"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

fanaatikot ryhmään?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
hirttopuu

fanaatikot ryhmään?

Viesti Kirjoittaja hirttopuu »

mulla on bfsp night goblinit, joten, miten sijoitan kolme fanaatikkoa, kun on kolme n goblin ryhmää(2 speareilla ja 1 jousilla, keihäät konfaan tarvittaessa hand weaponeiksi) (armejassa on muitakin, muttei enempää n gobboja)
ja mitäs tähän kirjoittaisi
Sticced

Re: fanaatikot ryhmään?

Viesti Kirjoittaja Sticced »

nkv kirjoitti:mulla on bfsp night goblinit, joten, miten sijoitan kolme fanaatikkoa, kun on kolme n goblin ryhmää(2 speareilla ja 1 jousilla, keihäät konfaan tarvittaessa hand weaponeiksi) (armejassa on muitakin, muttei enempää n gobboja)
Yksi per ryhmä tai sitten pelkästään jousimiehiin ja 50 pisteellä jotakin hauskempaa.
Oma-aloitteisuutta.
era_mur

Viesti Kirjoittaja era_mur »

Tai voithan tehdä kaksi 30 unittia spearmanei (molempiin yksiköihin 10 spearmania taakse), ettei menetä heti rankkeja jotka ovat gobboil tärkeitä ja 2 fanaa siihen yksikköön jonkä lähelle uskot vihujen parempien ukkojen tulevan ja se yks luonnollisesti siihen toiseen.
Rakastan mun ernuja, karkuun juoksevia kääpiöitä -.-
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

era_mur kirjoitti:Tai voithan tehdä kaksi 30 unittia spearmanei (molempiin yksiköihin 10 spearmania taakse), ettei menetä heti rankkeja jotka ovat gobboil tärkeitä ja 2 fanaa siihen yksikköön jonkä lähelle uskot vihujen parempien ukkojen tulevan ja se yks luonnollisesti siihen toiseen.
Koskas ihmiset on tuoneet jotain kovaa ngobbojen lähelle ennen kuin niiden viereen on tuotu joku halpa kaveri? Ei yhteen blokkiin kannata änkeä paljoa vaan vähän ja useaan. Eli sijoita ne fanat juuri kuten Sticced sanoi, mutta jouskareihin en laittaisi yhtä enempää. Tulee vähän liian kalliiksi yksikkö silloin tehoonsa nähden.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Eorl Nuori

Viesti Kirjoittaja Eorl Nuori »

El Capitan kirjoitti:
era_mur kirjoitti:Tai voithan tehdä kaksi 30 unittia spearmanei (molempiin yksiköihin 10 spearmania taakse), ettei menetä heti rankkeja jotka ovat gobboil tärkeitä ja 2 fanaa siihen yksikköön jonkä lähelle uskot vihujen parempien ukkojen tulevan ja se yks luonnollisesti siihen toiseen.
Koskas ihmiset on tuoneet jotain kovaa ngobbojen lähelle ennen kuin niiden viereen on tuotu joku halpa kaveri?
Minä en ainakaan koskaan muista niitä ajoissa :). Harmittaa kun olen 3 kertaa putkeen rynninyt IC-ritareillani fanaatikkoja kuskaavaan ryhmään ja kaikki 5 knightia ja Capu kuoli :D.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”