Älkää välittäkö tuosta toisesta kädestä. Se meni "vähän" mönkään.
Freehand:

Edestä:

Kuvat eivät ole mitään parhaimpia koska kamera oli vanha kun mikä. No mutta sillä mentiin.
Kommentit ovat tervetulleita.

Helppoa rakastavaisilla ei ole syystä että muinaisessa Ruotsissa kuningas vaihtui aina kun 3-10 partaista hevimetalliäijää kerääntyi yhteen. Asiat ovat monimutkaisia...
Joo ton käden ehtisinkin jo korjata. En minä siis mikään aloittelija ole. Olen minä tätä jo 2 vuotta tehnyt mutta tossa oli puolenvuoden tauko ja vähän pääs kaikki taas unohtumaan. Joo ja tiedän että on köynnös flatti kun ei tota kirkkaan vihreää ole!..No mutta kiitos kuitenkinHands_on_blood kirjoitti:Erittäin hyvä aloittelialta. Mutta RK: Minusta free handit ovat tidella upeita, mutta se käsi on huono. Joten mielummin korjaa se kuin sano vahingoksi. Ja sitten ruoste hieman punaista, ja sitä on liikaa, janäyttää huonolta. Kukat näyttävät hyviltä, mutta kyönnökset ovat turhan flatit.
Olispas, kokeile vaikka. Sekoittelet suunnilleen samansävyisen ja vaalennat vähän.Weeman kirjoitti:Niinpä teen mutta kun jouduin jo ton vihreenkin sekottamaan niin sit kun sitä ois viel vaalentanu niin ei siit ois tullu mitään!:D