"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cities of death rakennus, valmis

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Huru-ukko

Re: Cities of death rakennus, valmis

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Kyllä se on buddhalaisillekin pyhä. Katsokaa laittamaani linkkiä.
Luumumehu on soturien juomaa
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Joo-o, esim. Suomen presidentin tunnuksessa on yhä edelleen hakaristi, että silleen.. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Presi ... inland.svg. Tän topicin idea varmaan kuitenkin edelleen oli kommentoida tuota maastonkappaletta ja sen teen ainakin itse. Varsin luovaa osien käyttöä, sopivan erilainen gw:n boksin kylkeen verrattuna, mutta kuitenkin kaikki hyvät puolet näkyvissä. Maalauskin on ihan jees. Thumbs ypp!
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Ogre_dude
Sotavasaran Maalaajakisälli 2008

Viesti Kirjoittaja Ogre_dude »

Kentä se haittaa jos siellä o joku hakaristi oha siellä melkee anarchy A ja oha siel TAU/mersun merkki.

On muuten ihan komia rakennu, mutta toi maa mitä tuol on, on vähän tylsää siihen laittaisin ehk viel ainaki 1 kerrokse jotain vaaleempaa harmaata ja vähän enenmän yksityis kohtii esim. siel näyttäis oleva pölykapseli, sen vois maalata hopeeks esim. Mut muuten on kyl iha onnistunu yksilö.
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

Erittäin hieno maastokappale! Kertoisitko harmaan tekniikan ja formulan. Sait minut ostamaan pari rakennusta.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
Akseli

Viesti Kirjoittaja Akseli »

Fiiliksellä sekasin mustaa ja valkoista akryylaattilateksimaalia. Mustan päälle kolme eri sävyistä kuivaharjausta ensimmäinen hiukan raskaammin ja kaksi muuta kevyemmin todella isolla sudilla. Tuohon harmaaseen pitäisi vielä yksi vaaleampi kuivajarjaus laittaa tulisi hiukka elävämmän näkönen.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Pesis kirjoitti:Joo-o, esim. Suomen presidentin tunnuksessa on yhä edelleen hakaristi, että silleen.. http://fi.wikipedia.org/wiki/Kuva:Presi ... inland.svg.
Lisää offtopikkia: http://fi.wikipedia.org/wiki/Hakaristi
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Kertaus on opintojen äiti :)
Luumumehu on soturien juomaa
Silveri

Kerpele... jotenkin missasin tuon edellisen linkityksesi samaan wikiartikkeliin. Onko kenelläkään myydä ylimääräisiä silmiä tai aivoja?
Co. Yarrick

Viesti Kirjoittaja Co. Yarrick »

Paljonko tarjoat Silveri? Veljeltäni löytyisi vähän käytetyt, kapasiteetiltaan kuitenkin pienet, aivot.

Minulta löytyy kuplamuovia, joten postituskin onnistuu.
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.
Silveri

Olisiko 5 € mitään?
Co. Yarrick

Viesti Kirjoittaja Co. Yarrick »

Joo ihan hyvältä kuulostaa. (:
Olenpas ollut aktiivinien ^_^ @ 100. viesti 21.09.2008 | Kissa putosi uima-altaaseen ja kananmunaa nauratti hirveesti. Tarinan opetus: Siellä, missä märkä mirri, siellä onnelllinen muna.
Ballet

Re: Cities of death rakennus WIP

Viesti Kirjoittaja Ballet »

Kolmentoista Mestari kirjoitti:Ainoa mikä hieman häiritsi oli se, että irtorojua ja kivenkappaleita on maassa aivan liian vähän verrattuna rauniosta puuttuviin seiniin. Tälle tietystikään ei paketin sisällön kanssa mitään voi, mutta kuitenkin se hiukan häiritsi.
Siis jos oot ikinä kattonu sotaelokuvia tai -sarjoja niin jos jollai rautatietykillä rysäyttää taloon ni aika paljon siitä romusta lentää hevonhelkuttiin. Ja ihan totta niinku sanoit ei oo tarpees kamaa tehä rublee paketin aineksista... No asiaan, hieno on. Nuo purity sealit on siisti lisä tohon oveen... Ihan vaan kiinnostuksesta, kuinka paljon meni rahaa tohon koko höskään?
You name it we flame it! xD
kuningas66

Viesti Kirjoittaja kuningas66 »

Todella kaunis rakennus! Ei voi muuta kuin ihmetellä miten jotkut osaavat! Varsinkin nuo kirjoitus lappuset ovat upeita!
Munakassi

Viesti Kirjoittaja Munakassi »

Eli valmista maastoa. miten tuo maalauspuoli? jätätkö harmaaseen maaliin? nyt näyttää siltä että vain pääkallot ja nuo muut koristeet olisivat maalattuna. arvosana 3(1-5). Paranee kun laitat vähän flokkia ja ruskeaa ja jotain punertavaa siihen hiekkaan ja seinille sopisi vihreä sammalta kuvaamaan. kyseessää ei selvästikään ole ihan muutama tunti sitten raunioitunut mökki ole. tee sinne "sisälle" vaikka joku pieni pensas joka antaa sellaisen vaikutelman että rakennnus olisi ollut jo pitkään romuna.. ei muuta. keep up the avarage work.
Hihhuli

Viesti Kirjoittaja Hihhuli »

Munakassi kirjoitti:Eli valmista maastoa. miten tuo maalauspuoli? jätätkö harmaaseen maaliin? nyt näyttää siltä että vain pääkallot ja nuo muut koristeet olisivat maalattuna. arvosana 3(1-5). Paranee kun laitat vähän flokkia ja ruskeaa ja jotain punertavaa siihen hiekkaan ja seinille sopisi vihreä sammalta kuvaamaan. kyseessää ei selvästikään ole ihan muutama tunti sitten raunioitunut mökki ole. tee sinne "sisälle" vaikka joku pieni pensas joka antaa sellaisen vaikutelman että rakennnus olisi ollut jo pitkään romuna.. ei muuta. keep up the avarage work.
cities of death nyt vaan on semmoista että siellä ei paljoa kasveja (yleensä) ole ;)
Akseli

Viesti Kirjoittaja Akseli »

Ohhoh joku tämänkin kaivanut esille.
cities of death on pelkkää asfaltti viidakkoa niin ei siellä kauheasti mitään kasva, tietysti olisi voinut kuollutta ruohoa laittaa niin kuin krieg armeijassani mutta päätin jättää väliin kun menee klubin maastojen kanssa samalle pöydälle niin ei olisi oikein sopinut.

Jotain jännää toi vielä varmaan tarttis, jollain ruskeella washilla leikkimistä ja yksi hailaitti kerros harmaaseen.
hmm.. pitäisköhän noi loputkin tosta kymmenen rakennuksen setistä kasata.
kuningas66

Viesti Kirjoittaja kuningas66 »

Kävin tänää kaverin kans kattoo turun vuosittaist warhammer turnaust. Siel 40K puolel suurinpiirtei kaikki maasto oli tollast ku toi sun tekemä eli cities of death. :)
Munakassi

Viesti Kirjoittaja Munakassi »

Hihhuli kirjoitti:
Munakassi kirjoitti:Eli valmista maastoa. miten tuo maalauspuoli? jätätkö harmaaseen maaliin? nyt näyttää siltä että vain pääkallot ja nuo muut koristeet olisivat maalattuna. arvosana 3(1-5). Paranee kun laitat vähän flokkia ja ruskeaa ja jotain punertavaa siihen hiekkaan ja seinille sopisi vihreä sammalta kuvaamaan. kyseessää ei selvästikään ole ihan muutama tunti sitten raunioitunut mökki ole. tee sinne "sisälle" vaikka joku pieni pensas joka antaa sellaisen vaikutelman että rakennnus olisi ollut jo pitkään romuna.. ei muuta. keep up the avarage work.
cities of death nyt vaan on semmoista että siellä ei paljoa kasveja (yleensä) ole ;)
Okei okei. Mun moka... Silti hiukan hämää, että on nuin "ankea". No se on makuasia. Itse tykkään, että maastossa on hiukan kontrastia ja onko tuo COD nyt sitten sellainen paikka että siellä ei ole mitään elollista? Onko kyseseessä koko ekosysteemin kattava paikka vai onko tuon ulkopuolella elämää? jos on niin kyllä luulisi jostain kulkeutuvan ampiaisten ja muiden mönkijöiden sekä tuulen mukana jotain "siementä" itämään :D

Jokatapauksessa ihan kivaa maastoa ja olet sentään nähnyt vaivaa noiden basejen kanssa etkä vain ole sortunut maalaamaan pelkkiä valmiita seiniä.
Hihhuli

Viesti Kirjoittaja Hihhuli »

Munakassi kirjoitti:
Hihhuli kirjoitti:
Okei okei. Mun moka... Silti hiukan hämää, että on nuin "ankea". No se on makuasia. Itse tykkään, että maastossa on hiukan kontrastia ja onko tuo COD nyt sitten sellainen paikka että siellä ei ole mitään elollista? Onko kyseseessä koko ekosysteemin kattava paikka vai onko tuon ulkopuolella elämää? jos on niin kyllä luulisi jostain kulkeutuvan ampiaisten ja muiden mönkijöiden sekä tuulen mukana jotain "siementä" itämään :D

Jokatapauksessa ihan kivaa maastoa ja olet sentään nähnyt vaivaa noiden basejen kanssa etkä vain ole sortunut maalaamaan pelkkiä valmiita seiniä.
COD on 40k:n "lisäosa" (sanokaa joku oikea nimitys :D), jossa on säännöt kaupunkitaisteluihin, maasto on tuollaista maan tasalle pommitettua, poltettua yms. kaupunkia, siellä ei kasva mitään
majis

Viesti Kirjoittaja majis »

saakuli merkki eli tuo viisi sakarainen tähti kuuluisi olla toisin päin.
jos se pitäisi olla saakuli merkki. Muuten upee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”