"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Gaunttien whit out number

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Crystania

Gaunttien whit out number

Viesti Kirjoittaja Crystania »

Eli jos gaunteilla on whit out number vai oliko se sen niminen ???
Nehän tulevat omalta deplo pöydältä, mutta jos niillä on scutlers, niin kummasta ne tulevat, pöydän reunalta vai nidien deplo alueelta ?

Kiitos
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Itse olen miettinyt samaa asiaa, mutta tuota reunaan hyökkäystä saa käyttää vain jos mennään reserviin, jolloin ei sitä valitettavasti mielestäni voi käyttää.

Toisaalta kun tulee omalta puolelta niin voi pitää sen omalla kentän puolella olevan objektiivin.
Vilkku92

Re: Gaunttien whit out number

Viesti Kirjoittaja Vilkku92 »

Suoraanhan siellä sanotaan, että omalta puolelta tullaan. Outflank toimii vain reservissä, jota ei tässä käytetä.

Ja tarinan opetus on, että kannattaa harkita tarkkaan, antaako gaunteille molemmat yhtä aikaa.
Renessanssikuningaskunnat, ilmainen selainpeli.

Kuten kuvasta, nimestä ja allekirjoituksesta näette, olen täysi sekopää. Älkää siis ärsyttäkö minua tai heitän teitä perunaruttokirjeellä!
Crystania

Re: Gaunttien whit out number

Viesti Kirjoittaja Crystania »

ei kannata ^^
Z7-852
Taisteluraporttikilpailun voittaja

Viesti Kirjoittaja Z7-852 »

Yksi tai kaksi normaali gauntti whitout numberilla hakemassa oman puolen objektiivit, mutta tämä tarkoittaa että niiden yleensä pitäisi kuolla ekana. Tämä tarkoittaa ettei niiden edessä saisi depon jälkeen olla muita ryhmiä (kuten scuttle ryhmiä). Toisaalta jos flankkaa scuttle ryhmillä niin silloin ne eivät yleensä tule kun vasta 3 vuorolla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”