Void?
Void?
Ei sattuisi keneltäkään löytymään linkkiä, tai itse tiedostona Voidin ohjeita? Aikoinaan ne latasin (ilmaiseksi, Voidin sivuilta, luvan kanssa), mutta ilmeisesti kone on ne syönyt koska niitä ei enää löytynyt.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Re: Void?
Tämmöinen linkki löytyi Urban Mammothin foorumilta... UM:n uusi peli, Metropolis, on kuulemma periaatteessa uudistettu versio Void:sta...jorgos kirjoitti:Ei sattuisi keneltäkään löytymään linkkiä, tai itse tiedostona Voidin ohjeita? Aikoinaan ne latasin (ilmaiseksi, Voidin sivuilta, luvan kanssa), mutta ilmeisesti kone on ne syönyt koska niitä ei enää löytynyt.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Taitaa olla niin, että tuo sääntökirja (haetpa nyt sitten 1.0:aa eli 1.1:tä) on pääsääntöisesti mennyt kiven alle netissä. Varmimmat paikat tarjoavat vesiperää (Scotia Grendelin downloads-sivu ei jaa sääntöjä -- Forcebookit löytyvät -- eikä pitkään sinnitellyt fanisaitti Brotherhood of the Brown Bottlekaan näköjään ainakaan enää anna toimivia linkkejä sääntöihin) eikä googlellakaan heti löydy. Mutta näköjään kun nyt oikein tarkkaan katson, niin se 1.1. kuitenkin on tuolla linkitetyn iDiskin kulmalla. Ei tarvitse itse ruveta jakohommiin ;)
Metropolis ja Urban War tosiaan perustuvat VOIDille, tarkemmin oikeastaan, kumma kyllä, VOID 1.0:lle. Tosin UW on pudonnut aika kauas puusta vaikka säännöissä pinnallisesti samankaltaisuutta onkin. Enemmän "isää" muistuttavassa Metrossa mua vähän rassaa se, että ainakin ennen Urban Mammoth oli kovasti sitä mieltä, että he osaavat tehdä kaksi täysin eri skaalaista peliä niin, että mallien pistearvot ovat suoraan siirrettävissä. Minusta tämä ei kyllä ainakaan käytännön toteutuksen osalta vaikuttanut välittömästi onnistuneen. Tosin on kai Metrosta tullut sittemmin korjattukin painos, ja voi myös olla, että tuossa asiassa on tapahtunut joku muukin käännös.
EDIT: korjattu tiedolllinen virhe koskien Brotherhood of the Brown Bottlea
Metropolis ja Urban War tosiaan perustuvat VOIDille, tarkemmin oikeastaan, kumma kyllä, VOID 1.0:lle. Tosin UW on pudonnut aika kauas puusta vaikka säännöissä pinnallisesti samankaltaisuutta onkin. Enemmän "isää" muistuttavassa Metrossa mua vähän rassaa se, että ainakin ennen Urban Mammoth oli kovasti sitä mieltä, että he osaavat tehdä kaksi täysin eri skaalaista peliä niin, että mallien pistearvot ovat suoraan siirrettävissä. Minusta tämä ei kyllä ainakaan käytännön toteutuksen osalta vaikuttanut välittömästi onnistuneen. Tosin on kai Metrosta tullut sittemmin korjattukin painos, ja voi myös olla, että tuossa asiassa on tapahtunut joku muukin käännös.
EDIT: korjattu tiedolllinen virhe koskien Brotherhood of the Brown Bottlea
Viimeksi muokannut tnjrp, Ti 29.07.2008 15:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Kiitos vastauksista, nuo auttoivat jo paljon.