40k:n pelaajia?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Commander Tycho
40k:n pelaajia?
Olen äskettäin muuttanut Jyväskylään. Löytyiskö täältä 40k pelikavereita, suunnilleen samanikäisiä kuin itse olen (13 v).
Jeejee...
Re: 40k:n pelaajia?
Itse pelaan myös 40k:ta ja asun vakituisesti Jyväskylässä.
Ikää minulla tosin on hieman enemmän, mutta eipä se kait mitään haittaa, hauskaahan pelatessa pidetään.
Opiskelen yliopistossa ja yleensä ainakin Fantasiapelien keskiviikkofigupeli-iltaan on mahdollisuuksia päästä joskus.
Samoin voidaan sopia joskus keskemmällekin päivää peli samaan paikkaan, miten nyt vain kouluasiat sallivat.
Fantsun kautta voi löytää peliseuraa myös, siellä on pelialueella punainen vihko missä on figupelaajille yhteystietoja.
Oma armeijani on alati työn alla oleva Tau Empire noin 2000 pisteeseen asti, mutta tykkään paljon myös pienemmillä pisteillä pelatuista peleistä.
Ikää minulla tosin on hieman enemmän, mutta eipä se kait mitään haittaa, hauskaahan pelatessa pidetään.
Opiskelen yliopistossa ja yleensä ainakin Fantasiapelien keskiviikkofigupeli-iltaan on mahdollisuuksia päästä joskus.
Samoin voidaan sopia joskus keskemmällekin päivää peli samaan paikkaan, miten nyt vain kouluasiat sallivat.
Fantsun kautta voi löytää peliseuraa myös, siellä on pelialueella punainen vihko missä on figupelaajille yhteystietoja.
Oma armeijani on alati työn alla oleva Tau Empire noin 2000 pisteeseen asti, mutta tykkään paljon myös pienemmillä pisteillä pelatuista peleistä.
"Where is this Emperor now, when you have need of him, human?"
-Shas'la T'au Kais, Fire Warrior
Mikä keskiviikkofigupeli-ilta? En oo ikinä kuullu sellasesta.(Monelta alkaa?)Azured kirjoitti: yleensä ainakin Fantasiapelien keskiviikkofigupeli-iltaan on mahdollisuuksia päästä joskus.
Ja missä muka tuo punainen vihko on? En oo mitään sellasta huomannut.
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
Alkaa siinä vaiheessa kun pelaajat saapuvat paikalle. Ideana on se, että liike on pidempään auki kuin normaalisti, jotta saa pelata rauhassa ja joku henkilökunnasta on auttamassa.jonih kirjoitti:Mikä keskiviikkofigupeli-ilta? En oo ikinä kuullu sellasesta.(Monelta alkaa?)
Pelialueella, Kauppakadulta katsoen vasemmalla seinällä. Ilmoitustaulujen välissä seinäkoukussa. Kyllä se siellä on ellei joku juuri ole siihen raapustamassa tietojaan.jonih kirjoitti:Ja missä muka tuo punainen vihko on? En oo mitään sellasta huomannut.
On varmaan ollut joku raapustamassa tietojaan tohon vihkoon kun olen katsellut tarkemmin sinne päin. Pitääkin raapustaa siihen omat tiedot.
Toi keskiviikofigupeli-ilta on varmaan ihan kiva. Pitääkin käydä joskus.
Toi keskiviikofigupeli-ilta on varmaan ihan kiva. Pitääkin käydä joskus.
"Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen"
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
-Homer Simpson
I eatz yor brainz! -MN
Vois itsekkin joskus taas käydä pelaamassa kun sais ton pirun sister armyn valmiiksi
Teenpä tässä yhteenvedon Jyväskylän Fantasiapelien käytännöstä vaikka Azured jo tärkeimmät pointit mainitsikin.
Eli liikkestä on mahdollisuus varata pelipöytä käyttöön ( ei kustanna mitään ). Jos kyse on miniatyyreistä niin firman puolesta saa siis käyttöön sekä pöydän että maastoa. Varaus tulee tehdä vähintään vuorokautta ennen suunniteltua aikaa jotta henkilökunta voi tarkistaa kalenterista ettei se mene päällekkäin jonkin muun varauksen/tapahtuman kanssa.
Liikkeen viikko-ohjelmassa keskiviikko on miniatyyri-ilta joka merkitsee sitä että varattuja pelejä voi jatkaa normaalin sulkemisajan ylitse aina kello 20.30 saakka.
Liikkeessä on siis pelitilan ilmoitustaulujen luona punainen kansio seinällä koukussa. Miniatyyripelaajat voivat laittaa siihen
omat tietonsa ( yhteystiedot,mitä peliä pelaa jne. ) ja etsiä peliseuraa.
Eli liikkestä on mahdollisuus varata pelipöytä käyttöön ( ei kustanna mitään ). Jos kyse on miniatyyreistä niin firman puolesta saa siis käyttöön sekä pöydän että maastoa. Varaus tulee tehdä vähintään vuorokautta ennen suunniteltua aikaa jotta henkilökunta voi tarkistaa kalenterista ettei se mene päällekkäin jonkin muun varauksen/tapahtuman kanssa.
Liikkeen viikko-ohjelmassa keskiviikko on miniatyyri-ilta joka merkitsee sitä että varattuja pelejä voi jatkaa normaalin sulkemisajan ylitse aina kello 20.30 saakka.
Liikkeessä on siis pelitilan ilmoitustaulujen luona punainen kansio seinällä koukussa. Miniatyyripelaajat voivat laittaa siihen
omat tietonsa ( yhteystiedot,mitä peliä pelaa jne. ) ja etsiä peliseuraa.
- Sota Lokki
No minä ainakin voin jotain vastaan pelata kuhan saan armeejani valmiiksi ja sääntökirjan luettua. Kerään Space marineja
YARRRRRR!!!
- piude
Elikkäs onkos tuo keskiviikko peli ilta semmoinen että sinne voi varata ajan ja sinne voi mennä pelaamaan kaverin kanssa vai onkos se turnaus?
"A good commander does not need to take risk - he merely waits to do so."
Tactica Imperium
Tactica Imperium
Itse asiassa keskiviikon figupeli-ilta muutti juuri tiistaille. Periaate kuitenkin pysyi samana, eli voi varata itselleen pöydän kaverin kanssa tai ilman. Kannattaa muuten muistaa, että kyllä siellä muinakin päivinä saa pelipöydän varata. Figupeli-iltana liikkeestä vain ei tarvitse lähteä tavalliseen sulkemisaikaan, vaan paikalle saa jäädä rauhassa pelaamaan taistelut loppuun. 1.4. alkava 500 pisteen Combat Patrol -turnausta 40K:lla pelataan myös noina päivinä.
- piude
Kiitos tiedosta Azured.
"A good commander does not need to take risk - he merely waits to do so."
Tactica Imperium
Tactica Imperium