"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Katapultti partasuille.

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
T3ro

Katapultti partasuille.

Viesti Kirjoittaja T3ro »

Eli maalasin aikani kuluksi katapultin kääpiölle ja kokeilin hieman blendingiä (kolmatta kertaa). Olen melko tyytyväinen tulokseen.

Kuva

Ja kaikki heittää sitten kommenttia :D

Edit: pienensin kuvaa
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
TombaDaMon

Re: Katapultti partasuille.

Viesti Kirjoittaja TombaDaMon »

Varsin siistiä ja näyttävää jälkeä näin yleisesti ottaen. Silmiin pistää kuitenkin puuosien, varsinkin noiden paksujen, n. 45asteen kulmassa olevien tukipuiden highlightit. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mielestäni puu ei heijasta valoa tuolla tavoin (muistuttaa ennemminkin metallin/veden tapaa heijastaa valoa. Myös puiden syyt häipyvät olemattomiin paikoin, varsinkin tuossa valokohdassa. Niitä voisi mielestäni korostella esiin glazeamalla tumminmalla sävyllä (scorched brown oletan?) syiden rajoja. Tiedän, että syiden maalaaminen on erittäin vaikeaa ja tarkkaa puuhaa. Pisteet noinkin onnistuneesta työstä, mutta kuten sanoin, jokin tuossa häiritsee. Kivi on mielestäni onnistunut varsin hyvin, ei siitä mitään valittamista. Kultaiset/pronssiset osat ovat onnistuneet varsin hyvin, kun taas metalliset pultit ja rattaat näyttävät paikon hieman flateilta. Niihin voisi tuoda eloa washaamalla niihin mustalla kontrastia hieman NMM:äiseen tapaan.
peukaloinen

Viesti Kirjoittaja peukaloinen »

Space Wolf kirjoitti:Edit: pienensin kuvaa
Nyt katapultti näkkyy aika pienenä. Jos edellinen kuva oli liian iso, olisin vain rajannut sitä sopivaksi. Nyt on iso kuva täynnä turhaa tilaa.

Jäljestä en osaa sanoa kun kuva on aika pieni, mutta tosiaan tuo puun korostus on aika kummallinen.
T3ro

Nooh, mutta kai tuo pelikentällä menee?
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Juige

Viesti Kirjoittaja Juige »

Onhan se ihan hieno. Tosiaan omituiset korostukset. Kyllä se pelikentälle kelpaa oikein mainiosti, itsellesihän sinä näitä maalaat, eikö? Silloin kun figu on omasta mielestäsi onnistunut ja hieno eikö se riitä?
Toista se on sitten kun maalaat muille, tosin ei ole täällä paljoa kokemusta muille maalaamisesta. Uskoisin tosin että muille maalatessa yritetään toteuttaa se "asiakkaan" visio :)
Th3_Dog

Viesti Kirjoittaja Th3_Dog »

Space Wolf kirjoitti:Nooh, mutta kai tuo pelikentällä menee?
Mun märkä uni et pelikentälle tollasen sais!
Vaihdetaan: 10 Uruk-Hai Warrioria, 24 Warriors of Rohania&Rohan Captain on Foot.The models become unassembled and unpainted
Etsiskelen rohania ja kääpiöitä. Erityisesti hakusessa mordor örkit.
Eezi

Viesti Kirjoittaja Eezi »

Fluffin mukaan kääpät eivät käytä puuta mihinkään. Mutta kauniisti maalattu.
T3ro

Mutta se onkin fluffia :D
Oberon kirjoitti:
Mää oon ninja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”