Forge World -Helpoin tapa tilata vähän?
Re: Forge World -Helpoin tapa tilata vähän?
Tosin jos sen tilauksen saa lähtemään mahd pian niin sen nopeammin tavarat tulee, vaikka tulisikin tipoittain...
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.
Viimeisen kahdentoista kuukauden aikana tilattu lähes kuukausittain tavaraa Forgelta, joka kerta yli £250.jullevi kirjoitti:Vähän riippuu. Forgella on tällä hetkellä kädet täynnä tilauksia ja aika monikin paketti myöhässä. Tilattiin neljä viikkoa sitten vähän yli 300 puntsilla kamitsua. Suoraan hyllystä löytyneet tuli kyllä 2-3 päivässä, mutta yli 200 punnan edestä kamaa puuttuu vielä. 28 päivää tulee huomenna täyteen. Tämä siis premium-express toimituksella.
Normaalisti hyllytavara tulee tilausta seuraavana päivänä kotiovelle/töihin (tosin viimeisimpien tilauksien kohdalla mennyt 3-8 päivää). Backorder-kama tullut yleensä viikossa, pahimmillaan kolmessa.
Parin tilauksen kanssa ollut ongelmia puuttuvista osista jotka on puhelinsoiton jälkeen korjattu.
Eipä se Express-toimitus vaikuta siihen kuinka kauan tuotteen valmistuksessa yms. menee, vain siihen aikaan mikä kuluu kun paketti tulee firmalta asiakkaalle :-P
S.
Itselläni olisi kiinostusta paria tuoteta kohden. Mutta itseäni askaruttaa maksu tappa, eli miten tämä hoidetaan ?? (Jos olen lähdössä mukaan kimppatilaukseen)
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Voisin kuvitella maksuasian olevan helppo hoitaa... Taidanpa tulla mukaan...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Oma kokemukseni on että visa electron ei käy. Syy siihen miksi sivuilla mainitaan se käypänä maksuvälineenä on että sinne käy ainoastaan "luottokorttimallinen" visa electron, sellainen jossa korttinumerot sun muut on painettu kohotekstillä korttiin. En menisi veikkaamaan näitä nykyisiä sirukortteja tähän käyttöön. Varmin tapa lienee perus Visa luottokortti.
Itse ajattelin kanssa kesällä tilata isomman setin kun vaan saisi vähän vihiä milloin tuo kiire siellää vähän hellittää...
Itse ajattelin kanssa kesällä tilata isomman setin kun vaan saisi vähän vihiä milloin tuo kiire siellää vähän hellittää...
"Opinions are like assholes, everybody has one."
Hienoa! Enköhän minä sitten ole mukana. Laittakaa YV:tä kun tilaushetki lähestyy tai homma muuten realisoituu. Toivottavasti kimppatilaukseen osallistuvilla ei mene kesälomat päällekkäin, tms. Itse ainakin ajattelin vietellä jonkinlaisen pätkän mökillä pois netin ääreltä.Wahtisaari kirjoitti:Juu, veikkaan, että tilaus tapahtuu siinä heinä-elo vaihteessa, ja voin vaikka itse tuoda ne Coniin (jos tilaat ;)). Pistäkää ilmoituksia ketkä olisi osallistumassa tilaukseen. :D
-mv40k2
Kannattaa sitten tilata kuukautta ennen Conia, niin on jonkinlaiset todennäköisyydet että saatte tavarat ennen Conia...Wahtisaari kirjoitti:Juu, veikkaan, että tilaus tapahtuu siinä heinä-elo vaihteessa, ja voin vaikka itse tuoda ne Coniin (jos tilaat ;)). Pistäkää ilmoituksia ketkä olisi osallistumassa tilaukseen. :D
Ensimmäinen osa tilauksesta (ie. hyllytavara) tulee kyllä alle viikossa kotiovelle, mutta niissä lopuissa voi vierähtää "tovi".
S.
- Pyöveli
- Kirjoitti miljoonannen viestin
Liekö oikea paikka huudella, mutta itsekin olisin kiinnostunut muutamasta Forgen pikkupiiperryksestä. Eli jos kimppakauppaa lähdetään kasaamaan niin olen mukana, ilmoitelkaa.
Pitäisikö jonkun tehdä ihan kimppakauppa-osio tänne Sotuun? Vai onko sellainen jo jossain - ja en vain ole huomannut?
Pitäisikö jonkun tehdä ihan kimppakauppa-osio tänne Sotuun? Vai onko sellainen jo jossain - ja en vain ole huomannut?
Careful what you wish - You just might get it...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Blogia miniatyyrimaastojen ja figujen tuskaisesta valmistumisesta...
Luottokorttia en omista, jos joku haluaisi hoitaa maksupuolen niin minä ainakin olisin forgen tilauksessa mukana.
Luonnollisesti voisin maksaa tilauksen hoitajalle vaivanpalkkaa hieman ja varmasti jokainen muukin (eikö?) muutamilla ns. extra rovoilla tule mukaan.
Luonnollisesti voisin maksaa tilauksen hoitajalle vaivanpalkkaa hieman ja varmasti jokainen muukin (eikö?) muutamilla ns. extra rovoilla tule mukaan.
Mikäli Tampereelle olisi tilaus tulossa kevät-kesä akselilla niin olen mukana!
Minäkin voisin olla kiinnostunut, pistäkää YV jos toteutuu, Forgen Komissaari on kutitellut jo haaveissa hetken, mutta toisaalta voi jäädä syksyynkin, ajattelin myös Malcadoria 0.oLdz kirjoitti:Mikäli Tampereelle olisi tilaus tulossa kevät-kesä akselilla niin olen mukana!