Tau:n pohjamaali? Mastonin sprayt?
-
Riikinkukko
Tau:n pohjamaali? Mastonin sprayt?
Juu elikkä olen ostamassa pohjamaali-sprayn. Kumpaa käyttäisitte Tau:kkien pohjamaalaukseen: Mustaa vai valkoista?
Viimeksi muokannut Riikinkukko, La 16.08.2008 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Tau:n pohjamaali?
riippuu siitä miten maalat ne.
tummaan musta ja vaaleisiin valkoinen.
ja ethän mene ostamaan gw:n spräytä, mastonin on paremepaa ja halvempaa
tummaan musta ja vaaleisiin valkoinen.
ja ethän mene ostamaan gw:n spräytä, mastonin on paremepaa ja halvempaa
Viimeksi muokannut Visual, La 16.08.2008 20:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
''Imagination is more important than knowledge"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
Riikinkukko
Re: Tau:n pohjamaali? Mastonin sprayt?
Mistä saisi ostettua mastonin sprayta...?
- P. Ruuhijärvi
Melkein kaikista Hardware/Rautakaupoista. Tikkurilakin niitä muistaakseni myy.
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()
Ihan prismoista ja shitymarketeista.Riikinkukko kirjoitti:Mistä saisi ostettua mastonin sprayta...?
Väriskaalahan siihen vaikuttaa. Ite käytän valkoista pohjamaalia paitsi yksityiskohtien paremman erottamisen vuoksi, niin myös siksi, että perusmaali vomit brown ei tahdo tarttua mustaan pohjamaaliin kovin kiltisti.
Eli suosittelisin pitäytymään valkoisessa, mikäli ollenkaan yhtä aurinkoista Tau-armeijaa olet rakentamassa kuin minä. En kyllä suosi mustaa tummempienkaan värien kanssa, mutta siinä mennään vielä enemmän makuasioihin.
Eli suosittelisin pitäytymään valkoisessa, mikäli ollenkaan yhtä aurinkoista Tau-armeijaa olet rakentamassa kuin minä. En kyllä suosi mustaa tummempienkaan värien kanssa, mutta siinä mennään vielä enemmän makuasioihin.