Saan halvalla vanhan Batallion paketin figuja ja ajattelin kasata niistä armeijan, sellaisen hassun kaveripeli armeijan. En omista uusinta Armybookia joten osa yksiköistä ja magia esineistä on vanhemmasta kirjasta. Saa korjata jos jotain juttuja vaikka vedetty pois varustamolta.
Orc Army 1000p
Heroes:
Black Orc Big Boss w. Choppa, Heavy Armor, Enchanted Shield, 'Edbuttin' At 119p
Orc Shaman w. lvl 2, Sizzla's Shiny Baubles 135p
Core:
25 Orc Boyz w. Additional Hw, Full Command 205p
10 Arrer Boyz 60p
Special:
Rugluds Armoured Orcs w. Ruglud, Maggot, Musician and 7 Armoured Orcs 190p
Orc Boar Charriot w. Additional Crew Member 86p
Orc Boar Charriot 80p
Rare:
3 Trolls 120p
Total: 995p
Moi,
-Jussi
Kokeilua Orkeilla, 1000p
Kokeilua Orkeilla, 1000p
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Re: Kokeilua Orkeilla, 1000p
Orc shamun taikaesineestä on paha sanoo mtn kun ei oo tuota 6.edikan kirjaa mutta vaiha se ihmeessä kahteen(tai yhteen) rullaan. Oikeastaan vaihda koko maagi gobbo tai n.gobbo maagiksi niin saat enemmän pisteitä. Arrerit veks, n.gobot hoitaa ampumisen yhtä huonosti :D
Noista armoured orkeista en sano mtn kun ei ole yhtään kokemusta niistä.
Tavis boyzeille shieldi käteen ja toinen choppa pois että kestääkin vähän klosiksessa.
Ja itse ottaisin tuon extra crewin pois chariotista, koska possut ja impactit tappavat vihut, eivät ne örkit :P Ottaisin sinuna toiseksi coreksi toisen örkki blokin ja heittäisin noi armoured örkit pois.
Ja muista pitää peikot lähellä kenraalias. Noi muutokset mä tekisin. Ja hankkisin sen uuden armybookin ;)
Noista armoured orkeista en sano mtn kun ei ole yhtään kokemusta niistä.
Tavis boyzeille shieldi käteen ja toinen choppa pois että kestääkin vähän klosiksessa.
Ja itse ottaisin tuon extra crewin pois chariotista, koska possut ja impactit tappavat vihut, eivät ne örkit :P Ottaisin sinuna toiseksi coreksi toisen örkki blokin ja heittäisin noi armoured örkit pois.
Ja muista pitää peikot lähellä kenraalias. Noi muutokset mä tekisin. Ja hankkisin sen uuden armybookin ;)
.
Re: Kokeilua Orkeilla, 1000p
Jees, mukavaa rakentavaa kommenttia. Unohdin mainita että teen armeijan (pääasiassa) täysin orkeista. Hiidet eivät mahdu mukaan :D. Voi olla että 2000p otan joitain sotakoneita ja wolf ridereita, mutta se saa riittää... Aion konffata tuo Rugludin kaverit, mukava lisä ampumiseen. Toinen blokki lähisteliöitä olisi hyvä olla, mutta enköhän selviä näillä näin aluksi...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.