Kysymyksiä closis wepoista!!!
-
pomppiva-possu
Kysymyksiä closis wepoista!!!
Nii että mitä sääntöjä on
-Power fist;illä
-Power weapon;illa
-Lightning claw,illä
Nii et jos joku tietää ni voisiks ystävällisesti kertoa,
KIITOS?!
nii ja tietenkin voi myö kertoa mitä kyseisen aseen kyseinen sääntö sisältää
(suomennos)
nii ja lisäks tämä kysely ei tarkoita että minä olen IHAN alottelia mutta...
-Power fist;illä
-Power weapon;illa
-Lightning claw,illä
Nii et jos joku tietää ni voisiks ystävällisesti kertoa,
KIITOS?!
nii ja tietenkin voi myö kertoa mitä kyseisen aseen kyseinen sääntö sisältää
(suomennos)
nii ja lisäks tämä kysely ei tarkoita että minä olen IHAN alottelia mutta...
^^
` ´
(••)
` ´
(••)
-
pomppiva-possu
Re: Kysymyksiä closis wepoista!!!
miks mä tätä muuten kysyisin jos mulla olis sääntökirja?
D44
D44
^^
` ´
(••)
` ´
(••)
-
Dark Servant
Joten eikun kipin kapin se hommaamaan, jotta saat selvyyden CCW-aseiden säännöistä. Täällä ei ole tapana kertoa sääntöjä niille, jotka "warettavat" peliä eli eivät ole edes aikeissa hommata sääntökirjaa pelatakseen peliä.pomppiva-possu kirjoitti:miks mä tätä muuten kysyisin jos mulla olis sääntökirja?
D44
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
- The Captain
- Valvoja
Lukaisepa nuo tiedotteet asianmukaisilta alueilta.
Sotavasara ei ole sääntökirjan/codexin korvike. Oletuksena on, että jokaisella käyttäjällä on ne sääntökirjat, joita hän pelatessaan tarvitsee, ja foorumilla puidaan sitten niitä sääntökohtia, jotka syystä tai toisesta jäävät epäselväksi.
Sotavasara ei ole sääntökirjan/codexin korvike. Oletuksena on, että jokaisella käyttäjällä on ne sääntökirjat, joita hän pelatessaan tarvitsee, ja foorumilla puidaan sitten niitä sääntökohtia, jotka syystä tai toisesta jäävät epäselväksi.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
pomppiva-possu
olen jo pitkään pelannut(6 vuotta) mutta kun ei ole oikein rahaa just nyt
mutta miksei kukaan voi suoraan sanoa niitä sääntöjä ettei tätäkin viestiketjua tarvitse loputtomiin
kirjoitella kun kukaan ei suostu suoraan sanomaan
mutta miksei kukaan voi suoraan sanoa niitä sääntöjä ettei tätäkin viestiketjua tarvitse loputtomiin
^^
` ´
(••)
` ´
(••)
-
Dark Servant
Koska säännöt löytyvät sääntökirjasta, joka sinun pitää ostaa. Jos rahat eivät "juuri nyt" riitä, niin sitten sinun pitää odottaa tai lainata kaverin sääntökirjaa ja lukea ne säännöt sieltä. Täällä ei kukaan ala sinulle kertomaan sääntöjä, joten niitä on turha onkia.pomppiva-possu kirjoitti:olen jo pitkään pelannut(6 vuotta) mutta kun ei ole oikein rahaa just nyt
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Tietenkin kaikkiin sääntöihin on syynsä. Sotun "sotu ei ole sääntökirjan korvike" sääntö takaa sen että sotu voi toimia harrastajien keskustelufoorumina. Jos sotussa rikottaisiin tätä kyseistä sääntöä, rikkoisivat kaikki käyttäjät myös tekijänoikeus lakeja, jolloin poliisilla olisi oikeus ja velvollisuus sulkea koko foorumi. Tätä ei kukaan halua. Jos haluat sääntöjä ilmaiseksi, niin varastat ne jostain muualta etkä tuhoa sotun mainetta yrittämällä saada niitä täältä. En yritä yllyttää ihmisiä rikkomaan lakia vaan ymmärtämään yhteisen edun tässä kyseisessä asiassa.
-
pomppiva-possu
kyllähän aika moni muukin täällä "kalastelee" sääntöjä
^^
` ´
(••)
` ´
(••)
- Hands_of_blue
No niinpä tekee, mutta tekeekö se mielestäsi siitä hyväksyttävää? Monet aloittelijat eivät lue heti Sotun sääntöjä ja jotkut idiootit eivät noudata niitä. Eli mars lukemaan ne säännöt ja jos niitä ei osaa noudattaa voi varmaan etsiä toisen foorumin ja säästää näin ylläpidolta bannaamisen vaivan.pomppiva-possu kirjoitti:kyllähän aika moni muukin täällä "kalastelee" sääntöjä
Jos rahaa ei ola paljoa, voit ostaa tämän.
Postimaksuineen 22$ eli siis nykyisellä dollarin kurssilla tasan 15 euroa.
Jos ei sen verran voi investoida harrastukseen, voi 40k olla väärä harrastus sinulle. Sanoit, että olet harrastanut peliä 6 vuotta. Kyllä luulisi 6 vuodessa olevan tuohon varaa.
Viestini saattaa kuulostaa töykeältä, mutta totuus on se, että 40k:n harrastaminen maksaa. Lisäksi luulisi kirjattomienkin jo oppineen, että Sotavasarasta ei ole luvallista onkia sääntöjä. Tällaiset viestit eivät myöskään anna hyvää kuvaa henkilöstä: "Mut ku kaikki muutki onkii tietoja XD, ja mul on melkeen sääntökirja lol."
Postimaksuineen 22$ eli siis nykyisellä dollarin kurssilla tasan 15 euroa.
Jos ei sen verran voi investoida harrastukseen, voi 40k olla väärä harrastus sinulle. Sanoit, että olet harrastanut peliä 6 vuotta. Kyllä luulisi 6 vuodessa olevan tuohon varaa.
Viestini saattaa kuulostaa töykeältä, mutta totuus on se, että 40k:n harrastaminen maksaa. Lisäksi luulisi kirjattomienkin jo oppineen, että Sotavasarasta ei ole luvallista onkia sääntöjä. Tällaiset viestit eivät myöskään anna hyvää kuvaa henkilöstä: "Mut ku kaikki muutki onkii tietoja XD, ja mul on melkeen sääntökirja lol."
-YTY
-
DrPullasorsa
Ja myös oppivan esim. power fistin statuksen.YTY kirjoitti: Jos ei sen verran voi investoida harrastukseen, voi 40k olla väärä harrastus sinulle. Sanoit, että olet harrastanut peliä 6 vuotta. Kyllä luulisi 6 vuodessa olevan tuohon varaa.
Näitä sattuu...
6vuottahan voisi olla vaikka se aika minkä hyö on pelannut esim. 2.laitoksen kirjoilla
, mikä voipi olla mahollista, ja hyö/hää haluu alkaa pikkuhiljaa siirtymään tähän edikkaan. Tai sit hyö ei oo ikinä vaa käyttäny kyseisii aseita ...
Mahollisuuksia on monia...
2
-
DrPullasorsa
Hyö? Hää? Hän, he?Lind The ChessMaster kirjoitti:6vuottahan voisi olla vaikka se aika minkä hyö on pelannut esim. 2.laitoksen kirjoilla, mikä voipi olla mahollista, ja hyö/hää haluu alkaa pikkuhiljaa siirtymään tähän edikkaan. Tai sit hyö ei oo ikinä vaa käyttäny kyseisii aseita ...
No juu, mutta kyllä on saa olla aikamoinen sattuma, että ei 6:dessa vuodessa tapaa ketään lajinharrastajaa joka pelaa 4. editionia ja tule smalla tutuksi edes pari yleisintä asetta.
Näitä sattuu...
Onko sillä väliä? Mikä on kiellettyä, on kiellettyäLind The ChessMaster kirjoitti:6vuottahan voisi olla vaikka se aika minkä hyö on pelannut esim. 2.laitoksen kirjoilla, mikä voipi olla mahollista, ja hyö/hää haluu alkaa pikkuhiljaa siirtymään tähän edikkaan. Tai sit hyö ei oo ikinä vaa käyttäny kyseisii aseita ...
What's going on here? Back from the grave and crap.
Alkuperäinen asia lienee tullut kaikille selväksi, joten...
Phil Kelly says "No!"