Necronit vs. X
Necronit vs. X
Elikäs olen itse vasta alottanut keräilyn, mutta armeija on jo kuitenkin kasassa (Necroneita).Olen siis ajatellut, että mikä olisi hyvä peli taktiikka. Tähän asti olen aina iskenyt monoliitit (2kpl) vihollisen linjojen taakse ja puskenut varruja ulos, mutta olisiko jotakin ehdotuksia taktiikoihin. En siis etsi mitään vihollisarmeijasta riippuvaa taistelu taktiikkaa, vaan jotakin yleispätevää tyyliä jolla saisi viholliset hyvin matalaksi. Sen lisäksi armeijasta puuttuu vielä eliitti yksiköt, siispä niistä vähän galluppia, että mitä kannattaisi ottaa itse olen kallistumassa immortaleihin tai pariaheihin, pariahit vaan tuntuu olevan aikas kalliita niiden injativeen verrattuna, kun ovat lähis yksiköitä vaikka voiha ne myös ampua.
Re: Necronit vs. X
Tässä kohtaa nikkasi. Pariahit ovat yksi pelin surkeimmista yksiköistä, ei millään pahalla.ADDE kirjoitti:pariaheihin, pariahit vaan tuntuu olevan aikas kalliita niiden injativeen verrattuna, kun ovat lähis yksiköitä vaikka voiha ne myös ampua.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Niin oon kattonukkin, että mielummin ottas niitä immortaleita. Elikäs nyt sitten niitä taktiikoita jos tulee vaan mieleen.
Codexissa esiteltävä phalanx -muodostelma on aika toimiva. Pidät warrut linjassa ja lordin orbilla ja veilillä tukemassa, monoliitit taaempana tukemassa ja teleporttaamassa warruja pois lähiksestä, jos sinne joudutaan. Immortalit kävelee ja ampuu, destroyerit keskittyvät koviin ja vaarallisiin yksiköihin ja ne pidetään laidoilla.
Ja tosiaan, immortaleja suosittelen :) Pariahit on haukuttu lyttyyn jo tässäkin ketjussa, figut kyllä ovat ihan hienoja.
Necroneiden "läheltä kovaa tulitus" - on varmaan haastavin pelityyli koko pelissä.
Ja tosiaan, immortaleja suosittelen :) Pariahit on haukuttu lyttyyn jo tässäkin ketjussa, figut kyllä ovat ihan hienoja.
Necroneiden "läheltä kovaa tulitus" - on varmaan haastavin pelityyli koko pelissä.
Valitse joko ihmiset tai teknologiatasankoninjasamuraisorkkaeläinkalat.
- vompovompatti
- vompovompatti
*köhköh* Delffien Gunboattia ei enää ilmeisesti pidetä virallisena tässä pelissä?Duke kirjoitti:Necroneiden "läheltä kovaa tulitus" - on varmaan haastavin pelityyli koko pelissä.
IRIADedit: 1337:s viesti :D
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
- The Captain
- Valvoja
Normaalikokoisessa pelissä (1500) sinulla on todennäköisesti vain yksi lordi eli vain yksi resurrection orb. Tämän sijoittelussa kannattaa olla tarkkana - niin kuan kuin vastustajalla ei ole S10-aseita, Immortalisi ja Destroyerisi eivät tarvitse orbia (paitsi lähiksessä, jonne et muutenkaan halua), joten säilytä lordi vahtimassa warrioreita. Hätätapauksessa käytä Veil of Darknessia ja karkaa pois uhkaavasta lähiksestä.
Toinen huomioitava juttu on yksiköiden koko. Unitti ei saa WBB:tä, jos lähistöllä ei ole samannäköisiä modeleita vielä pystyssä, joten älä päästä kokonaista yksikköä kuolemaan. Kolme destroyeria ampuu jo kovaa, mutta ne on liian helppo tiputtaa, joten ota neljä tai mieluummin viisi. Jos sinulla on kaksi yksikköä destroyereita, pidä ne riittävän lähellä toisiaan, jotta yhden unitin tuhoutuessa täysin osa modeleista pääsee sentään We'll be backaamaan viereiseen unittiin.
Kaksi monoliittia voi olla kovakin juttu viitosedikassa, mutta samalla Necron-modeliesi määrä jää pieneksi, joten sinulla ei ole hirveästi varaa tappioihin, ja monoliitit joutuvat kuluttamaan paljon aikaa WBB-rerollien tuottamiseen, jottet phase outtaa. Samalla sinulle jää vähänlaisesti troop choiceja, joten objektiivien hallinta tulee olemaan hankalaa.
Toinen huomioitava juttu on yksiköiden koko. Unitti ei saa WBB:tä, jos lähistöllä ei ole samannäköisiä modeleita vielä pystyssä, joten älä päästä kokonaista yksikköä kuolemaan. Kolme destroyeria ampuu jo kovaa, mutta ne on liian helppo tiputtaa, joten ota neljä tai mieluummin viisi. Jos sinulla on kaksi yksikköä destroyereita, pidä ne riittävän lähellä toisiaan, jotta yhden unitin tuhoutuessa täysin osa modeleista pääsee sentään We'll be backaamaan viereiseen unittiin.
Kaksi monoliittia voi olla kovakin juttu viitosedikassa, mutta samalla Necron-modeliesi määrä jää pieneksi, joten sinulla ei ole hirveästi varaa tappioihin, ja monoliitit joutuvat kuluttamaan paljon aikaa WBB-rerollien tuottamiseen, jottet phase outtaa. Samalla sinulle jää vähänlaisesti troop choiceja, joten objektiivien hallinta tulee olemaan hankalaa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.