Sotatonttu kirjoitti:Zombit on figuina tosi karuja. En ole ikinä tykännyt koko figuista. Skulptit on kökköjä ja niistä on ylipäätään vaikeaa saada minkäänlaisia fiksuja asentoja aikaan.
Maasta nouseminen - tai sinne vajoaminen - näissä kyseisissä zombeissa toimii ihan kivasti. Asentoihin tosin voisi tuoda hieman enemmän liikettä laittamalla maasta nousevia zombeja hieman etukenoon. Toisen päässä sekä olkapäillä oleva maa ja ruoho ovat hyvä yksityiskohta. Sitä voisi laittaa enemmänkin vaikka ihan pystyssä oleville zombeillekin. Myös suurempien maavallien laittaminen maasta nousevien zombien ympärille voisi olla hyvä ratkaisu. Nyt se zombien ympärillä oleva möykky ei oikein vielä erotu ainakaan pelipöydällä kovin hyvin.
Värivalintoja sen sijaan hieman vierastan näissä. Itse tykkään hieman vihertävästä ihosta zombeilla. Kankaiden värit voisivat näissä olla hieman maanläheisemmät - herrathan ovat juuri nousseet ylös maasta. Veri näyttää erittäin hyvältä.
Koomisuutta näissä riittää, mikä on ihan hyvä juttu. Eipä tule tylsän näköinen blokki pelikentälle, ja eri tavoin koheltavat zombit luovat sopivan kaoottisen näköisen yksikön.
Teknisesti ei mikään mahtava suoritus - mutta toisaalta, ovathan ne vain zombeja.
Kiitos Kiitos. Hienoa, että jotkut jaksavat kirjoittaa kunnolla rakentavaa kritiikkiä. Zombeille on tarkoitus tosiaan laittaa mahdollisimman erilaisia sävyjä, koitetaan seuraaviin maanläheisempiä. Mutta joskus tällaisetkin kommentit piristävät:
Pesis kirjoitti:Pyh, pah. Nuohan ovat lähestulkoon täydellisiä. Pelifiguissa kuuluu olla xtreme highlightit ja näissä on muutenkin ihanan fantasiamaiset värit. Mä fanitan maalausta, värivalinnoista tekniseen toteutukseen. Tuolla tasolla maalatulle armeijalle voi olla tiedossa parhaan armeijan palkintoakin, sikälimikäli ihmiset ei vieroksu pirteitä zombeja :) .
Finklestein kirjoitti:Zombit on vähän turhan tasasia ja kumisen näköisiä. Varjot ja hilightit auttaa pääsemään tuosta eroon.
Joo, totta, ainakin osa zombeista. Onhan niissä kyllä niitä highlightejä ihan reippaasti kätettykin, luonnossa nuo eivät ole ihan samannäköisiä (esim. kiilto joissain kohdissa).
Mutta olen nyt 3:n viikon aikana saanut vähän huonosti maalattua (viikonloppuja mökillä tms + pelipöytäprojekti) ja pinnistin nämä 5 lurkkia viimeisen 4:n päivän aikana lähes kokonaan. Ei ehkä mikään maailman paras päivitys, mutta ainakin projektin edistystä näkyy.
Kuva on ehkä vähän tyhmä, mutta nuo on lähes samanlaisia kuin muutkin. Kilpien "blendauksiin" olen ihan tyytyväinen.
Ja kyllä niitä Blood Angeleitakin tulee vielä joskus, pidän vain vähän taukoa.