"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liima

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Peikko22

Liima

Viesti Kirjoittaja Peikko22 »

Oon liimannu mun blorcin gw:n muoviliimalla ja nyt kun haluisin siitä osat irti et saisin siit maalit pois, niin käden sain revittyy mut en muita osia.Mikä neuvoks?
Pyöveli
Kirjoitti miljoonannen viestin

Re: Liima

Viesti Kirjoittaja Pyöveli »

Peikko22 kirjoitti:Oon liimannu mun blorcin gw:n muoviliimalla ja nyt kun haluisin siitä osat irti et saisin siit maalit pois, niin käden sain revittyy mut en muita osia.Mikä neuvoks?
Jos black orc on muovia, niin ei paljoa ole tehtävissä. Hyvällä tuurilla voi osat irrota, mutta muoviliiman toimintaperiaatteen takia (sulattaa käytännössä osat toisiinsa) osat on kiinni ja pysyvät. Ja jos osat irtoavatkin, niin monesti jotain kuitenkin rikkoutuu/vääntyy ja figu menee helposti pilalle. Voit koittaa tietysti poistaa maaleja kokonaisesta figusta, kyllä ne oikeilla aineilla lähtee.
Careful what you wish - You just might get it...

Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Peikko22

Viesti Kirjoittaja Peikko22 »

Joo se on muovia. Noh, ei mahda sit mitään jos ei lähe nii ei lähe.
peukaloinen

Viesti Kirjoittaja peukaloinen »

No aina ne saa pois. Väännä jollain veitsellä, jos ei lähe niin sahalla vaan.

Ja Fairy Power spraylla lähtee maalit ilman, että muovi sulaa. Anna vaan vaikuttaa puoli tuntia eka.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Jarrunesteeseen kun isket, niin se maali lähtee myös ja hyvällä onnella (Et käyttänyt liikaa liima.) Myös liimaukset pettävät, tai ainakin minulla on pettänyt Dot4:sen kanssa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”