"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Sanctioned psykers

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
shadowironore

Sanctioned psykers

Viesti Kirjoittaja shadowironore »

Mites kun noilla Imperial Guardien sanctioned psykereillä on noita voimia, niin heitetäänkö sitä noppaa pelin alussa että minkä voiman saavat koko peliksi vaiko joka vuoro erikseen?
The Warmaster

Re: Sanctioned psykers

Viesti Kirjoittaja The Warmaster »

Pelin alussa.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Onkos nämä pelissä kuinka kustannustehokkaita yksiköitä? Tyyliarmeijaan taitavat sopia mut eivät ole mikään power pelaajan valinta?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

SMusta kirjoitti:Onkos nämä pelissä kuinka kustannustehokkaita yksiköitä? Tyyliarmeijaan taitavat sopia mut eivät ole mikään power pelaajan valinta?
Eihän ne kovin usein mitään pääse tekemään, eli lähinnä lisää lihaa johonkin häröilycommandsquadiin.
Guardsniper

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

Ei se psyykkeri ihan täysin tyylivalinta ole jos sen varustaa oikein. Esim. honorifica imperialiksella ja force weaponilla varustettuna siitä saa ihan kivan (ja suht kalliin) "hidden force weaponin". Noin muuten en itse ainakaan tiedä mitään järkevää käyttöä näille.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Guardsniper kirjoitti:Ei se psyykkeri ihan täysin tyylivalinta ole jos sen varustaa oikein. Esim. honorifica imperialiksella ja force weaponilla varustettuna siitä saa ihan kivan (ja suht kalliin) "hidden force weaponin". Noin muuten en itse ainakaan tiedä mitään järkevää käyttöä näille.
S3 force weapon on tietenkin hieman kyseenalainen.
Guardsniper

Viesti Kirjoittaja Guardsniper »

Sami Jumppanen kirjoitti:
Guardsniper kirjoitti:Ei se psyykkeri ihan täysin tyylivalinta ole jos sen varustaa oikein. Esim. honorifica imperialiksella ja force weaponilla varustettuna siitä saa ihan kivan (ja suht kalliin) "hidden force weaponin". Noin muuten en itse ainakaan tiedä mitään järkevää käyttöä näille.
Hieman..., mutta kyllä neljällä (viidellä jos chargee) FW lyönnilläkin voi jotain saada aikaan.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Guardsniper kirjoitti:
Sami Jumppanen kirjoitti:
Hieman..., mutta kyllä neljällä (viidellä jos chargee) FW lyönnilläkin voi jotain saada aikaan.
Ja sillä hinnalla voisi ottaa jotain ihan oikeasti hyödyllistä. Ig command squadit ovat lähinnä isoja vitsejä oli siellä sitten piilotettu voima-ase eli ei.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”