"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Planetstrike

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Guardsniper

Planetstrike

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

Ihan vaan siltä varalta, että kaikki sotulaiset ei vielä ole nähnyt tätä niin laitanpa linkin...

http://belloflostsouls.blogspot.com/200 ... trike.html

Ainakin omasta mielestäni vaikuttaa aikas mielenkiintoiselta.
Viimeksi muokannut Guardsniper, Ma 28.01.2008 14:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Anaheim

Re: Planetstrike

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

IMO tästä on ollut joskus keskustelua, mutta kivaltahan tuo kuulostaa 0.o
mv40k2
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mv40k2 »

Mielenkiintoista, mielenkiintoista.

IMO tällaiset Apocalypsen tyyppiset 40k supplementit ovat parasta mitä GW tällä hetkellä tuottaa.
Myös kaikki muoviset droppodit ja lentsikat ovat erittäin tervetulleita, ja niiden soisi yleistyvän 40k pelilaudoilla kun ovat fluffista kaikille tuttuja.

Jään odottamaan ja annan GW:lle henkilökohtaisen takuun että ainakin useampi meidän peliporukasta ostaa tuon opuksen (ja siihen liittyviä hökötyksiä) heti kun ilmestyvät hyllyille.

-mv40k2
m4ths

Viesti Kirjoittaja m4ths »

Aika kivaa itse ainakin odotan muovisia stormareita ja valkyrietä.
Live with the best, die like a rest.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Itse en tosiaankaan odota gw:n muovistormareita. Nykyisiin metallisiin olen tyytyväinen jo nyt. Ryssivät ne uudet kuitenkin jos menevät niiden ulkonäköä hirveästi muttamaan. Lentsikat ja podit muovisina on kyllä jotain sellaista mitä kannatta odottaa. Eipähän tarvi tilata sikamaiseen hintaan forgelta.
Luminate

Viesti Kirjoittaja Luminate »

QQ3 kirjoitti:Itse en tosiaankaan odota gw:n muovistormareita. Nykyisiin metallisiin olen tyytyväinen jo nyt. Ryssivät ne uudet kuitenkin jos menevät niiden ulkonäköä hirveästi muttamaan. Lentsikat ja podit muovisina on kyllä jotain sellaista mitä kannatta odottaa. Eipähän tarvi tilata sikamaiseen hintaan forgelta.
Podit. Niitä minä odotan innolla.
maths kirjoitti:Aika kivaa itse ainakin odotan muovisia stormareita ja valkyrietä.
Sillä perusteella voisin itsekin IG :t aloittaa. Eli Stormarit Rulez!
I am the slayer of kings, the destroyer of worlds, bringer of ruination and death in all its forms.
DrPullasorsa

Viesti Kirjoittaja DrPullasorsa »

Muoviset ST:t kuullostavat loistavalta. Metalliset on ok, mutta muovi on aina omaa luokkaansa.
Näitä sattuu...
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Pullasorsa kirjoitti:Muoviset ST:t kuullostavat loistavalta. Metalliset on ok, mutta muovi on aina omaa luokkaansa.
Muovisissa on usein vähemmän yksityiskohtia kuin metallisissa. Onneksi itselläni on jo niin paljon metallistormareita ettei tarvitse muovisia ostella.
DrPullasorsa

Viesti Kirjoittaja DrPullasorsa »

Näin on, mutta mielestäni muovisiin on paljon mukavampi lisätä näitä yksityiskohtia.
Näitä sattuu...
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Pullasorsa kirjoitti:Näin on, mutta mielestäni muovisiin on paljon mukavampi lisätä näitä yksityiskohtia.
Olen laiska, enkä jaksa konvertoida figujani joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Ihan hyvinhän se stuffi ja bitsit metalliinkin tarttuu.
Guardsniper

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

QQ3 kirjoitti:
Pullasorsa kirjoitti:Näin on, mutta mielestäni muovisiin on paljon mukavampi lisätä näitä yksityiskohtia.
Olen laiska, enkä jaksa konvertoida figujani...
Jännä juttu. Juuri tuosta syystä moni tykkää muovi figuista enemmän kuin metallisista. Saa meinaa irti enemmän eri asentoja vähemmällä vaivalla, toisin kuin metallifiguista (jos siis verrataan esim. metallisia cadialaisia muovisiin cadialaisiin).
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
QQ3

Viesti Kirjoittaja QQ3 »

Guardsniper kirjoitti: Jännä juttu. Juuri tuosta syystä moni tykkää muovi figuista enemmän kuin metallisista. Saa meinaa irti enemmän eri asentoja vähemmällä vaivalla, toisin kuin metallifiguista (jos siis verrataan esim. metallisia cadialaisia muovisiin cadialaisiin).
Mä olen itse ainakin ihan tyytyväinen stormareiden asentoihin, joten en niitä konvertoi. Metallia on vaan mun mielestä niin paljon mukavampaa käsitellä kaikin tavoin.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Tottahan me tiedämme, että vain metallista voi tehdä oikeita figuja. Muovi on vain halpaa korviketta. Tämähän ei ole mikään mielipidekysymys, vaan ultimaattinen faktatieto, niinkuin vaikka se, että maa kiertää aurinkoa. ;) Ei tästä varmaan tämän enempää.

Sitten siihen asiaan. Odotan itsekin mielenkiinnolla kunnollisia ilmasotasääntöjä 40k:n. Tuo on ilmeisesti tarkoitettu, että voi ilman apocciakin pelata. Vähän kuitenkin pelkään, että tuossa on taas se 5 sivua tekstiä ja loput kuvia. Viimeaikojen julkaisuissa on vähän ollut sitä vikaa mielestäni. Itse uutta säännöstöä, joka vaikuttaa pelaamiseen on vain se pari sivua ja loput täytettä. Asenteeni on siis odottava, mutta hieman pessimistinen. Olisi se kyllä jo korkea aika ne drop poditkin jo tehdä konkreettisiksi myytäviksi kamppeiksi, kun ne ovat olleet olemassa jo kohta parikymmentä vuotta paperilla.
Luumumehu on soturien juomaa
Luminate

Viesti Kirjoittaja Luminate »

[quote="Huru-ukko"]Odotan itsekin mielenkiinnolla kunnollisia ilmasotasääntöjä 40k:n. Tuo on ilmeisesti tarkoitettu, että voi ilman apocciakin pelata. [quote]

Uudet ilmasäännöt?
I am the slayer of kings, the destroyer of worlds, bringer of ruination and death in all its forms.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Olenko ymmärtänyt jotain väärin, vai eikö se ollut koko kirjan idea? Niinkuin apocissa VDR ;)
Luumumehu on soturien juomaa
m4ths

Viesti Kirjoittaja m4ths »

Olisi mukava saada uudet ilmasäännöt apocin mukan tulleet eivät oikein sovellu koiratappeluun. Tuot oman lentokoneesi kentälle tiputat pommit vihollisen vuoro, tuo omansa ampuu sinun koneesi alas. Aika tylsää.
Live with the best, die like a rest.
Finlandiaperkele

Viesti Kirjoittaja Finlandiaperkele »

Pistetäämpä eloa tähänkin threadiin, elikkäs kun edellisestä iestistä oon kulunut yli vuosi niin on hyvä laittaa tämä kansi näkyville
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Covenant kirjoitti:Pistetäämpä eloa tähänkin threadiin, elikkäs kun edellisestä iestistä oon kulunut yli vuosi niin on hyvä laittaa tämä kansi näkyville
Mitäh, onko tuo salamanderien capteeni He'stan?
Edit: OHO, olihan se se. Hieno figu. =)
Viimeksi muokannut Khorne Marien, Ke 08.04.2009 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Neljäviitonen

Viesti Kirjoittaja 'Neljäviitonen »

He'stanihan se. Lukee siinä vieressä.
After Aeons of slumber my necrons have awoken to harvest the galaxy anew... but realizing they will never be Ultramarines, my necrons will descend into stasis once more
Da Big Boss

Viesti Kirjoittaja Da Big Boss »

Kunpa kaatin coodekin kansi olisi ollut samanlaista taidetta. Tulee tippa silmää kun on niin hieno. Voisinpa myös tehdä maastoa sitä varten.

Planetstrike, tulee ainakin itselleni ostoon. Kumpa örkeille tulisi jotain kivaa.
The voice actor of Gordon Freeman sadly passed away during the games development.
Wow I can't believe I actually went to wikipedia to look up gordon freeman's voice actor...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”