Twinkattu ase.
Twinkattu ase.
Eli yleensä ase on twinkattu jos siinä lukee niin, mutta jos samalle kaverille ostaa saman aseen kaksi kertaa niin tuleeko siitä twinkattu ?
Lähinnä haen kysymyksellä vastausta jos Carnifexille ostaa kaksi Venom cannonia niin tuleeko siitä sitten yksi twinkattu venomi?
Tai vaihtoehtoisesti jos sille ostaa kaksi bardettia niin tuleeko siitä sitten yksi lätty ase jonka saa kerran heittää uusiksi?
Lähinnä haen kysymyksellä vastausta jos Carnifexille ostaa kaksi Venom cannonia niin tuleeko siitä sitten yksi twinkattu venomi?
Tai vaihtoehtoisesti jos sille ostaa kaksi bardettia niin tuleeko siitä sitten yksi lätty ase jonka saa kerran heittää uusiksi?
- Guardsniper
Re: Twinkattu ase.
S.30, Codex Tyranids: Ranged weapon-symbiotes. Viimeinen lause ekasta kappaleesta. Eli kaksi venom cannonia carnilla = yksi twin-linked venom cannon. Samoin 2x B.Strangler carnilla = yksi twin-linked B.Strangler.
Ostan necromundaa, mordheimia, epicciä ja BFG:tä.
YV tavoittaa.
YV tavoittaa.
Kiitoksia itse ei taas varmaan osanut katsoa.
- The Captain
- Valvoja
Ja tämä sääntö siis koskee erityisesti tyranideja eikä ole sellaisenaan sovellettavissa muihin armeijoihin, eli marine kahdella bolt pistoolilla ei saa aikaiseksi yhtä twin-linkattua bolt pistoolia.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ja poikkeus Carnikseenkin: Kaksi twin-linked devoureria on kaksi twin-linked devoureria, eikä yksi twin-linked twin-linked devourer.
This world is not so vast that it could conceal the bones of my enemies. Instead I will pile them so high even their gods weep at the sight.
- Lord Assassin Morghoul
- Lord Assassin Morghoul
-
SilverSeed.eu
- Viesti:
MIkä on twin-linked twin-linked ase..?Tom_Gore kirjoitti:Ja poikkeus Carnikseenkin: Kaksi twin-linked devoureria on kaksi twin-linked devoureria, eikä yksi twin-linked twin-linked devourer.
Salonen Risto
http://www.silverseed.eu
http://www.silverseed.eu
- P. Ruuhijärvi
Saa Re-Rollata kaksi(2) kertaa epäonnistuneen 'to hit'-heiton. Itse tästä en ole kuullut. Taisi olla läpällä vedetty heitto. Huumoria, Silvis!SilverSeed.eu kirjoitti:
MIkä on twin-linked twin-linked ase..?
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
- Half-breed
Hyvä arvaus, mutta kun säännöissä lukee että re-rollia ei voi re-rollia. Vitsihän tuo oli Tom_Goren heitto oli.DakkaDakka kirjoitti:Saa Re-Rollata kaksi(2) kertaa epäonnistuneen 'to hit'-heiton. Itse tästä en ole kuullut. Taisi olla läpällä vedetty heitto. Huumoria, Silvis!SilverSeed.eu kirjoitti:MIkä on twin-linked twin-linked ase..?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- The Captain
- Valvoja
Eikä tästäkään voi olla täysi varma. FAQ kyllä sisältää kysymyksen, joss amainitaan tuollainen optio mutta siinä vastataan eri kysymykseen, joten siitä voi enintään implisiittisesti päätellä, että kaksi samaa twin-linkattua asetta on kaksi erillistä twin-linkattua asetta.Tom_Gore kirjoitti:Ja poikkeus Carnikseenkin: Kaksi twin-linked devoureria on kaksi twin-linked devoureria, eikä yksi twin-linked twin-linked devourer.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
Tuo osa Twin-linked aseista on muutenkin hämärä. Siinä ei nimittäin koskaan mainita että kaksi samaa asetta muodostaisi yhden twinkatun aseen, kuten esimerkiksi vanhat Eldar/Tau codexit teki. Porukka vain olettaa että tämä on tarkoitus. Yhtä hyvin saattaa olla että molemmat tykit on twinkattuja. ;-)
Jos raaka voima ei toimi käytät sitä vain liian vähän.
-Vanha sananlasku IG:ssä
-Vanha sananlasku IG:ssä
Kaiketi joku SM pystyis wieldaan kaks Plasma pistoolia.. en tiiä onko säännöissä niin mutta eikö se voisi olla näin oikeana ajatellen mahdollista?
Tuomas Kyrö kirjoitti: Breivik syyttää joukkomurhastaan demokratiaa. Se on sitten sana sanaa vastaan. Demokratia kun syyttää joukkomurhasta Breivikiä
Khyl, mutta ammut vain yhdellä aseella/vuoro.Crimson_Commander kirjoitti:Kaiketi joku SM pystyis wieldaan kaks Plasma pistoolia.. en tiiä onko säännöissä niin mutta eikö se voisi olla näin oikeana ajatellen mahdollista?
Oma-aloitteisuutta.
Tässä kun twin-linkattuja aseita pällistellään, niin kysäisen kun uuttaa ketjua ei varmaan kannata tehdä.
Jos kaaosdredissä on twin-linkattu ase ja se päättää seota, pitääkö minun re-rollata hudit ammuttaessa omia joukkojani?
Jos kaaosdredissä on twin-linkattu ase ja se päättää seota, pitääkö minun re-rollata hudit ammuttaessa omia joukkojani?
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta
- The Warmaster
Ofc. Miksei pitäisi?ampusiili kirjoitti:Jos kaaosdredissä on twin-linkattu ase ja se päättää seota, pitääkö minun re-rollata hudit ammuttaessa omia joukkojani?
Ei tarvitse.The Warmaster kirjoitti:Ofc. Miksei pitäisi?ampusiili kirjoitti:Jos kaaosdredissä on twin-linkattu ase ja se päättää seota, pitääkö minun re-rollata hudit ammuttaessa omia joukkojani?
BBB Twin-linked weapons s. 30 kirjoitti:To represent the fusillade of fire laid down by a linked weapon you may re-roll the dice to hit if it misses.
Oma-aloitteisuutta.
- The Warmaster
Äh. Liian ovelaa mulle...Sticced kirjoitti:Ei tarvitse.The Warmaster kirjoitti:Ofc. Miksei pitäisi?ampusiili kirjoitti:Jos kaaosdredissä on twin-linkattu ase ja se päättää seota, pitääkö minun re-rollata hudit ammuttaessa omia joukkojani?BBB Twin-linked weapons s. 30 kirjoitti:To represent the fusillade of fire laid down by a linked weapon you may re-roll the dice to hit if it misses.
No siis ajattelin vain (vaikka 11. käsky kieltää :D) että kun se on selitetty sillä että se ampuu niin pirun monta kutia, jolloin osuminen on todennäköisempää. Mutta kun siinä lukee että may, niin kai sitten voin siitä nipottaa. No ei mulla edes taida drediä tulla käyttöön ihan heti.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta