"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gobbomättöpiirrustus

VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Gobbomättöpiirrustus

Viesti Kirjoittaja VVirtanen »

Jeps,armeijan vähillä vapaa-ajoilla ei ihan hirveästi ehdi maalata, niinpä meikäläinen sitten piirtelee.

Aiheena on gobbojen järjestämä väijytys luolistossa yksinäiselle tutkimusmatkaajalle.

Piirrustusvälineinä toimi lyijykynät ja sekalaiset tussit. (näkyy taustassa, kun vaihtui taustan tussaamistussi lennosta.)

Kommentoida saa vapaasti ja kaikki kommentit ovat tervetulleita.

Itse kuva:
http://s2.photobucket.com/albums/y27/be ... nt=Mtt.jpg
Drakken

Re: Gobbomättöpiirrustus

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Onhan tuo piirrustus komea - itse en tuommoista osaisi piirtää millään. =D

Mutta mistä johtuu tämä sankarimme "Führer" -asento? Pisti vaan pahasti silmään. ;)
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

hieno kuva, oikeen sarjakuvamainen, mutta sankarin pose näyttää siltä että se ei tappelisi noitten gobbojen kanssa, vaan että se olis vaan ärsyntyny ku ku ne tulee pyytää nimmaria aseitten kanssa :D
vapaa käsi vois olla työtämässä jotain gobboa tai tökkäämässä sitä silmään...
miekkakkin näyttää siltä että olisi pulhuolimattomasti osunu tappavasti gobboon, seki käsi vs olla dynaamisempi kun nyt se on melko suora :) mutta hienoa piirtämistä silti
Pummi

Viesti Kirjoittaja Pummi »

Miekkakäsi ei tosiaan ole dynaaminen, ja pistää silmiin, muuten hieno. Vähän tuo sankari muutenkin tönkkö.

Ja muuten, itse herra Führerhän ei moista asentoa ikinä itse käyttänyt, muut kylläkin.
Drakken

Viesti Kirjoittaja Drakken »

Pummi kirjoitti: Ja muuten, itse herra Führerhän ei moista asentoa ikinä itse käyttänyt, muut kylläkin.
*Köh* Eikö?
http://www.veteraanienperinto.fi/suomi/ ... itler1.jpg
VVirtanen
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja VVirtanen »

Mutta mistä johtuu tämä sankarimme "Führer" -asento?
Puolivahingossa syntynyt. Vasta näin jälkikäteen huomasin sen.
mutta sankarin pose näyttää siltä että se ei tappelisi noitten gobbojen kanssa, vaan että se olis vaan ärsyntyny ku ku ne tulee pyytää nimmaria aseitten kanssa
Ideana oli, että sankari vain yrittää epätoivoisesti pitää gobboja kauempana ja mäiskii miekalla satunnaisesti. Asento tosiaan on hieman liian tönkkö, mutta on sankarilla selässä kiinni gobbo, tuskin kukaan siinä tilanteessa ihan kauheasti heiluu. ;)
Häkä-Ässä

Viesti Kirjoittaja Häkä-Ässä »

Ideasta ei voi olla pitämättä mutaa teos on kovin eloton. Ja kaikenlaista virhettäkin mukaan mahtuu.
"Yeah, most of my boys... they would drain the blood from an innocent child and drink it before going into battle."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Piirrustukset ja maalaukset”