Millee Delffit vois pärjät Ogreil
Millee Delffit vois pärjät Ogreil
Milee delffit pääsis voitolle noit ogrei vastaa ku en pääs lähel ku ne leadbelcherssit mättää kaikki. Ja mikä olis myrkkyy noil Ogreil
Re: Millee Delffit vois pärjät Ogreil
Bolttereilla ampuu kätevästi ogreja ja kyllä ne perus repeater crossbow paukutkin voi woundata. Magia on myös yksi vaihtoehto. Sitten ne leadit voi ampua tai mennä dark ridereilla pyörii niiden ympärille/chargata niihin (kylkeen mieluiten). Ei ny muuta tuu mieleen.
Praise Helix!
- Half-breed
Mitä itseltäsi löytyy? Tuon kun tietäisi, niin voisi neuvoa paremmin. Nuo Kaliksen mainitsemat keinot ovat kuitenkin ne kaikista helppoimmat keinot. Lisäksi ei ne Leadit niin pahoja ole, kun periaatteessa kerran voivat vain ampua pelissä.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
No ei hänellä vielä kovin paljon ole hän on hankkimassa armoijaa sen mukaan kuin mitä kannattaa (tiedän ku hän on kaverini).
Ja itse pelaan ogreilla kun vastustajalla ei ole paljon ampumista meen just sen 12" päähän vihust ammun ja odotan seuraavan vuoron paikoillani kunnes leadit on ladannu tykkis eikä vihu kerkee chargat kimppuun sillä vuorolla ja seuraavaks on vuoron stand and shoot.
Paljon fast kavalryy noble sillä myrkyllä joka antaa yhen enemmän strenää kuin vihun toughnes max 6. En oikein magiast tiedä ku itse käytän lähes joka listan noin 1000 peleis butcherii eikä se magia 1k peleis kovin hyödyllist ole varsinkaan mikäli vihul on myös maagi.
Ja itse pelaan ogreilla kun vastustajalla ei ole paljon ampumista meen just sen 12" päähän vihust ammun ja odotan seuraavan vuoron paikoillani kunnes leadit on ladannu tykkis eikä vihu kerkee chargat kimppuun sillä vuorolla ja seuraavaks on vuoron stand and shoot.
Paljon fast kavalryy noble sillä myrkyllä joka antaa yhen enemmän strenää kuin vihun toughnes max 6. En oikein magiast tiedä ku itse käytän lähes joka listan noin 1000 peleis butcherii eikä se magia 1k peleis kovin hyödyllist ole varsinkaan mikäli vihul on myös maagi.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
Muuten ihan hyvä mut sen saa vaan assasinille tai hagille.era_mur kirjoitti: noble sillä myrkyllä joka antaa yhen enemmän strenää kuin vihun toughnes max 6.
Praise Helix!
- Half-breed
No tämähän kertoo sen, että kaverisi kannattaa hankkia A) Ampujia vähentääkseen Ogrejen määrää, sekä B) Nopeita yksiköitä, jotka sitovat Ogret lähäriin hitaamman kaman tullessa perässä.era_mur kirjoitti:Ja itse pelaan ogreilla kun vastustajalla ei ole paljon ampumista meen just sen 12" päähän vihust ammun ja odotan seuraavan vuoron paikoillani kunnes leadit on ladannu tykkis eikä vihu kerkee chargat kimppuun sillä vuorolla ja seuraavaks on vuoron stand and shoot.
Mutta sanoinhan ekassa kommentissani että paljon fast cavalrya.
kui paljo
2-3 unittia 5 hepan ryhmiä crosboweilla olisi ilkeätä ainakin vähä lukuiselle ogre armeijalle. Muuta en osaa sanoa.
edit: koita fastil mennä ogre rymenttien taakse estää marssimisen mukavasti ja vastustaja joutuu kääntää pärstäs sua päin ellei halua saada chargee rearista.
edit: koita fastil mennä ogre rymenttien taakse estää marssimisen mukavasti ja vastustaja joutuu kääntää pärstäs sua päin ellei halua saada chargee rearista.
- Lihamestari
Minun ogrejani ei ainakaan kiinnosta pätkän vertaa joku 5 Dark Raiderin rynnäkkö selkään, tuleepahan sieltäkin ilmaisia pisteitä kun pistetään pojut lihoiksi. Ihan suosiolla vaan estetään marsseja ja tuikitaan nuolia.era_mur kirjoitti: edit: koita fastil mennä ogre rymenttien taakse estää marssimisen mukavasti ja vastustaja joutuu kääntää pärstäs sua päin ellei halua saada chargee rearista.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
eikös siitä rear chargesta saanut 1 combat reson? Darkit tulee takaa s4 (koska spearit) ja woundaa 4+ + hepat eli joku 2-4 woundii tekee ratsastajat + hepat sitte rearista tulee väh 1 reso (ehkä 2 en muist näit) + sb eli joku 4-6 (5-7jos rearist saa 2 cr) ja ogret mahd. sb + tappaa n.4 darkkii jos 4 ogree (hittaa 4+ eli puolet läpi ja woundaa 3+) ellei tapa kaikkii combat resos ogret hävii combat reson 1 ld7-1=6 on aika vaikea onnistua ellei satu olemaan bsb lähel.
- Lihamestari
Mistä lähtien Fast Cavalry on kantanut lippua mukanaan?era_mur kirjoitti:eikös siitä rear chargesta saanut 1 combat reson? Darkit tulee takaa s4 (koska spearit) ja woundaa 4+ + hepat eli joku 2-4 woundii tekee ratsastajat + hepat sitte rearista tulee väh 1 reso (ehkä 2 en muist näit) + sb eli joku 4-6 (5-7jos rearist saa 2 cr) ja ogret mahd. sb + tappaa n.4 darkkii jos 4 ogree (hittaa 4+ eli puolet läpi ja woundaa 3+) ellei tapa kaikkii combat resos ogret hävii combat reson 1 ld7-1=6 on aika vaikea onnistua ellei satu olemaan bsb lähel.
5 DRiderin ryhmä saa keskimäärin tapettua yhden Ogren. Jos rynnäkkö tehtiin neljän Ogre Bullin ryhmää vastaan, takaisin lentää 12 hyökkäystä. Kuusi osuu, neljä haavoittaa -> plöts. Ogret johtavat tässä tapauksessa tapoissa yhdellä. Raiderit saavat rearista kaksi lisää, johtavat yhdellä. Ogreilla on tottakai Outnumber, ollaan tasoissa. Jos Ogreilla on lippu, ne voittavat yhdellä. Tällöin DRiderit juoksevat automaattisesti. Jos Ogreilla ei ollut lippua, katsotaan onko kummallakaan muusikkoa jne. Tämä kaikki olettan että DRiderit eivät mokaa Fear -testiään rynnäkössä. Sitten vertaillaan, paljonko ne ryhmät maksoivat. Ei enää vaikuta kauhean järkevältä touhulta.
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
- Half-breed
Kuka antaa FC:lle lippuja? Lisäksi Dork Riderit saisi mathhammerissa heppoineen yhteensä 2.08 haavaa perille, ja Ogret mätkii 3.33 Delffiä maahan. Lopputulos on täten: Delfit 4 vs. Ogret 4 Kummallakin muusikot, joten tasapeli, ja seuraavalla rundilla Ogret vetää Delffejä turpaan, kun ei olekaan sitä S4.era_mur kirjoitti:eikös siitä rear chargesta saanut 1 combat reson? Darkit tulee takaa s4 (koska spearit) ja woundaa 4+ + hepat eli joku 2-4 woundii tekee ratsastajat + hepat sitte rearista tulee väh 1 reso (ehkä 2 en muist näit) + sb eli joku 4-6 (5-7jos rearist saa 2 cr) ja ogret mahd. sb + tappaa n.4 darkkii jos 4 ogree (hittaa 4+ eli puolet läpi ja woundaa 3+) ellei tapa kaikkii combat resos ogret hävii combat reson 1 ld7-1=6 on aika vaikea onnistua ellei satu olemaan bsb lähel.
Halfedit: Gah. Lihamestarilla on nopeampi matikkapää.
Viimeksi muokannut Half-breed, To 28.02.2008 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Riderien ld8 ei paljon mokata (ellei ole melkoinen seppä:) ) fastille lippu on kätevä joitain armoijoita vastaa kuten ogreja ja kun ne voittaa combat reson 1 ogrejen täytyy heittää 2d6 alle 6 ei kovin helppoa ja jos ne lähtee karkuun hepat saa ne kyllä kiinni. ja sitten katotaan kuinka paljon pisteitä molemmat menetti ja se yhden rykmentin menettäminen ogreille on esim tonnin pelis aik paha menetys. ja otitko huomioon kaakkien hyökkäykset...
edit: sori en huomannut tuota lausetta "heppoineen..."
edit: sori en huomannut tuota lausetta "heppoineen..."
Viimeksi muokannut era_mur, To 28.02.2008 20:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Half-breed
LD8 mokaa edelleen sen ~40% ajasta, joten ei tarvitse olla pahakaan taikuri. Lisäksi vaikka lippu nyt joissain tapauksissa on käyttis, niin suurimmassa osassa tapauksia se ei ole, niin sitä ei myöskään käytetä. En minäkään käytä Talisman of Protectionia, vaikka se on täydellinen kapine niihin päiviin, kun satun heittämään kutosia.
- Lihamestari
Kuinkas paljon sinulla on kokemusta tuosta? 8 tai yli pyörähtää nopista tasan yhtä usein kuin 6 tai alle.era_mur kirjoitti:Riderien ld8 ei paljon mokata (ellei ole melkoinen seppä:) )
fastille lippu on kätevä joitain armoijoita vastaa kuten ogreja ja kun ne voittaa combat reson 1 ogrejen täytyy heittää 2d6 alle 6 ei kovin helppoa ja jos ne lähtee karkuun hepat saa ne kyllä kiinni.
Fasteille lippu ei ole kätevä koskaan. Näiden on tarkoitus tukea muuta armeijaa rynnäkössä, ei kaahata sinne yksin. Ja mikä ihmeen "kun ne voittaa combat reson"? Kun? Miten? Todennäköisyyksien mukaan ne saavat turpaansa. Eivätkä ne hevosetkaan aina ole jumalaisen nopeita kun tarvitsisi. Sinä otat ihan liian paljon asioita itsestäänselvyyksinä.
On se DRiderienkin menettäminen Delffeille. Ja ei, minä ihan tarkoituksella jätin kaikki hyökkäykset laskematta. Totta kai. Ilman niitä kaakkeja Riderit ei saisi edes sitä yhtä Ogrea maihin ja ne peppuraiskattaisiin vielä pahemmin.ja sitten katotaan kuinka paljon pisteitä molemmat menetti ja se yhden rykmentin menettäminen ogreille on esim tonnin pelis aik paha menetys. ja otitko huomioon kaakkien hyökkäykset...
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
vastasin jo...edit: sori en huomannut tuota lausetta "heppoineen..."
Okei myönnän, että on järkevämpää estää marssia ja ampua ogreja, mutta sen jälkeen kun olet saanut tapettua sen yhden ogren tai kun sinulla on toinen rykmentti edessä charge matkan päässä sitten olisi mukava myös se darkkien rear charge...Minun ogrejani ei ainakaan kiinnosta pätkän vertaa joku 5 Dark Raiderin rynnäkkö selkään, tuleepahan sieltäkin ilmaisia pisteitä kun pistetään pojut lihoiksi. Ihan suosiolla vaan estetään marsseja ja tuikitaan nuolia.
mut jos kayttää enemmän kuin 5 driderii yhes rykmentis
- Lihamestari
Maksimissaan kuutta, useampi on jo täyttä idioottimaisuutta.Retoik kirjoitti:mut jos kayttää enemmän kuin 5 driderii yhes rykmentis
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?