Orcs and goblins battalion?
Orcs and goblins battalion?
Eli: Kannattaisiko minun hakkia tuo O&G Battalion paketti vai näitä yksittäisien hahmojen/rykmenttien paketteja?
'10-'11-'12 WDLOberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
- Half-breed
Re: Orcs and goblins battalion?
Jos olet hankkimassa ne Battalionissa tulevat figut kuitenkin, niin suosittelen tekemään hintavertailun Battalionin ja niiden yksittäisten pakettien oston välillä.
Vinkki: Säästät selvää rahaa ostamalla Battalionin.
Vinkki: Säästät selvää rahaa ostamalla Battalionin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Onhan tuo battalion ihan hyvä aloituspaketti ja niin kuin Half-breed jo sanoikin niin halvemmaksi tulee ostaa battalion kun kaikki erikseen.
amis kirjoitti:yhteenveto on: Hanki se v#¤%n sääntökirja ja opettele pelaamaan...
ei millään pahalla mut silleen...
No minullahan on kaikki tuosta battalionista paitsi ne vankkurit, Onko järkevää hankkia koko Battalion vai vain vankkurit(kun tarvitsen).Marcholio kirjoitti:Onhan tuo battalion ihan hyvä aloituspaketti ja niin kuin Half-breed jo sanoikin niin halvemmaksi tulee ostaa battalion kun kaikki erikseen.
- Half-breed
No jos olet 110% varma, ettet enää koskaan tule tarvitsemaan niitä muita mitä kamoja mitä battalionissa tulee, niin älä osta sitä.aatami kirjoitti:No minullahan on kaikki tuosta battalionista paitsi ne vankkurit, Onko järkevää hankkia koko Battalion vai vain vankkurit(kun tarvitsen).Marcholio kirjoitti:Onhan tuo battalion ihan hyvä aloituspaketti ja niin kuin Half-breed jo sanoikin niin halvemmaksi tulee ostaa battalion kun kaikki erikseen.
Jos taas tulet tarvitsemaan niitä, niin silloinhan se kannattaa hankkia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Eh. Jos tarvit vain vamkkurit, niin sitten tietty ostat vaan vankkurit...
Perhanan half-breed, kerrankin ajattelin että ehdin pätemään jossain ja tietenkin sinä ehdit ensin...
Perhanan half-breed, kerrankin ajattelin että ehdin pätemään jossain ja tietenkin sinä ehdit ensin...
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
You can show me their lies, show me the disbelief in their words. Oh, these burning times!
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Lisää örkkejä aatamin kuitenkin on jossain vaiheessa hankittava (20 tee mitään), joten en nyt tiedä onko se niin huono idea. Tämän jälkeen sitten kun ostaa vielä skull passin niin saa ngobbojakin tarpeeksi paljon, että niitä viitsisi tuoda kentälle muustakin syystä kuin fanojen takia. Ainoa huonopuoli siis on se, että tulee ylimääräisiä spidereita, mutta onko sekään nyt mikään huono asia? 4 fc:tä kuitenkin on aika kova juttu.ajappat kirjoitti:Eh. Jos tarvit vain vamkkurit, niin sitten tietty ostat vaan vankkurit...
Itse ainakin miettisisin ostaisinko sen bataljoonan vaikka olisikin tarvetta "vain" sille kärrylle.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
No niin, tottahan tuokin. Sanoin vaan kun aatami sanoi että tarvii vankkurit...
You can take me back to the place where I could watch the sky and see those signs!
No mullahan toi skull pass on, Että ostan ton battalionin kun armeija rupeaa olemaan yli 2,000 että sais näitä perus-typpejä kasaan, Vaikka varmaan hankin jo ennen sitä jotain black orcciaEl Capitan kirjoitti:Lisää örkkejä aatamin kuitenkin on jossain vaiheessa hankittava (20 tee mitään), joten en nyt tiedä onko se niin huono idea. Tämän jälkeen sitten kun ostaa vielä skull passin niin saa ngobbojakin tarpeeksi paljon, että niitä viitsisi tuoda kentälle muustakin syystä kuin fanojen takia. Ainoa huonopuoli siis on se, että tulee ylimääräisiä spidereita, mutta onko sekään nyt mikään huono asia? 4 fc:tä kuitenkin on aika kova juttu.ajappat kirjoitti:Eh. Jos tarvit vain vamkkurit, niin sitten tietty ostat vaan vankkurit...
Itse ainakin miettisisin ostaisinko sen bataljoonan vaikka olisikin tarvetta "vain" sille kärrylle.
No jos ostat ton battalionin niin onpahan ainakin vaihtelun mahdollisuuksia listassa ettei tarvi käyttää aina samaa listaa.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-