"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Oulun lähel WH FB pelaajia?

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Vexild

Oulun lähel WH FB pelaajia?

Viesti Kirjoittaja Vexild »

Etsiskelin tos blogii joka oi sollu saman kaltanen ku tämä mutat ei löytyny

Elikkäs, aiheena ois tiedustella oululaisia pejaalia ja heidän armeija listojaan :)
Itse olen just alottanu figuilun ja omista tällä hetkellä skull passin goblin armyn (huom: lisää goboja on tulossa) elikkä todella pieni lössi
Oululeiset pelaaja ja lähellä asuvat: kirjoittakaa olkaa hyvät
Chaos legion

Re: Oulun lähel WH FB pelaajia?

Viesti Kirjoittaja Chaos legion »

Chaos legion. Asun aika kaukana Oulusta mutta jos haluaa niin voin tulla pelaamaan (Jos on kyyti) Kerään FaBa Tomb kingsejä 1000p (laiton). Olenkin enemmän 40k puolella, chaos space marine 3000p, tyranid 1500p, IG 500p(bane), chaos deamon 200p. Mutta katsotaas jos vaikka kesällä innostuisin FaBasta. Miksi laitoin tämän tänne jos pelaan 40k enemmän? Noh se on niitä kysymyksiä johon minullakaan ei ole vastausta XD.

- Apina tieteilijä chaos legion.
 /l、
(゚、 。 7  
 l、 ~ヽ
 じしf_, )ノ wtf, how did i get here o.o
Visual

Viesti Kirjoittaja Visual »

tämä kannattais laittaa tonne oulun peliporukkaan.
mutta kuitenkin itse asun torniossa ja minulla on tulossa faba armeija mutten tiedä mikä
''Imagination is more important than knowledge"
- Albert Einstein
Vexild

Viesti Kirjoittaja Vexild »

Chaos legion kirjoitti:Chaos legion. Asun aika kaukana Oulusta mutta jos haluaa niin voin tulla pelaamaan (Jos on kyyti) Kerään FaBa Tomb kingsejä 1000p (laiton). Olenkin enemmän 40k puolella, chaos space marine 3000p, tyranid 1500p, IG 500p(bane), chaos deamon 200p. Mutta katsotaas jos vaikka kesällä innostuisin FaBasta. Miksi laitoin tämän tänne jos pelaan 40k enemmän? Noh se on niitä kysymyksiä johon minullakaan ei ole vastausta XD.

- Apina tieteilijä chaos legion.
noh.. itekkin asun 36 kilsan päästä oulusta mutta tää kunta liittyy koht ouluun nii lasken itteni oululaiseksi :D ja mitä se haittaa vaikka 40k listoja julkasee tälle blogille
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”