O&G Wauhtia ja massaa 1750p
-
Nimetön olio
O&G Wauhtia ja massaa 1750p
Herot
General Borc bb -Boar, harmour, shield, Porkos pig stikka 147p
Bsb Borc bb -boar, harmour, Morks spirit totem 180p
Savage orc bb -larmour, ench shield, martogs best basha, chariot 185p
Core
25 orc boyz -add choppa, m+sb 190p
25 0rc boyz -shield, m+sb 165p
20 orc boyz -shield, m+sb 135p
2x5 spider riders -musican 142p
2x5 wolf riders -musican 142p
Special
2x5 savage boar boyz -spear, shield, musican 264p
Boar chariot 80p
Rare
snotling pump wagon 40
Vastassa empire. Frenzy-kärry ei ole paras veto, mut oli tarkotus saada nopeita joukkoja listaan ja on se niin kiva jos sillä pääsee oikeesti jonkun kimppuun. Pup wagon ei ole myöskään käsittääkseni kovinkaan tehokas 2d6 movella, mut pakko päästä sekin kokeilemaan kun on tultu hankkimaan. Massaa on ehkä liikaakin, mut on sitä kiva kolme ton kokoista blokkia iskeä pöytään näin pienes pelissä. Toivottavasti 5d6 dispel diseä riittää. Palautetta saa antaa.
General Borc bb -Boar, harmour, shield, Porkos pig stikka 147p
Bsb Borc bb -boar, harmour, Morks spirit totem 180p
Savage orc bb -larmour, ench shield, martogs best basha, chariot 185p
Core
25 orc boyz -add choppa, m+sb 190p
25 0rc boyz -shield, m+sb 165p
20 orc boyz -shield, m+sb 135p
2x5 spider riders -musican 142p
2x5 wolf riders -musican 142p
Special
2x5 savage boar boyz -spear, shield, musican 264p
Boar chariot 80p
Rare
snotling pump wagon 40
Vastassa empire. Frenzy-kärry ei ole paras veto, mut oli tarkotus saada nopeita joukkoja listaan ja on se niin kiva jos sillä pääsee oikeesti jonkun kimppuun. Pup wagon ei ole myöskään käsittääkseni kovinkaan tehokas 2d6 movella, mut pakko päästä sekin kokeilemaan kun on tultu hankkimaan. Massaa on ehkä liikaakin, mut on sitä kiva kolme ton kokoista blokkia iskeä pöytään näin pienes pelissä. Toivottavasti 5d6 dispel diseä riittää. Palautetta saa antaa.
Waaagh!
- Goblin fanatic
Re: O&G Wauhtia ja massaa 1750p
Hyvältähän tämä näyttää! Snotling pump wagon on ihan hyödyllinen kapistus, mutta se kannattaa laittaa heti etulinjaan (koska muistaakseni se liikkuu aina täyden noppien tuloksen). Itse kyllä vaihtaisin hämisratsastajat susiratsastajiksi, ellei kentällä ole paljon maastoa. Ja eikös noiden hämisratsastajien kuuluisi maksaa yhteensä 152 p?
Tarkoitat kai ihan vain 5 dispel diceä.Nimetön olio kirjoitti:Toivottavasti 5d6 dispel diseä riittää.
-
Nimetön olio
Ehkä tos on tosiaan muutama ylimääräinen...Rizky kirjoitti:Tarkoitat kai ihan vain 5 dispel diceä.Nimetön olio kirjoitti:Toivottavasti 5d6 dispel diseä riittää.
Lista toimi muuten ihan hyvin. Massacure tuli. Tosin kaveri unohti kenraalin ja 5 knightiä poimimaan kukkia melko kriittisellä hetkellä, et se saattoi hieman helpottaa mun voittoa. Wolffeja ei oo enempää, et spiderit oli pakko valita ja maastoakin löytyy, et ne antaa mukavasti vaihtoehtoja. Ja kyl ne mun matikan mukaan maksaa sen 142p? Pump wagon oli tosiaan ihan mainio vekotin suht tehokas ja halpa, mut melko epäluotettava. Eli sama kirous kun kaikissa o&g yksiköillä. Monta kertaa saanut partakarvoja kiskoa kun kallein yksikkö squabblaa vihollisen nenän edessä. Ja Frenzy-kärry on kyllä niin mukava, ennen kuin se ensimmäisen kerran tuhoaa itsensä pöpelikköön.
Waaagh!
Mikset ota tuohon vielä toista kärryä? kun saat sen ja sinulla on varaa siihen.
3 special slottii maximi kun ei näyttäis olevan 2k peli.Farseer Geratsu kirjoitti:Mikset ota tuohon vielä toista kärryä? kun saat sen ja sinulla on varaa siihen.
Praise Helix!
Siinä on kyllä vasta 2 slottia käytetty.Kalis kirjoitti:3 special slottii maximi kun ei näyttäis olevan 2k peli.Farseer Geratsu kirjoitti:Mikset ota tuohon vielä toista kärryä? kun saat sen ja sinulla on varaa siihen.
Kahet possupojat+kärry=3 minun mielestäni.Rizky kirjoitti:Siinä on kyllä vasta 2 slottia käytetty.Kalis kirjoitti:3 special slottii maximi kun ei näyttäis olevan 2k peli.Farseer Geratsu kirjoitti:Mikset ota tuohon vielä toista kärryä? kun saat sen ja sinulla on varaa siihen.
Praise Helix!
Oho, jäi tuo 2x- merkki huomaamatta.Kalis kirjoitti:Kahet possupojat+kärry=3 minun mielestäni.Rizky kirjoitti:Siinä on kyllä vasta 2 slottia käytetty.Kalis kirjoitti:3 special slottii maximi kun ei näyttäis olevan 2k peli.Farseer Geratsu kirjoitti:Mikset ota tuohon vielä toista kärryä? kun saat sen ja sinulla on varaa siihen.
Hups siis wagonia tarkotin. mun moka.Kalis kirjoitti:Kahet possupojat+kärry=3 minun mielestäni.Rizky kirjoitti:Siinä on kyllä vasta 2 slottia käytetty.Kalis kirjoitti:3 special slottii maximi kun ei näyttäis olevan 2k peli.Farseer Geratsu kirjoitti:Mikset ota tuohon vielä toista kärryä? kun saat sen ja sinulla on varaa siihen.
-
Nimetön olio
Listas on kaksi kärryä, savage bossilla kärry alla. Yritin maksimoida nopeiden yksiköiden määrän rajallisilla spessu sloteilla. Eikä hyllystä löydy kuin kaksi kärryä, et kolmatta ei ois saanu senkään takia.Farseer Geratsu kirjoitti:Mikset ota tuohon vielä toista kärryä? kun saat sen ja sinulla on varaa siihen.
Waaagh!