Tässä parin päivän sisään ois tarkotus kaverin kanssa pelata tonnin matsi, hän pelaa lizardmaneilla. Peli on siis kaveripeli, elikkä en ala mitään juustouksia väsäämään, mutta olen kuitenkin hyvän maun rajoissa yrittänyt tehoa hakea.
Oma lista ois tämän näköinen:
herot:
Warrior Priest: gw, AOMI
Battle wizard, lvl2, wizard's staff
core:
25 spearman, shields, FC
8 swordsman detu
25 swordsman, FC
8 swordsman detu
special:
5 outriders, musician
great cannon
rare:
hellblaster volley gun
total points: 996 pts
Hellblasteri menee swordien ja spearien väliin, ja outriderit jompaankumpaan flankkiin. Priesti menee spearmaneihin. Otan varmaan Battle wizardille lore of heavensin, joten se taitaa mennä tykin miehistön kanssa kukkulalle.
Kaveri käyttää hyvin todennäköisesti ainakin chameleon skinkkejä, krogxigoreja, ainakin yhtä saurus unittia speareilla ja skinkkejä. herovalintana on varmaan skink priest ja scar-veteran.
Tonnin verran Empireä
-
Bunkka-pop
Tonnin verran Empireä
Viimeksi muokannut Bunkka-pop, Ti 29.07.2008 21:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Steamtanks cause global warming.
Re: Tonnin verran Empireä
Jos nyt ei ihan hirveään muutoksiin ryhdytä niin keihäät voisi vaihtaa miekkoihin, on tommoseen listaan vähän mielipide valinta mutta yleensä ottaen tehokkaampi, onhan sieltä kyllä ihan hyvin tulossa iskua papin kanssa, kun noita vastaan ws3kin riittää että vastustaja osuu nelosilla. Miten tykkää.
-
Bunkka-pop
Itte ainakin olin laskeskelevinani että keihäät ois sauruksia vastaan tehokkaampia ku miekat, ja figuja ei riitä toiseen miekkamiesrykmenttiin.. Spearien vaihtoehtoinen yksikkö ois hilparimiehet, mutta kaikki tietääkin niiden ylivoimaisen tehon joten siksi en todennäköisesti ota niitä tähän listaan = P
Ajattelin tässä myös että voisi nuo archeri screenit ottaa pois ja ottaa maagi messiin että hyötyisi niistä warriorpriestin prayereista( vastustaja autodispellaa ne koska se voi käyttää aina ne 3 DD prayereihin...), koska minun mielestä lizardmaneja vastaan ei tartte niin paljon screenailua..? Ja 2lvl mage maksais 100 pts, joten jäisin paria pointtia vaille että saisin sen screenien tilalle, joten mistä poistaa pisteitä?
Ajattelin tässä myös että voisi nuo archeri screenit ottaa pois ja ottaa maagi messiin että hyötyisi niistä warriorpriestin prayereista( vastustaja autodispellaa ne koska se voi käyttää aina ne 3 DD prayereihin...), koska minun mielestä lizardmaneja vastaan ei tartte niin paljon screenailua..? Ja 2lvl mage maksais 100 pts, joten jäisin paria pointtia vaille että saisin sen screenien tilalle, joten mistä poistaa pisteitä?
Outridereiden pomohan taisi olla 16 pistettä joten sitten riittäisi pisteet maagiin, kannattaa myös harkita kahden miekkamiehen pois ottamista detuista että saisi wizard's staffin.
-
Bunkka-pop
Muutokset tehty, kiitokset Warchiefille neuvoista.