"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

The Warhost of Tor Thalasa (2000 pts High Elves)

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Drak
Viesti:

The Warhost of Tor Thalasa (2000 pts High Elves)

Viesti Kirjoittaja Drak »

Eli ajattelin tehdä helffit seuraavaksi armeijakseni. Pitemmittä puheitta siihen pääasiaan, eli listaan:

LORDS

Archmage-360 pts
4th Level, Book of Hoeth

HEROES

Mage-185 pts
2nd level, Seerstaff of Saphery, dispel scroll

Noble-143 pts
Great Weapon, Armour of Caledor, Battle Standard Bearer

CORE

Archers-110 pts
10 Archers

Spearmen-214 pts
19 Spearmen, full command, war banner

SPECIAL

Dragon Princes-215 pts
5 Dragon Princes, full command, Banner of Ellyrion

Dragon Princes-150 pts
5 Dragon Princes

Sword Masters of Hoeth-290 pts
14 Sword Masters, full command, Banner of Sorcery

Shadow Warriors-85 pts
5 Shadow Warriors

RARE

Repeater Bolt Thrower-100 pts

Repeater Bolt Thrower-100 pts

Great Eagle-50 pts

Total:2004 pts

Parannusehdotukset otetaan vastaan ilomielin.
Viimeksi muokannut Drak, Pe 25.01.2008 20:01. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
blackmetalsiili

Re: The Warhost of Tor Thalasa (2000 pts High Elves)

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Lisää vaan shadow warruja, ne raiskaa khorne ritaritkin klosiksessa ja welfit ampumataistelussa.. Mutta oikeena kommenttina niin ton shadow walkerin vois vaihtaa vaik perus jamppaan sinne, kun klosikseen oot tuskin menos...
Drak
Viesti:

Itse asiassa saatanpas ehkä mennäkkin klosikseen noilla shadow warrioreilla, riippuen tosin ihan vastustajasta. Hakemaan war machineitä siis.

Edit: Plus listaa muokattu, místä ottaa pois 8 pistettä?
PistolGripPump

Viesti Kirjoittaja PistolGripPump »

Kakkosmaagi on laiton, kun paria arcane itemiä ei saa olla. Rullat puuttuu eli kakkos maagista rullakuski, ei se saa muutenkaan mitään läpi höttöbookin kanssa. Voit tiputtaa yhden spearin pois niin saat lisää pisteitä 19+bsb=20 Maagin pisteillä toinen kotka ja masterien champalle gem of courage. Voit myös harkita guardian phoenixia tai amulet of light-tavaroita bösbille. Prinssien champpa ja muusikko ovat mielestäni liian kalliita niiden tehoon nähden.
Rizky

Viesti Kirjoittaja Rizky »

PistolGripPump kirjoitti: masterien champalle gem of courage.
Mieluummin Talisman of Loec ja tuo gemi vaikka rullakuskille tai Dprincejen champalle
PistolGripPump

Viesti Kirjoittaja PistolGripPump »

Minkä takia GoC rullakuskille. En itse ainakaan pitäisi sitä erityisen lähellä käsikähmää, Kun speareissa on BSB. Swordmastereissa voisi tietenkin toimia, mutta otan itse mielummin etulinjaan ws6/s5/A2/ASF hyökkäyksen kuin ws4/s3/a1/ASF hyökkäyksen. Myöskin prinsseillä on ld9, ei ne sitä niin paljon tarvi fearin ja terrorin kestoon. Lisäksi prinsseillä on isompi karkuunjuoksumatka jos ne nyt sattuu häviämään combatin. Itse lisäksi en käytä champpaa prinsseissä. 50 pts w1 kaverista on kyllä minulle liikaa. Swordmastereista voi tulla kebabia, jos ne häviää ld8 fear testin esim. kahdeksalle dryadille. Toisaalta, jos varustaa miekkamiehet lion banner+amulet of light combolla, dryadeista tulee lähes varmasti kebabia. Itse vertaan lähes aina unitteja miten ne pärjäisi kahdeksalle dryadille tai nurglen demoneille.

Lisäksi AoL swordmasterilla on mielestäni hyvä ainoastaan mättöcharruja vastaan ja lisäksi antaa varman woundin vastustajalle reson laskentaan (vai antaako, en ole muuten ihan varma). Itse kuitenkin melkein himmaisin challengesta ja antaisin tavallisten pulliaisten hakata jannuja ympäristöstä tai itse mättöcharrua tai hakkaisin champalla tavallisia jannuja.
Isompi Arska

Viesti Kirjoittaja Isompi Arska »

PistolGripPump kirjoitti:Lisäksi AoL swordmasterilla on mielestäni hyvä ainoastaan mättöcharruja vastaan ja lisäksi antaa varman woundin vastustajalle reson laskentaan (vai antaako, en ole muuten ihan varma).
Talisman of Loecin (ToL) woundi ei tuu resoon. se on vasta se phasen lopussa, resojen laskennan jälkeen
Rizky

Isompi Arska kirjoitti:
PistolGripPump kirjoitti:Lisäksi AoL swordmasterilla on mielestäni hyvä ainoastaan mättöcharruja vastaan ja lisäksi antaa varman woundin vastustajalle reson laskentaan (vai antaako, en ole muuten ihan varma).
Talisman of Loecin (ToL) woundi ei tuu resoon. se on vasta se phasen lopussa, resojen laskennan jälkeen
Parasta on kun SMasterien champpa on ainoa jäljellä oleva tyyppi yksiköstään, aktivoi ToL:n chargatessaan, breikkaa jotain, juoksee perään ja ottaa kiinni ja sen jälkeen kuolee.
Foo bar

Viesti Kirjoittaja Foo bar »

Warp-Rider kirjoitti: Mage-180 pts
2nd level, Seerstaff of Saphery, Jewel of Dusk
Laiton.
Be Optimistic! All The People You Hate Will Eventually Die.

Sometimes it doesn't matter how retarded you are!
Drak
Viesti:

Foo bar kirjoitti:
Warp-Rider kirjoitti: Mage-180 pts
2nd level, Seerstaff of Saphery, Jewel of Dusk
Laiton.
Tiedän. En vaan jaksanu muuttaa tota koulusta. Enää ollaan muuten 4 pistettä yli laidan, mistä sen sais revittyä?
blackmetalsiili

Viesti Kirjoittaja blackmetalsiili »

Mitenkäs meinasit muuten sijotella noi sankarit tonne unitteihin? Sen sais sen neljä pistettä ainakin vähentämällä yhen miekkailijan ja lisäämällä yhen keihäsmiehen, jolloin bösbä siirtyy kans miekkamiehiin. Se ei välttämättä olis niin järjetönkään ratkaisu, sillä swordmastereiden perus ld nousis ja ne ei jäis itkee mitään fearia niin kuin välillä jaralla..
Rizky

blackmetalsiili kirjoitti:Mitenkäs meinasit muuten sijotella noi sankarit tonne unitteihin? Sen sais sen neljä pistettä ainakin vähentämällä yhen miekkailijan ja lisäämällä yhen keihäsmiehen, jolloin bösbä siirtyy kans miekkamiehiin. Se ei välttämättä olis niin järjetönkään ratkaisu, sillä swordmastereiden perus ld nousis ja ne ei jäis itkee mitään fearia niin kuin välillä jaralla..
LD8 nyt niin paljoa eroa kuin LD9
Jara

Viesti Kirjoittaja Jara »

Kylläpäs on.
Rizky

Jara- kirjoitti:
Kylläpäs on.
No mutta sitten voikin miettiä että onko se sen yhden LD:n nousemisen arvoista? Tehdä heikosta ja suht kalliista yksiköstä vieläkin kalliimpi ja vielä vaikka swordmasterit pärjäävät ihan riittävän hyvin omillaan tai oikeastaan lyövät yhtä kovaa kuin herot. Saa sen LD9 jo ihan kenraalista ja paljon kätevämmällä tavalla. Ja ei se LD9 myöskään aina riitä niin kuin tarkoitin. Gem of Courage sinne jos liikaa pelkää fearia, mutta itse en laittaisi mitään.
Jara

Viesti Kirjoittaja Jara »

Rizky kirjoitti:
Jara- kirjoitti:
Kylläpäs on.
No mutta sitten voikin miettiä että onko se sen yhden LD:n nousemisen arvoista? Tehdä heikosta ja suht kalliista yksiköstä vieläkin kalliimpi ja vielä vaikka swordmasterit pärjäävät ihan riittävän hyvin omillaan tai oikeastaan lyövät yhtä kovaa kuin herot. Saa sen LD9 jo ihan kenraalista ja paljon kätevämmällä tavalla. Ja ei se LD9 myöskään aina riitä niin kuin tarkoitin. Gem of Courage sinne jos liikaa pelkää fearia, mutta itse en laittaisi mitään.
Totta totta, asiaa tulee kokoajan. Ld 9 on kuitenkin aika hemmetin paljon parempi kuin 8.
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

[quote="Warp-Rider"]Eli ajattelin tehdä helffit seuraavaksi armeijakseni. Pitemmittä puheitta siihen pääasiaan, eli listaan:

<SNIP>

Parannusehdotukset otetaan vastaan ilomielin.[/quote]

Hyvin pitkälle samanlaiseen listaan olen itsekin päätynyt tällä hetkellä, liekö sitten suositus vaiko eikö...

Hoethin kirjan sijaan olen kasvattanut arkkimaagille viidennen taian, jolloin voi olla aika varma että taika-alueen tärkeät taiat osuvat kohdalle. Kakkosmaagille olen ottanut lisä taikanopan ja arkkimaagille ring of Furyn, lisäksi banner of sourcery. Tätä yhdistelmää parempi taitaa olla Teclis yksistään, jos sitä haluaa käyttää tai sen käyttö on sallittua.

Toisen DP yksikön sijaan olen käytänyt WL -yksikköä, mutta jahka saan toisen DP -yksikön kasaan, käytän ehkä myös kahda lohikäärmeprinssiyksikköä sekä yhtä 12-14 hengen WL -yksikköä.
Ilman vähintään yhtä kotkaa ei kannata mihinkään lähteä, ja sama pätee kahteen pultteriin. Shadow warrioreja käytän myös, kuutta kappaletta, ihan sen takia että pysyy yksikkömäärä deploymentissa pienenä (käytän myös skeinsliveriä), toistaiseksi menestys varjomiehillä on kuitenkin ollut aika vaatimatonta. Ehkä niillekin vielä se sopivakin kohde vastaan tulee...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”