Aktiivista kansaa (Kenties jopa Espoossa?)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Aktiivista kansaa (Kenties jopa Espoossa?)
Figujen kaivelu naftaliinista kiinnostaisi taas pitkästä aikaa ja ajatuksena olisi löytää peliseuraa länsi-espoon tienoilta.
Tai no ei tuolla oikeasti ole väliä kun on auto alla, mutta onpahan ainakin vähemmän vaivaa kun asuu lähellä. :)
Nappien tökkimisestä on aikaa taas muutama vuosi, mutta kyllä noita sääntökirjoja hyllystä löytyy. Nappeja löytyy
muutamaan eri peliinkin, mutta tällä haavaa kiinnostaisi 40K ja FaBa, mikä ettei BB:kin. Siihen löytyy ihmisjengi
jolla tahkoan liigaa tällä haavaa.
Heräilkää ölliäiset.
-Kvald
Tai no ei tuolla oikeasti ole väliä kun on auto alla, mutta onpahan ainakin vähemmän vaivaa kun asuu lähellä. :)
Nappien tökkimisestä on aikaa taas muutama vuosi, mutta kyllä noita sääntökirjoja hyllystä löytyy. Nappeja löytyy
muutamaan eri peliinkin, mutta tällä haavaa kiinnostaisi 40K ja FaBa, mikä ettei BB:kin. Siihen löytyy ihmisjengi
jolla tahkoan liigaa tällä haavaa.
Heräilkää ölliäiset.
-Kvald
-"I can see dead people..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."
Re: Aktiivista kansaa
ite voisin joskus 40k:ta siellä lohikäärmeen luolassa pelailla. Tai kunhan vihdoin oman pöydän saan valmiiks niin sitten muuallakin
47.3% tilastoista on lonkalta heitettyjä
- denied one
mäkin voisin tuoda mariinit vastukseks
http://z7.invisionfree.com/wyrmling_x/i ... p?act=site
the daemonic legion
Blood for the dice god!!!
olen tällä hetkellä tauolla.arvioitu palaamis aika 1.1.08
the daemonic legion
Blood for the dice god!!!
olen tällä hetkellä tauolla.arvioitu palaamis aika 1.1.08
- SMarineCollector
- Viesti:
täältäkin löytyy marsuja 3000 pts asti.
Iron Maiden - 18.07.2008
Here we come Eddie!!!
Here we come Eddie!!!
no siis tällä hetkellä löytyy nidejä ja mariineja semmoset päälle 2000pts. Nidit eivät tosin ole vielä maaleissa
47.3% tilastoista on lonkalta heitettyjä
Re: Aktiivista kansaa (Kenties jopa Espoossa?)
Mukavaa, että ihmisiä löytyy. Sitä en oikeastaan edes epäillyt, mutta Espoon edustajat ovat jossain totaalisen hukassa..
YV:llä minua saa kiinni, mutta fantsuun/GW:seen raahautuminen ei hirveästi inspaa. Jos jollain sattuu olemaan lauta kotona tai kiinnostaa ottaa peliä Pelimestassa,
niin yv:llä saa kiinni.
-Kvald
YV:llä minua saa kiinni, mutta fantsuun/GW:seen raahautuminen ei hirveästi inspaa. Jos jollain sattuu olemaan lauta kotona tai kiinnostaa ottaa peliä Pelimestassa,
niin yv:llä saa kiinni.
-Kvald
-"I can see dead people..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Juuh, onhan tätä Espoossakin porukkaa (kait pelaamiseen innostunutta) nähtävästi. Itselläni on kyllä pelipöytä kotosalla lähestulkoon valmiina ja 40k orkitkin jo kohtalaisessa maalissa. Joten voisihan tuota 40k pelailla joku kerta, kunhan saan maastoja hieman enemmän valmiiksi ja figuja maaliin tuon 1000pts edestä.
Itse asustan Suvela/Tuomarila akselilla ja pelaaminenkin onnistuu varmasti kunhan "hallitukselta" saa luvan
YV:llä tavoittaa varmaankin parhaiten.
Itse asustan Suvela/Tuomarila akselilla ja pelaaminenkin onnistuu varmasti kunhan "hallitukselta" saa luvan
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
- NorjanPaavi
Kyllä löytyy! Espoon keskuksen ( juna aseman lähellä) alueelta (tai no voiko tätä keskukseksi kutsua??) Itseltä ei tilaa pöydälle löydy, mutta figuja tässä lähi ympäristössä voisi ulkoiluttaa tai jopa pelimestaan asti lähteä. Joukkoja löytyy muutama tyrkyt sekä hieman muutoksen kourissa olevat chaos marinet. Molemmilla pystyy erikseen pelaamaan aina 2000 pisteeseen asti
Yv:llä kiinni saa varmaan parhaiten. Edellisestä pelikerrasta on hieman aikaa, mutta kyllä säännöt on aika hyvin hanskassa edelleen.
Yv:llä kiinni saa varmaan parhaiten. Edellisestä pelikerrasta on hieman aikaa, mutta kyllä säännöt on aika hyvin hanskassa edelleen.
Itsekin tuossa uusien sääntöjen ilmestyessä innostuin kaivelemaan noita nappeja tuolta hyllyltä pölyttymästä, ja nyt kun ne on kerran kaivettu esiin niin voisihan niillä varmaan pelaillakin. Eli ukkoja pitäisi olla semmoiset ~3000pts Blood Angelssien väreissä, ainakin vanhalla kirjalla noista tuon verran irtosi ja luulen että irtoaa edelleen. Pelipaikoista ei täällä pk-seudulla kyllä ole mitään hajua, mutta jos joku sellaisia tietää niin olisin kiitollinen jos jaksaisitte ilmoitella.
Määkin voisin täältä kirkkonummelta vääntäytyä Espooseen, vaikka pelimestaan.
Ikää löytyy vasta 13, säännöt jotenkin hallussa, ja vasta semmonen 500 p eldareita maalattuna, maalamattomia vähän enemmän.
PS: Täältä meiltä löytyy ihan kelpo pelialusta, jos joku kirkkonummen keskustassa asuva lukis tän viestin.
Ikää löytyy vasta 13, säännöt jotenkin hallussa, ja vasta semmonen 500 p eldareita maalattuna, maalamattomia vähän enemmän.
PS: Täältä meiltä löytyy ihan kelpo pelialusta, jos joku kirkkonummen keskustassa asuva lukis tän viestin.
Protector of nerds.
Joops, eli syksyllä muutin Helsinkiin ja on ollu aika hiljasta pelirintamalla, mutta vois kevään puolella kiinnostaa pelata 40k:ta sekä fabaa. Molempiin löytyy runsaasti nappeja mutta maalaustilanne on vähän vaihteleva, varsinkin laadun kannalta. Tällä hetkellä 40k nappulan on lappeenrannassa megabattlen jäljiltä, mutta fabaa on paikkakunnallakin. 40k sankaritkin tulevat taas aikanaan kehiin.
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
Sinänsä olisin kiinnostunut pelaamaan uusia vastustajia vastaan, mutta olen kovin hyvä lusmuamaan figuurieni valmiiksi saattamisesta. Tällä hetkellä ei ole yhtäkään armeijaa siedettävässä kunnossa. Sekalaisesti maalattua, maalaamatonta ja satunnaisessa kunnossa olevaa joukkoa tosin löytyy melko paljon. Työn alla olisi Wh40k örkit ja näille jos saisin valmiiksi noin 500 pisteen armeijan niin voisi joskus katsoa, jos pääsisi pelailemaan. Örkit ovat siitä hyvä armeija, ettei kaiken täydy olla aivan täydellistä, tämän vuoksi olenkin melko toiveikas sen suhteen, että saattaisin armeijani saada joskus valmiiksi. Joskus saattaa jäädä figuurin maalaus kesken ihan vain huomaamatta jääneen valujäljen tai todella pienen virheen takia. Joskus taas tulee sudittua jotain liian nopeasti ja lopputulos ei pidä mielenkiintoa yllä.
Miau.
Kyllä sitä pelimestaan voisi joskus tulla pelailemaan, fabaa löytyy erinäisten armiejoiden muodossa noin 500-2000 pisteeseen per armeija. Kunto on mitä on ja maalaus on vielä vähän heikkoa mutta tarkoitus on kyllä nyt kevään aikana saada figut valmiiksi.
Mites voiko pelimestassa pelata muulloin kuin vaan turnauksissa?
Unforgiven
Voi, mutta ei taija tällä hetkellä olla muita pöytiä kuin yks 40k pöytä 4"x3" kokonen, muistaakseni kun siellä viimeks kävin.
Ok, joutuuko siitä maksamaan mitään ? Jos maksaa niin menee paljon mielummin fantsuun pelailemaan.Warchief kirjoitti:Voi, mutta ei taija tällä hetkellä olla muita pöytiä kuin yks 40k pöytä 4"x3" kokonen, muistaakseni kun siellä viimeks kävin.
Unforgiven
Ei maksa, ellei turnauksiin mene. mistä en tiiä mitään milloin seuraava on ja minkälainen, pientä huhua on tosin pyörinyt, Jos isompaa peliä pelaa niin ovat kai paremmalla mielellä siellä kun vähän vihjasee etukäteen et on tulossa.
Juu kyllähän täältä espoosta niitä harrastelijoita löytyy, mutta itse taidan kyllä vielä nidijoukkoani jonkin verran laajentaa koota ja maalailla ennen kuion viitsin pelata missään muualla kuin kaveriporukoissa. Katsotaan jos sitten kesällä voisi jo oikeasti lähteä pelaamaan jonnekin.
Genestealerit ovat tyranidejaHuru-Ukko kirjoitti:Genestealerit eivät ole tyranidejaEivät ole koskaan olleet, eivätkä tule olemaan.
Itse omistan n. 3000 pts tau cadren ja 2500 pts tyranid swarmin. Pelit lohikäärmeen luolassa onnistuvat itselleni aika hyvin.
My format, Virus: To corrupt and conquer!
Asun matinkylässä ja löytyis vanha kunnon FB empire-armeija. Kiinnostusta kyllä olis!