Waaagh! bloginpoikanen (Ard boy 9.3 s.2)
Re: Waaagh! bloginpoikanen (henkiin herätys 7.3!!!)
Ihan komea vekotin.
Tosin tuo näyttää ainakin omasta mielestäni enemmän Gargantin kokoluokalta, kuin stompalta... :D
Tosin tuo näyttää ainakin omasta mielestäni enemmän Gargantin kokoluokalta, kuin stompalta... :D
Hienoja. Ainakin minun mielestä, mutta tuo ensimmäinen kuva on vähän tärähtänyt, mutta selvää saa.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Ihan komia vekotin. Toi ois kiva nähä valmiina näyttää meinaa silt et hieno o tulossa. Enää roskaa pintaa nii hieno tulee. Millaset jalat muute aatelit tehä? Tol o muute söpö naama, näyttää joltain pieneltä kakaralta joka ei saanu tikkarii ja alka koht parkuu karkki tiskin luona ja potkii ja hakkaa=P
(toivottavasti toi kommentti ei pahottanu mielt=P)
Sanon vie sen et to maalaus tulee olee kivaa :)
(toivottavasti toi kommentti ei pahottanu mielt=P)
Sanon vie sen et to maalaus tulee olee kivaa :)
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Kiitoksia kommenteista, teen jalat heti kun saan nostettua perseeni tietokoneen luolta ja mentyä ostamaan kuumaliimaa :)
Eikä tuo niin hirveän iso ole. (22cm ilman jalkoi)
Eikä tuo niin hirveän iso ole. (22cm ilman jalkoi)
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Ja päivitystä tulee. Kokosinpas 10 ard boyzia ja maalasin yhen, panostin ekaa kertaa kunnolla vaatteisiin ja olen ihan tyytyväinen vaikka paremminkin oisi voinut mennä. Sitten kuviin:
Etupuolisko:

Ja takaa:

Noh, mitä mieltä olette?
Ps. sil on eriparin saappaat :)
Etupuolisko:

Ja takaa:

Noh, mitä mieltä olette?
Ps. sil on eriparin saappaat :)
Oberon kirjoitti:Mää oon ninja.banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Re: Waaagh! bloginpoikanen ('ard boy 9.3!!!)
Noh, kommenttia tulemaan!
- P. Ruuhijärvi
Re: Waaagh! bloginpoikanen (Ard boy 9.3 s.2)
Komeahan tuo on. Ihoa ei tällä kertaa raiskattu[Sori(:] ja vaatteet ovatkin tämän napin helmi. Metalli on harmittavan yksiväristä ja käsineetkin kaipaavat vielä korostuksia.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
En nyt oikein ymmärtänyt tuota iho juttua, sanotko saman suomeksi?DakkaDakka kirjoitti:Komeahan tuo on. Ihoa ei tällä kertaa raiskattu[Sori(:] ja vaatteet ovatkin tämän napin helmi. Metalli on harmittavan yksiväristä ja käsineetkin kaipaavat vielä korostuksia.
- P. Ruuhijärvi
Elikkäs ihon korostukset ovat nyt hillitympiä ja samassa skaalassa.Space Wolf kirjoitti:En nyt oikein ymmärtänyt tuota iho juttua, sanotko saman suomeksi?DakkaDakka kirjoitti:Komeahan tuo on. Ihoa ei tällä kertaa raiskattu[Sori(:] ja vaatteet ovatkin tämän napin helmi. Metalli on harmittavan yksiväristä ja käsineetkin kaipaavat vielä korostuksia.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Tarkottaako että ne on paremmat?
- P. Ruuhijärvi
Öhdaa? No tietenkin!