Oma pelipöytäni
Re: Oma pelipöytäni
Sekotettiin kupissa puuliimaa ja vettä, levitettiin sitä pöydälle ja kaadettiin päälle kasa hiekkaa. Näin pari kerrosta:) Hiekkaa kyllä irtoilee joka kerta kun pöytää siirretään...
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
- Half-breed
Kannattaa maalata siihen hiekan päälle kerros liimaa+vesi sekoitusta, niin pysyy hiekka kiinni varmasti. Maali auttaa myös, mutta ei ihan niin hyvin (Hyvin silti.) kuin tuo liima+vesi.Imperiumin kaarti kirjoitti:Hiekkaa kyllä irtoilee joka kerta kun pöytää siirretään...
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
En taida enää jaksaa operoimaan tuon pöydän kanssa, sillä uusi kompaktimpi on tekeillä.
Mitä on rakkaus?
santso kirjoitti:sitä kun on päästetty menemään ja satsit ladattu koneeseen ja kone käy kuumana, nesteet virtaa ja tahti on kova :D
-
master of chaos
OMG! kuinka monta tuntia teit tuota? Näyttää ihan aidolta
Minullakin oli kerran elämä, mutta koska en tehnyt sillä mitään, vaihdoin sen Warhammereihin
http://s1.fi.battleknight.org/index.php ... f=MTcwMTY=
http://s1.fi.battleknight.org/index.php ... f=MTcwMTY=
Kiitos kiitos. Kolme päivää vierähti tuota päällystäessä ja kootessa veljen kanssa. Kukkuloita veistettiin lastulevystä pari päivää. Aikaa kului paljon hiekan kuivaamiseen, ja sitä hiekkaahan upposi pöytään aivan törkeästi. Pihalta ei oikeen löytynyt kuivaa hiekkaa, joten heitimme märät hiekat vanerille aurinkoon ja jopa kuivasimme kuumailmapuhaltimella kärsimättömyyttämme.master of chaos kirjoitti:OMG! kuinka monta tuntia teit tuota? Näyttää ihan aidolta
Mitä on rakkaus?
Komia on pöytä. Miten teitte puut? Jos saan udella.
Banzereita, spinnereitä, gyroja mä oon pökkiny kaikkia. (cyberpunk)
Puut on ihan ostettu ja ei ollu kalliita.
Mitä on rakkaus?
- Co. Yarrick
Hmm... alkanut itselläkin tuota maastoa kertyä nurkkiin ja lisää tulossa, pitäisi varmaan tuommoinen väsätä ;). Harmi sinänsä, että tilaa ei oikeastaan olisi, tai ehkä sen jonkun kaapin päälle saisi työnnettyä.
Mistäs ostit vaneria ja lastulevyä? Ihan vissiin rautakaupasta tietenki juu...
Näyttää ihan niin kuin et olisi ollenkaan maalannut piikkilankaa ja hiekkaa(hiekan maalaamattomuus tosin kävi jo selväksi Half-Breedin viestissä)... Ja jotenkin näyttäisi rauniot aika mustanpuhuvilta, ehkä liiankin minun makuuni, mutta ihan kelpo pöytä ja varmasti ilo pelata. Itse tosin olen enemmän liikuteltavan maaston kannalla.
Mistäs ostit vaneria ja lastulevyä? Ihan vissiin rautakaupasta tietenki juu...
Näyttää ihan niin kuin et olisi ollenkaan maalannut piikkilankaa ja hiekkaa(hiekan maalaamattomuus tosin kävi jo selväksi Half-Breedin viestissä)... Ja jotenkin näyttäisi rauniot aika mustanpuhuvilta, ehkä liiankin minun makuuni, mutta ihan kelpo pöytä ja varmasti ilo pelata. Itse tosin olen enemmän liikuteltavan maaston kannalla.
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.
Vaneri ja lastulevyt löytyivät ihan kotoa, ne oli ylijäämiä isommista projekteista.
Mitä on rakkaus?
Näin örkki pelaajana en voinut olla huomaamatta että tuolla kulmassa taisi olla örkkien vanha trukk.
Green is the best! Stompy! Waaaaaaaaaaaagh! Orks orks orks orks orks orks!
- Khorne Marien
Hienoa työtä! Tuollaisella on varmaan kiva pelata...
Vähän kannattaa katsella noita päivämääriä, ennen kuin laittaa viestiä. Melkein vuoden vanhaa ketjua ei kannata nostaa vain todetakseen itsestäänselvyyden.Waaghboy kirjoitti:Näin örkki pelaajana en voinut olla huomaamatta että tuolla kulmassa taisi olla örkkien vanha trukk.
Phil Kelly says "No!"