No, kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa:
[edit: vanhat kuvat poistettu ja uudet tilalle

Lopputulokseen olen todella tyytyväinen, mutta haluan silti kuulla myös teidän kommenttinne.
C&C:tä vaan tulemaan.

Korostuksia voisi toki lisätä enemmän, mutta uudesta kuvasta näkyy vähän paremmin.sutenööri kirjoitti:Jaahas, mitähän tässä sanoisi, maalit tosiaankin näyttävät hieman paksuilta ja korostuksia voisi paikkapaikoin olla enempi, tuossa NMFW kulta osiin voisi lisätä ehkä hieman kovemmat korostukset, tällä hetkellä näyttää ehkä liian flätiltä.
No, niissä oli varjostusta, tosin ei kovin selkeästi kuvasta näe.sutenööri kirjoitti:Ostoslistatkin (purity sealit) kaipasivat myös ehkä hieman varjostusta, tällä hetkellä näyttää että olisivat vain maalattu pelkällä valkealla ja mustalla vedetty tekstit päälle.
Lumiteemasta en armeijassani tingi, kun se näyttää ainakin omasta mielestä tyylikkäältä.sutenööri kirjoitti:Lumen jättäisin figusta kokonaan pois, en menisi sillä tuhrimaan nappejani koska se tuppaa yleensä näyttämään huonolta ja antaa figulle sellaisen kuvan että se on seisonut paikallaan lumisateessa eikä juoksennellut kentällä tappamassa demoneja.
Pistetään muistiin tuo alustaidea. Voisi käyttääkin.sutenööri kirjoitti:Ja vielä paskaa niskaan alustoista, itsellänikin oli aluksi mustavalko alustat ja tulin itse siihen päätökseen, että alusta kaipaa väriä, joten maalasin siitä "routaista" maata ja lisäsin ruohoa jonka brushasin bleached bone/skull white näyttämään huurteiselta.
Sait minut nauramaan. Nimi on Josephus, loput kirjaimet toisella puolen keppiä.sutenööri kirjoitti:Kaiken kaikkiaan nappi on kyllä ihan onnistunut värit ovat oikeilla paikoillaan ja korostuksetkin ovat armorissa onnistuneet, Plussaa myös tuosta hienosta shoulderpadista. Tuosta figun nimestä muuten näen vain siinä loppuosan "nus" eikai ase taktisesti peitä kirjainta A? :3
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Agreed.Nilarakh kirjoitti:Pysys siinä NMM:ssä. Toimi paljon paljon paljon paremmin.
Täytyy myöntää, että olin laiska enkä jaksanut tehdä NMM:ää, vaikka olin sitä suunnitellut :P. Ja muuten tuosta sinisyydestä sen verran, että aluksi kun maalasin tätä figua, menin samaan lankaan ja tungin siihen blue inkkiä. Lopputuloksen voi arvata. Uudemman kerran maalatessa sitten laitoin inkkiä vain hiukan blacklinejen lähelle.Tuhis kirjoitti:Kun näin tuon otsikon, ajattelin, että jess nyt se YTY on saanyt valmiiksi superhienon NMM grey knightin, samaa tyyliä kuin se nemesis force weaponin terä silloin joskus, mutta ei. Höh petyin :P Ei tossa figussa mitään vikaa ole, se on todella hieno, odotin vaan jotain ihan muuta :D Tarkasti maalattu, ja metalli on siistiä. Miten teit siitä sinertävän? Muistan kun joskus maalasin tuon saman ukon ja pistin siihen armeijakirjan ohjeiden mukaisesti sinistä inkkiä, ja siitähän tuli ihan sininen. Ei se näyttänyt yhtään samalta kuin kirjassa eikä todellakaan tuollaiselta, se meni ihan pieleen. Ja juuri kun olin saanut maalattua metalliosat muka siististi.
Laita muuten jotain kiviä tuonne alustaan sen lumen alle. Tekee lumesta paksumman näköistä ja alusta näyttää realistisemmalta.