Kun kerho alkaa

Hyvinkään ja Riihimäen peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Crystania

Kun kerho alkaa

Viesti Kirjoittaja Crystania »

MOIIII

Te varmaan ihmettelette miks mä teen tänne juttua, mutta voin kertoa. Pääsin kouluun ja tulen samaan paikkaan asumaan missä olin viimekskin.

Näin yleistä asiaa myös kerhon johtajalle.
Kun kerho alkaa niin voitaisiinko hyvät ihmiset ensinmäisenä päivänä ketkä nyt haluavat osallistua niin siivota paikat niin, että sielä olisi järjestystä ja siistiä.
Lisäksi itselläni on muutama peli juttukin heti kun kerho alkaa jos saamme vielä lainata Hedelmän omaavaa peli kenttää missä silloin pelasimme sitä campaniaa.

Toivottavasti viihdytte mun seurassa viela 2,5-3 vuotta >8)

PS: Meillä siis on tilaa edelleen pelata kun raahaan taas tavarani vehmakselle.
Henkinen Johtaja

Re: Kun kerho alkaa

Viesti Kirjoittaja Henkinen Johtaja »

Crystania kirjoitti:Kun kerho alkaa niin voitaisiinko hyvät ihmiset ensinmäisenä päivänä ketkä nyt haluavat osallistua niin siivota paikat niin, että sielä olisi järjestystä ja siistiä.
WTF! Tarkoitatko siis tuolla osallistumisella siihen siivoomiseen osallistumista vai mitä häh? Ihan näin selvennykseksi kysyn.
Crystania tulee takaisin tänne peräkylille? Susta ei pääse edes kulumalla ;) (äsköinen lausahdus oli sitten vitsi, ettäs tierätte.)

Onko tiedossa siis lisää Crystanian fantasiaseikkailuja?

Damn...

Ei mutta ajattelin että kerholla voitaisiin järjestää jokin GW:n kesäkampanjan tapainen elikä ei mitään niin vaikeaa mitä silloin aikasemmin yritettiiin, vaan hyvä vs. paha (pelaaja päättää alussa kumpaa "puolta" hänen armeijansa edustaa) tikapuu-kampanjatyyppisesti eli kisataan yhdestä alueesta kerrallaan jonkin aikaa (tyyliin kaksi viikkoa). Kun määräaika on ohi katsotaan kummalla "puolella" on eniten victory tai mitäneoli -pisteitä (siis kaikkien pelattujen pelien ja pelaajien yhteenlasketut kill-pointit sinä aikana (siis hyvät yhteen ja pahat yhteen)). Sitten kampanja jatkuu siitä siihen suuntaan, mihin pelaajien aktiivisuus on sen vienyt. Eli esim. Saako Demoniprinssi Nousername haltuunsa planeetta X:n pääkaupungin.

Kuhunkin alueeseen käytetty aika voisi määräytyä aloituksen ja joulutauon välinen aika jaettuna vaikka viidellä.

Tähän tosin pitäisi (tai voisi) kehittää jonkin palkitsemissysteemin että saataisiin jotain porkkanaa pelaajille (niin uusille että vanhoillekin) pelata niitä pelejä, ettei Hamma kerhosta tule MTG-kerho (ei niin että mulla olis mitään mätäkkää vastaan, mutta taidan ite olla enemmän figumiehiä ;) )

Eli tavoitteena on pitää kampanja niin selvänä hommana että puupökkelökin sen ymmärtää. Joku (vaikka minä ;), tai fluffimestari Togo) kirjoittaa stooria sitämukaa kun kampanja etenee siihen suuntaan mihin se etenee.

Noh, miten olis? Mielipiteitä? Kehitysideoita? NÄin että saataisiin tosiaankin se 40k taas nousuun.

Jeps, että tälläi. Töissä on aikaa ajatella asioita.
Tuosta...
Crystania

Viesti Kirjoittaja Crystania »

Minä järjestän heti toisena kerhopäivänä 40k camppainin jossa saa sotia niin paljon kuin haluaa.
Mut katsellaan sit 1kk pääst >8)
togottaja

Viesti Kirjoittaja togottaja »

Siivota siivota siivota täytyy, tavarat on mullin maallin..
Jeee! Antti tulee takaisin, voidaan tulla teille riehumaan! :D 40k kamppania kuullostaa hyvin toteutettuna kivalta synkkiin keskiviikkoiltoihin, mutta jos multa kysytään niin siivoominen on homojen hommaa, eeli ei minulle! ^^ En kyllä ymmärrä miksi tää piti tänne kirjoittaa kun meillä on se oma foorumikin? Itekkin satuin vaan sattumalta eksymään..
Henkinen Johtaja

Viesti Kirjoittaja Henkinen Johtaja »

Pistimpä sen kerhon sivuillekin...
Tuosta...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Hyvinkää ja Riihimäki”