"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Veri

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
shadowironore

Veri

Viesti Kirjoittaja shadowironore »

Nii että pohdin vaa minkä väristä on tyrkkyjen veri`? vihreää? ja että mitenkäs vois saaha hienoa? ois kiva jotain vinkkejä saada kun ostin kaverilta tyrkkyjä ja puuttuu parit kädet nii yhestä teen ainaki ykskätisen taino kakskätisen koska kyseessä on genestealer mutta pitäs vaa tuohon jäljelle jääneeseen osaan saada verta ja siittä tuli mieleen :)
Society Dweller

Re: Veri

Viesti Kirjoittaja Society Dweller »

Eiköhän ainoa rajoitus ole mielikuvituksesi :) Jos olen väärässä niin joku tyrkkupuristi korjatkoon ;) Maalaa ihan minkä väriseksi haluat. Vihreä voisi olla ihan tyylikäs, Dark angels green alle ja korostuksia vaikka snot greenillä ja snot green+skull white sekoituksella. ja ehkä vähän kiiltoa päälle lakalla tai green inkillä.
Weeman

Viesti Kirjoittaja Weeman »

Tota jossain oon nähny Että olis liilaa(?) mutta joo saat pistää vaikka vihreää:D..Ei sillä nyt ole niinm kauheasti väliä.
Pian tulee kuvia omista maalauksista. sitten kun kamera taas heräilee talvihorroksesta.
Juige

Viesti Kirjoittaja Juige »

Kannattaa maalata saman sävyistä kuin tyrkkyjesi iho. Siksi sinäkin olet punertava kun veresi on punaista.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Leppäkertun selkä on punainen ja siinä on mustia pilkkuja. Krokotiili on vihreä ja sillä on silti punainen veri. Maalaa veri ihan miten haluat. Vihreässä saattaisi toimia seassa pieni säväys keltaiseen.
Luumumehu on soturien juomaa
clutch

Viesti Kirjoittaja clutch »

Juige kirjoitti:Kannattaa maalata saman sävyistä kuin tyrkkyjesi iho. Siksi sinäkin olet punertava kun veresi on punaista.
Onko tummaihoisten veri ruskeaa?
Frak!
Ballpointpen

Viesti Kirjoittaja Ballpointpen »

Mitenkäs olisi toinen yleinen veren väri, nimittäin sininen? Esimerkiksi molukkirapuhan on tästä erikoisuudesta tunnettu (sillä ei ole rautapitoista hemoglobiinia, vaan kuparipitoista hemosyaania). Nidin haavoista pursuava tummansininen hurme voisi tuoda kivan säväyksen.
Hanska

Viesti Kirjoittaja Hanska »

clutch kirjoitti: Onko tummaihoisten veri ruskeaa?
Ei, koska heillä on enemmän pigmenttiä ihossa suojaamassa voimakkaammalta auringonvalolta päiväntasaajan alueella. Meillä valkolaisilla pigmenttiä on vähemmän joten veri paistaa ihosta läpi. Tämä koska meidän iho on mutaatio kun emme tarvi niin vahvaa uv-suojaa mutta tarvitsemme paremman kyvyn tuottaa d-vitamiinia vähäisestä auringonvalosta.

Ja itse asiaan... Itse mietin tässä joku päivä samaa ja itse tekisin läpinäkyvää(kiiltäjä lakka) tai inansa jonkun väristä mutta läpinäkyvää. Hyönteisilläkään ei ole punaista verta koska veri kuljettaa ravinteet ja ilma kulkee omia kanaviaan. Gaunteillakin näkyy jotkin röörit hännän juuressa vähän niinkuin ilma-aukot esim. muurahaisilla.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”