No niin tuleehan sitä kommenttia, kun vähän raivoaa :) kiitos teille siitä.
Mutta asiaan, aloitetaan tuosta Maluksesta. Se miekan blendi oli elämäni ensimmäinen ja voipi olla, että siinä on vielä jotain korjailtavaa, pitänee varmaan sekoittaa yksi tai kaksi vaaleankeltaista väriä. Tosiaan kuten sanoit niille kulmakarvoille voisi tehdä jotakin, mutta minkäs sille teet, jos maalaat figun korostuksien mukaan ja ne nyt aina ovat päin persauksia, mutta yritetään yritetään... Ja sitten se mistä minä olin eniten yllättynyt, se että tuo kiiltää noinkin paljon. Voi johtua ehkä siitä, että pöytälamppu on liian lähellä tai jostain muusta ympäristötekijästä, mutta salamaa en todellakaan käyttänyt ja ihan rehellisesti en yritä puolustella nyt itseäni, mutta normaalissa päivänvalossa figu ei kiillä yhtään ei siis normaalien tiettyjen maalien lisäksi, kuten Boltgun Metal jne.
Rat ogresta, niihin karvoihin voisin pistää Bestial Brownilla ja Snakebite Leatherilla yhden kerroksen kevyttä drybrushausta. Tuota veren maalausta todellakin pitäisi harjoitella, voisin ihan riskisti kokeilla pistää tuon veren sekaan vähän violettia, ja olisin todella kiitollinen, jos joku voisi pistää linkkiä siitä Mikan ohjeesta. Ja sieltä ihon alta ei pilkota harmaata vaan Dwarf fleshiä, joka on inkattu brown inkillä. Todellakin tarvitisin nyt kipeästi lisää neuvoja siihen hyvään ihoon, tuo mielestäni pilaa figun.
Ei kai muuta tällä kertaa, se on nyt sitten
back to the maalauspöytä minulle ja Lefaa niitä Plague Monkkeja on tulossa Rat ogrejen jälkeen se täysi 20.
zer0Edit:Weeman kirjoitti:NAm ihan kuin tuon ihossa olisi kiinni namipalleroita....:P
Tämähän se oli hyödyllinen ja rakentava palaute, yritetäänpäs vähän parempaa palautetta antaa ensi kerralla, jookos?