"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten monta wardanceria yksikköön?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
BaQ

Miten monta wardanceria yksikköön?

Viesti Kirjoittaja BaQ »

Elikkä wardancereita olen ostamassa ja niitähän tulee 3 figua per boxi ni kannattaisko niitä ostaa sitten 2 boxia? Ja vielä noi waywatcherit ni
niillä sama homma ni kannattaisko 2 boxia ostaa vai miten?
Lassek

Re: Miten monta wardanceria yksikköön?

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Ryhmään kun tarttee noissa tapauksissa vähintään viisi, niin vähintään kaksi satsia on käytännössä pakko.
Lefaa

Viesti Kirjoittaja Lefaa »

Tuohan riippuu todella paljon siitä, mitä haet siltä yksiköltä. Wardancereita käytetään useimmiten 7/8 hengen yksiköissä, jolloinka ostaisit 2 normaalijannujen blisteriä ( saaden 6 normaalia wardanceria ) ja yhden command blisterin, jossa saat muusikon ja bladesingerin.

Waywatchereita käytetään, jos käytetään, useimmiten 5/6 - hengen ryhmissä, tai ainakaan itse en ole muun kokoisiin ryhmiin törmännyt.

Niin, ja kai tiesit, että Wardancereita saa myös 10 figun bokseissa? (Etköhän sinä tiennyt, kun näin paljon olit ottanut selville Armeijalistat yms. -osiosta ;/ )
Sellasta se on.
BaQ

Viesti Kirjoittaja BaQ »

Haha.. Siis selvää oon ottanu mut suomessa en oo kuulu 10 ukkelin boxeista eli ulkomailta pitäis tilata.. xD Mutta kiitos kumminkin..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”