tuosta titaanista tulee lähinnä mieleen ankka. Jalkoja voisi pidentää sen verran että lanteen ja polvitaipeen välissä olisi selvä aukko...
Mutta pidemmällä olet kuin minä oman titaani-projektini kanssa ;)
joo huomasin eilen kaverin olevan aikomoinen nakki jalka, joten korotin sen 11sentistä 14:sta, muokkasin lanteen torsolle kiinnitys ystävällisemmäksi ja muutenkin tein tuenta hommia etc.
uudet jalat

Toson lähin rakentamaan yhtenäisestä laatikosta minkä päälle veistelen erillaisia juttuja/muotoja. tää versio on aika raaka viä ja siitä saa omasta mielestäni aika örkkimäisen kuvan ihan vaan sentakia kun se muistuttaa laattikkoa aika vahvasti.
torson alku

valmiin Torson kanssa korkeudeksi on varmistumassa aika millilleen 35cm.
Mutta takas sorvin pariin jotta saadaan taas uusia kuvia edistymisestä
amis

Re: Hp:n pienenpiä projekteja 6.12 titaani update

Viesti Kirjoittaja amis »

Täytyy kyllä myöntää että on hienoin kyhäelmä mitä olen sotun puolella pitkiin aikoihin nähnyt... ei voi muuta sanoa kuin että Good Work Soldier!
-Sami

Et silleen... Jos en ole oikeassa olen väärässä.
yopappa

Viesti Kirjoittaja yopappa »

Mitä tuo vaaleensinine o? styrofoamii? No kuiteskin... Ihan hiano siit o tulos... ja ISo
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is a Bunny... or a cat?
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

@amis noh ei nyt sentään liiotella, onhan täällä kovertauksia joissa oma masinaani ei ole kun pelkkä varjo. mtta kyllä mieltä lämmittää positiivinen palute kuitenkin.

@yopappa jos jalkaterissä olevaaa sinistä tarkoitat se on tussia, jota olen käyttänyt leikkausviivojen piirtelyyn:)
yopappa

Viesti Kirjoittaja yopappa »

Hedelmäpeli kirjoitti:@yopappa jos jalkaterissä olevaaa sinistä tarkoitat se on tussia, jota olen käyttänyt leikkausviivojen piirtelyyn:)
Meinaan siis rakennus materiaalia. tota vaaleensinistä... styroo vai vai jottai muuta?
(\___/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is a Bunny... or a cat?
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

yopappa kirjoitti:
Hedelmäpeli kirjoitti:@yopappa jos jalkaterissä olevaaa sinistä tarkoitat se on tussia, jota olen käyttänyt leikkausviivojen piirtelyyn:)
Meinaan siis rakennus materiaalia. tota vaaleensinistä... styroo vai vai jottai muuta?
kaikki muut pinnat kuin pyöreät on tehty 1mm paksuisesta plastic card:sta. ja muutenkin kaikki on muovia paitsi reidet jotka on balsaa, jalkaterissä ja sen päällä olevat isot putket ovat alumiinia ja lantion/jalkojen liitoksessa olevat pallonivelet ovat kettiö kaapian oven vetimet.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

pistetään tämmönen pikku päivitys kun tulee taukoa ehkäpä seuraavaan edistymis askeleeseen. eli laattikkomainen pinta alkaa pikku hiljaa hajoamaan ja saamaan pansarin torjuntaa kestävämmät vinot pinnat tilalle.
tässä
ja toisesta suunnasta
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Re: Hp:n pienenpiä projekteja 10.12 titaani update

tein tässä viä toisenkin puolen tohon etu puolella. no mutta tämmösessä konais vaiheessa laitan tämän rojektin sivuun määrittelemättömäksi ajaksi. Korkeutta möröllä on tässävaiheessa 37cm, ja painoa miehekkäät 1kg.
kokonais tilanne
Henkinen Johtaja

Re: Hp:n pienenpiä projekteja 11.12 titaani update

OMG! Jätti Dreadnought!
Hyvältä näyttää. Toivottavasti jalkoihin tulee jotain panssaria ym. että paksuuntuvat.... :)
Tuosta...
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

joo totta kai, nyt oon työstäny lähinnä tuota runkoa vaan tarkoituksella, kunhan saan tuon keski konsolin ja savupiiput joskus valmiiks niin sitten alkaa armoton detail hässäkkä.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Hmm, miksi päässäni soi hell march? :D Oikein vakuuttavaa jälkeä, ainoa mikä meikäläistä vaivaa on tuo jalkojen koko.. Kunhan muistat addia paljon päälipalahaarniskaa, tarpeeksi yksityiskohtia ja vanhahtavan mallin tapaan pään, niin homma on jees. Mitkä aseet btw pistät?
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

Anaheim kirjoitti:Hmm, miksi päässäni soi hell march? :D Oikein vakuuttavaa jälkeä, ainoa mikä meikäläistä vaivaa on tuo jalkojen koko.. Kunhan muistat addia paljon päälipalahaarniskaa, tarpeeksi yksityiskohtia ja vanhahtavan mallin tapaan pään, niin homma on jees. Mitkä aseet btw pistät?
tänks molemmille:) en tiedä mitään helvetin marsseista mutta jokatapauksessa. jalat näyttää nyt kyllä kohtuu tikuilta torsoon verrattuna, mutta juurikin sen takia oon tehny rungon ensiks valmiiks että näkee jos pitää jotain osaa lihavoida etc, muiden kehon osien ollessa isompia. jaa aseet emmä vaan tiedä, toiseks aattelin laittaa ainakin sen assault gun canuunan ihan vaan ku se on äijä. mut toisesta en tiiä, taino on mielessä pyöriny flamer myöskin äijämäisyyden vuoksi,mutta ehdottaa saa molempiin.
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

WOW!! Vähäx toi on magee! Hieman tulee mieleen kävelevä laatikko mutta kokonaisuudessaan se on siisti. Lisää sitten reilusti yksityiskohtia kunhan saat kaikki peruselementit paikoilleen. :)
Henkinen Johtaja

Lieneekö suunnitteillä keväälle Apoccivääntö ? hmm?
Tuosta...
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

@togo*Kiits* joo yritetään vaikka detail jutut ei kyllä mikää leipä laji mulle:)

@henk.johtaja sopiihan sitä miettiä,ja onhan meillä kampanjakin lopettamatta viä:)ja kyllähän tuota vois jotain mega battle tyyppistä hommaan laittaa korvan taakse.
Hedelmäpeli
Peliporukkavalvoja

taas ollaan mukana rakantelemassa. kuvat tuli aikas huonoiks mutta en jaksanu alkaa oottaa uusia kun kaveri on kuitenkin sen verran kookas että eiköhän näistäkin nää missä mennään. eilisen illan tän päivän oon puuhastellu jokseenkin aktiivisesti ja saanu jotain aikaakin. Käsien pohjat kiinnitin vaan näöks tohon kylkeen ja sa esitelläkseni syysteemiä millä aattelin niiden pysyvän aisoissa. hyvin vähän oon pikku detailiakin saanu aikaseks, mutta ne hommat alkavat seuraavaks olemaan ajankohtasia torson ja jalkojen osalta. ei kai tässä muuta kun ite kuvat, kommentit/ideat ovat tervetulleita.

sivu
toinen sivu
edestä
HampsterC

Re: Hp:n pienenpiä projekteja 20.12 titaani update

Viesti Kirjoittaja HampsterC »

hienohan tuo on :)

näyttäs tuo oikea "olkapää" olevan matalammalla kuin vasen ja hitusen muutenkin nojaa oikealle..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”