"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mistä materiaalista kummut yms. tehdään?

Aloittelijatason kysymykset miniatyyrien maalaamisesta, kokoamisesta tai maaston rakentamisesta.
Moogel

Mistä materiaalista kummut yms. tehdään?

Viesti Kirjoittaja Moogel »

-
Viimeksi muokannut Moogel, La 28.06.2025 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aapo95

Re: Mistä materiaalista kummut yms. tehdään?

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

Tämä finnfoam on sellaista pienirakeista styroksia, johon on helppo saada sahaamalla ja hiomalla siisti pinta. Ja siitä minä itse ainakin olen kukkulani tehnyt ja paljon muuta.
Aapo95

Viesti Kirjoittaja Aapo95 »

Ai niin unohtui tämmöinen:
Finnfoam
Esimerkki styroksin tyyppisestä eristeestä. Ei murene kuten styroksi, helppo leikata askarteluveitsellä tai kuumalankaleikkurilla. Kestää spray -maalaamista, toisin kuin styroksi. Myydään joissain rautakaupoissa, mm. K-raudassa.
Tässä pätkä Matti Niemelän kirjoittamasta artikkelista "Ohjeita perusmaaston tekoon"
Moogel

Viesti Kirjoittaja Moogel »

-
Viimeksi muokannut Moogel, La 28.06.2025 14:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
O'snobba

Viesti Kirjoittaja O'snobba »

]orm kirjoitti:ookoo, kiitosta. Tällaista voisi vaikka alkaa kattelemaan jostain. Missä hinnoissa kyseinen tavara liikkuu?
Sitä saa haettua k-raudoista ilmaisena ylijäämä paloja, mutta kyllä niitä levyjä saa n. 6-10e 1 neliömetri.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Perusteet”