"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Doom blogi

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Githgulcag

Doom blogi

Viesti Kirjoittaja Githgulcag »

En ole juuri ollenkaan harjoitellut kokonaisten figujen sculptausta, joten päätin sculptata jotain. Suurena Doom fanina päätin sculptata Cacodemin, koska pallomaisen muotonsa takia niiden sculptaus on helppoa. Lopputulos on ihan ok ja Hulluuden vuorilla -konversiokisastakin irtosi kolmas sija.

Cacodemon:
Kuva
Cacodemon pelissä: http://www.jrki121.front.ru/avatars/cacodemon.gif

Toinen sculpti, jonka tein oli hieman vaikeampi toteuttaa ja siltä lopputuloskin näyttää. Kaikenlisäksi GS loppui kesken, joten joudun laittamaan tämän konversio kisaan hieman keskeneräisenä ja menestyskin oli aika kehnoa.

Kuva
Cyberdemon pelissä: http://www.doomwadstation.com/bestiary/cyberdemon.gif

btw. Ne jotka eivät ole koskaan Doomia pelanneet, niin kannattaa ihmeessä kokeilla. Se on vanhasta iästään huolimatta kaikkienaikojen paras first person shooter -peli.

Seuraavaksi meinasin sculptata loppuun ja maalata tuon cyberdemonin ja sen jälkeen aloitan uuden demonin sculptauksen.
Suff

Re: Doom blogi

Viesti Kirjoittaja Suff »

komeitaha nuo on.tuo kyperin tekojalka näyttää tossa vaiheessa vielä kaviolta. maalaus varmasti muuttaa tilanteen
Crapman

Viesti Kirjoittaja Crapman »

Kyllä noista se Doom tulee mieleen *mielessä soi tunnari*. Noille jopa vois järkätä jonkun armeija listankin jos ihan überfani on : > (joku kaaos. Daemon-codexi olisi loistava. hmm...). Jatka samaan malliin!
Only if Bible were steampunk.
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Chaosmarine kirjoitti: Noille jopa vois järkätä jonkun armeija listankin jos ihan überfani on : > (joku kaaos. Daemon-codexi olisi loistava. hmm...). Jatka samaan malliin!
Tai mutantti horde, tulis vastustajalleki doomi fiilis ku räiskii niitä jokasuunnasta tulevia otuksia. Sculpptaus on todella hieno ekassa, ja toka on vielä kesken joten hyvä siitäkin varmaan tulee.
Jipe

Viesti Kirjoittaja Jipe »

On hyvin skulptattu! Miten oikein oot saanu ton kasvot noin tarkasti skulptattuu? Sillä sculpting toolilla ja nuppineulalla(kö)? Ootan innolla lisää!
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ensimmäisiksi sculpteiksi hyviä. Kärsivät toki pienestä tönkköydestä, tietynlaisesta kaksiulotteisuudesta, joka tulee esiin sivuprofiilia katsoessa (demonin vartalon profiili on enemmän suorakulmio kuin kartio), mutta eivät missään nimessä huonoja ole (tämä siis ihmiseltä, joka ei osaa itse sculptia).

Harjoittelemalla hyvä tulee.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Silveri kirjoitti:Ensimmäisiksi sculpteiksi hyviä. Kärsivät toki pienestä tönkköydestä, tietynlaisesta kaksiulotteisuudesta, joka tulee esiin sivuprofiilia katsoessa (demonin vartalon profiili on enemmän suorakulmio kuin kartio), mutta eivät missään nimessä huonoja ole (tämä siis ihmiseltä, joka ei osaa itse sculptia).
Oletko mahdollisesti pelannut itse Doomia? Jos olet, tiedät kyllä että nuo ovat esikuvalleen uskollisia (Doomissa oli siis kaikki hahmot kaksiulotteisia spritejä ;).

Mutta, hyvin olet ainakin minun mielestäni saanut skulptattua nuo molemmat, tosin tuo "lentävä tomaatti" (sillä nimellä minä niitä olen aina kutsunut) on hieman hienompi kuin Cyberdemoni. Ehkä se on sen helpompi skulptattavuus...

Luulenko vain, vai pilkistääkö tuon tomaatin alta jotain valkoista? Mitäs mönjää se on? Milliputtia?
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Ratovaari kirjoitti:Oletko mahdollisesti pelannut itse Doomia? Jos olet, tiedät kyllä että nuo ovat esikuvalleen uskollisia (Doomissa oli siis kaikki hahmot kaksiulotteisia spritejä ;).
*bada-chichhh*... elä kuule vanhalle Commander Keenistille yritä. Olisi muuten asenteellista, jos joku sculptisi pikselimössöä muistuttavia figuja... siis lähinnä kuutioista koostettuja figuja.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Githgulcag

Jipe kirjoitti:On hyvin skulptattu! Miten oikein oot saanu ton kasvot noin tarkasti skulptattuu? Sillä sculpting toolilla ja nuppineulalla(kö)? Ootan innolla lisää!
suurimmaksi osaksi sculpting toolilla. Mutta nuo alle millin kokoiset hampaat on sculptattu nuppineulalla.

Ratovaari kirjoitti:Luulenko vain, vai pilkistääkö tuon tomaatin alta jotain valkoista? Mitäs mönjää se on? Milliputtia?
Jep. Milliputtia se on.
Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

Niin se ympyrä sulkeutuu. Osa doomissa nähtävistä hahmoistahan on kuvattu...pienoismalleista.

Cacon kyllä tuntee. (Siitäkin on muuten olemassa yhden sortin figuja.) Tuollaisia orgaanisia ja vähän epämääräisen muotoisia elikoita on varsin näppärä skulptata hyvällä onnistumisprosentilla. Cyberistä sen verran, että teknobitsit kannattaa yleensä tehdä muovista tai metallista. Sillä saa ylivoimaisesti helpoiten suoraa putkea, teräviä kulmia ja muuta semmoista. Niitä näkee lähes poikkeuksetta kaupalliseen tuotantoon menevien figujen greeneissä kun mekaanisista osista on kyse.

Perhana, alkoi tehdä mieli rustata näitä itsekin.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Dolmot kirjoitti:Cacon kyllä tuntee. (Siitäkin on muuten olemassa yhden sortin figuja.)
Perhana, alkoi tehdä mieli rustata näitä itsekin.
unohtamatta sitten tietenkään niitä reaperin aikoinaan valmistamia Doom figuureja, harmi vain että niidenkin valmistus on lopetettu. :(
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Khorne Marien

Viesti Kirjoittaja Khorne Marien »

Tosi hienoja! Millon aloitat cyberdemonin maalauksen? Milloin tulee kuvia maalatusta cybercemonista? Mistä aineesta muuten teit cyberdemonin?
Visual

Viesti Kirjoittaja Visual »

space marien kirjoitti:Tosi hienoja! Millon aloitat cyberdemonin maalauksen? Milloin tulee kuvia maalatusta cybercemonista? Mistä aineesta muuten teit cyberdemonin?
oisko milliputista (valkonen) ja green stuffista (vihreä)
hienojahan nuo on, mutta mitäs aiot cyperdemonin jälkeen tehdä?
''Imagination is more important than knowledge"
- Albert Einstein
Githgulcag

space marien kirjoitti:Tosi hienoja! Millon aloitat cyberdemonin maalauksen? Milloin tulee kuvia maalatusta cybercemonista? Mistä aineesta muuten teit cyberdemonin?
Ennen, kuin aloitan sen maalaamisen, niin minun täytyy sculptata se valmiiksi. Kuvat tulee heti, kun saan sen valmiiksi.
willisika kirjoitti:hienojahan nuo on, mutta mitäs aiot cyperdemonin jälkeen tehdä?
En ole varma vielä, mutta todennäköisesti sculptaan pain elementalin ja lost souleja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”