Ilmottautuminen peli-iltoihin.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Ilmottautuminen peli iltoihin eagleen.
Yup, tulossa ollaan torstaina ja kampanjapeliä sitten ilmeisesti.
Elikkä tulossa on Z7, Kosti(?), RNA ja minä, ainakin. Curry?
...ja kukas muuten on niitä nidejä tuomassa?
LaEdit: juu, FifthMystichän se oli. Lisää porukkaa hyvähyvä. Mitens muuten Ballpointpen? Onko tulossa joskus vaikka BFG:tä pelaamaan?
Elikkä tulossa on Z7, Kosti(?), RNA ja minä, ainakin. Curry?
...ja kukas muuten on niitä nidejä tuomassa?
LaEdit: juu, FifthMystichän se oli. Lisää porukkaa hyvähyvä. Mitens muuten Ballpointpen? Onko tulossa joskus vaikka BFG:tä pelaamaan?
-
Commissar Kosti
.
Tulossa. Death World odottaa uusia uhreja...
.
Tulossa. Death World odottaa uusia uhreja...
.
Imperial Guard tulee ja rankaisee Keisarin vihollisia!
Tulitikku pelaatko mua vastaan FBtä? Sori et ilmottelen näin myöhään, mut en ole ollut viikkoon kotkassa... Minkä kokoinen matsi? Mulle käy 2500p, itse pelaisin wood elffeillä.
-
tuli tikku
WOHOO! tällä viikolla sitten matsaamaan! :D
-
Noppa Jumala
ketä on tällä viikolla tulossa pleaamaan fabaa, itse tulen...
(ehkä pelaamaan uudella Vc:llä)
(ehkä pelaamaan uudella Vc:llä)
Uusi VC on tuskin vielä eaglessa ensi viikolla. Itse voisin tulla pelaamaan dark elffeillä, vaikka jotain 2250 pisteen matsia...
-
Noppa Jumala
no tulen pelaamaan sitten vaikka sinua vastaan VC:llä, sopiiko?
(voisitko myydä minulle eglardion ne skeletonit ja zombiet)
(voisitko myydä minulle eglardion ne skeletonit ja zombiet)
-
tuli tikku
mä taidan mennä keilaamaan jollei RNA halua ottaa FB matsia
? vs helf...
kuka tahansa vastus tietenkin kelpaa.. xD
? vs helf...
kuka tahansa vastus tietenkin kelpaa.. xD
Joo otetaan vaan matsi. Pelataanko 2350 pisteen peli? Se taitaa olla isoin peli mihin pystyn...
Niistä zombeista ja skeleistä en vielä tiedä... aijotko muuten pelata uusilla VC:llä? Jos aijot niin ilmottele...
Niistä zombeista ja skeleistä en vielä tiedä... aijotko muuten pelata uusilla VC:llä? Jos aijot niin ilmottele...
-
Noppa Jumala
no pelaan kumminkin Vc:llä, pelataan vain se 2350pts peli, voitko ottaa kumminkin ne skelet ja muut countit mukaan, voin sitten ilmoittaa kun saan vc:uuden kirjan tadenäköisesti ennen torstaita...Eglardion kirjoitti:Joo otetaan vaan matsi. Pelataanko 2350 pisteen peli? Se taitaa olla isoin peli mihin pystyn...
menen 40k:ta. Olisi Marsalkka pelastettavana.
Autarchin keppi laukeaa.
-
Commissar Kosti
.
Tulossa 40-K:ta pelaamaan. Täytyyhän se nähdä omin silmin kuinka Marsalkan ja artefaktin käy. Ketä muita tulossa 40-tonniseen?
.
Tulossa 40-K:ta pelaamaan. Täytyyhän se nähdä omin silmin kuinka Marsalkan ja artefaktin käy. Ketä muita tulossa 40-tonniseen?
.
- Currynator
Minä luonnollisesti. Eihän artifaktin tai marsalkan pelastuksesta tule mitään jos örkit eivät ole paikalla :D (tai no helpompaahan se olisi imperiumille jos örkit olis poissa)
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Minä voin tulla ottamaan re-match örkkien kanssa niin kampanjassa saattaa käydä jotain, kun en itse siihen osallistu.
Toisaalta voisi koittaa myös necromundaa 40k figuilla (minun "codex to necromunda" -sääntöjä käyttäen).
Ps. kuinkas kauan tuo kampanja vielä kestää kun itse haluaisin vetää lyhyen (max. 2kk) kestävän tarina vetoisen kampanjan, jossa pelattaisiin sekaisin vähän kaikkia mahdollisia GW;n sci-fi pelejä (epic ja se lentokone peli nyt ehkä pois lukien).
Toisaalta voisi koittaa myös necromundaa 40k figuilla (minun "codex to necromunda" -sääntöjä käyttäen).
Ps. kuinkas kauan tuo kampanja vielä kestää kun itse haluaisin vetää lyhyen (max. 2kk) kestävän tarina vetoisen kampanjan, jossa pelattaisiin sekaisin vähän kaikkia mahdollisia GW;n sci-fi pelejä (epic ja se lentokone peli nyt ehkä pois lukien).
-
Commissar Kosti
Currynator kirjoitti:Minä luonnollisesti. Eihän artifaktin tai marsalkan pelastuksesta tule mitään jos örkit eivät ole paikalla :D (tai no helpompaahan se olisi imperiumille jos örkit olis poissa)
Hyvä! Onhan se kampanjan kannalta parempi jos örkit puolustavat artefaktiaan. Marsalkan kohtalo ratkeaa samassa mätössä! Liekö kenelläkään tietoa tyranidien koordinaateista?
Kampanjassa voisi hyvin pitää jossain vaiheessa vaikka parin kuukauden tauon, ja katsoa sitten vieläkö jengillä riittää kiinnostusta jatkolle. Ideoita riittää ainakin, kun itsestä tuntuu, että eihän tässä ole päästy vasta kuin alkuun. Edes yhtään planeettaa ei ole räjäytetty vielä! Muutaman kampanja-matsin voisi vielä ottaa, eli jos huhtikuun puolella huipentaisi "Kaukana tähdissä" kampanjan ensimmäisen tuotantokauden. Silloin voisi olla hyvä hetki sinulle aloittaa tuo suunnittelemasi kampanja. Esimerkiksi näin, katsotaan nyt mitä tapahtuu, ainahan näissä varmaan on neuvottelemisen varaa. Ja onhan jengi muutenkin välillä pelannut noita kampanjan ulkopuolisia matseja. :)Z7-852 kirjoitti: kuinkas kauan tuo kampanja vielä kestää kun itse haluaisin vetää lyhyen (max. 2kk) kestävän tarina vetoisen kampanjan
.
- Currynator
Yritän ottaa selvää onko nidejä tulossa.Commissar Kosti kirjoitti:Hyvä! Onhan se kampanjan kannalta parempi jos örkit puolustavat artefaktiaan. Marsalkan kohtalo ratkeaa samassa mätössä! Liekö kenelläkään tietoa tyranidien koordinaateista?Currynator kirjoitti:Minä luonnollisesti. Eihän artifaktin tai marsalkan pelastuksesta tule mitään jos örkit eivät ole paikalla :D (tai no helpompaahan se olisi imperiumille jos örkit olis poissa)
Joo voin tuoda ne figut paikan päälle. Jos pystyt nii pelaa vaan uusilla VCllä. Pitäähän nekin joskus teurastaa ;)
-
tuli tikku
kaipa mä meen täl kertaa keilaamaan.
-
Commissar Kosti
Currynator kirjoitti:Yritän ottaa selvää onko nidejä tulossa.Commissar Kosti kirjoitti:Hyvä! Onhan se kampanjan kannalta parempi jos örkit puolustavat artefaktiaan. Marsalkan kohtalo ratkeaa samassa mätössä! Liekö kenelläkään tietoa tyranidien koordinaateista?Currynator kirjoitti:Minä luonnollisesti. Eihän artifaktin tai marsalkan pelastuksesta tule mitään jos örkit eivät ole paikalla :D (tai no helpompaahan se olisi imperiumille jos örkit olis poissa)
Asiaa! Sillä aikaa kun örkit mättävät Templarien ja mahdollisesti Inkvisition kanssa, voisivat meikäläisen uudehkot Tyranid huntersit päästä ensimmäistä kertaa nimensä mukaiseen hommaan...
.
Tai mitä jos me pelataan kolmin peli? VC ja DE vastaan HE.
High elffeillä olisi 2500 pistettä ja VCllä ja dark elffeillä 1250p kummallakin?
Päästäisiin kaikki pelaamaan ja olisi kerrankin luonnoliset vastukset...
High elffeillä olisi 2500 pistettä ja VCllä ja dark elffeillä 1250p kummallakin?
Päästäisiin kaikki pelaamaan ja olisi kerrankin luonnoliset vastukset...