Sanctioned psykers
-
shadowironore
Sanctioned psykers
Mites kun noilla Imperial Guardien sanctioned psykereillä on noita voimia, niin heitetäänkö sitä noppaa pelin alussa että minkä voiman saavat koko peliksi vaiko joka vuoro erikseen?
- The Warmaster
Re: Sanctioned psykers
Onkos nämä pelissä kuinka kustannustehokkaita yksiköitä? Tyyliarmeijaan taitavat sopia mut eivät ole mikään power pelaajan valinta?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
- Hands_of_blue
Eihän ne kovin usein mitään pääse tekemään, eli lähinnä lisää lihaa johonkin häröilycommandsquadiin.SMusta kirjoitti:Onkos nämä pelissä kuinka kustannustehokkaita yksiköitä? Tyyliarmeijaan taitavat sopia mut eivät ole mikään power pelaajan valinta?
- Guardsniper
Ei se psyykkeri ihan täysin tyylivalinta ole jos sen varustaa oikein. Esim. honorifica imperialiksella ja force weaponilla varustettuna siitä saa ihan kivan (ja suht kalliin) "hidden force weaponin". Noin muuten en itse ainakaan tiedä mitään järkevää käyttöä näille.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
-
Sami Jumppanen
S3 force weapon on tietenkin hieman kyseenalainen.Guardsniper kirjoitti:Ei se psyykkeri ihan täysin tyylivalinta ole jos sen varustaa oikein. Esim. honorifica imperialiksella ja force weaponilla varustettuna siitä saa ihan kivan (ja suht kalliin) "hidden force weaponin". Noin muuten en itse ainakaan tiedä mitään järkevää käyttöä näille.
- Guardsniper
Hieman..., mutta kyllä neljällä (viidellä jos chargee) FW lyönnilläkin voi jotain saada aikaan.Sami Jumppanen kirjoitti:S3 force weapon on tietenkin hieman kyseenalainen.Guardsniper kirjoitti:Ei se psyykkeri ihan täysin tyylivalinta ole jos sen varustaa oikein. Esim. honorifica imperialiksella ja force weaponilla varustettuna siitä saa ihan kivan (ja suht kalliin) "hidden force weaponin". Noin muuten en itse ainakaan tiedä mitään järkevää käyttöä näille.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
- Hands_of_blue
Ja sillä hinnalla voisi ottaa jotain ihan oikeasti hyödyllistä. Ig command squadit ovat lähinnä isoja vitsejä oli siellä sitten piilotettu voima-ase eli ei.Guardsniper kirjoitti:Hieman..., mutta kyllä neljällä (viidellä jos chargee) FW lyönnilläkin voi jotain saada aikaan.Sami Jumppanen kirjoitti:S3 force weapon on tietenkin hieman kyseenalainen.Guardsniper kirjoitti:Ei se psyykkeri ihan täysin tyylivalinta ole jos sen varustaa oikein. Esim. honorifica imperialiksella ja force weaponilla varustettuna siitä saa ihan kivan (ja suht kalliin) "hidden force weaponin". Noin muuten en itse ainakaan tiedä mitään järkevää käyttöä näille.