"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

DeathWing 1500

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
minä

DeathWing 1500

Viesti Kirjoittaja minä »

Elikkäs olen aina pitänyt terminaattoreista, ja pitihän sitä termis painotteista listaa kokeilla väsätä. Omasta mielestä lista on ihan toimiva, kyllä tällä vois voittaakin. Kommentia kiitos thanks tack!

HQ

Belial
-Thunder hammer&storm shield
=130

Terminator chaplain
-Terminator armour, storm bolter+25
=145

Elite

Dreadnought
-venerable
-H-Flamer+5
=150
ampuu ja tekee... jotakin...
Dreadnought
-venerable
-H-Flamer+5
=150
ampuu ja tekee... jotakin...

Troops

Deathwing terminator squad
-5X claws
hakkaa massaa chaplainin kanssa
=215

-5X thunderhammer&stormshield
=215
hajottaa(tai ainaki yrittää) tankkeja ja hakkaa isoja,pahoja ukkoja Belialin kanssa

-assault cannon+30
-chain fist+5
=250
pum! pum!

-assault cannon+30
=245
pum! pum!
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Riikinkukko

Re: DeathWing 1500

Viesti Kirjoittaja Riikinkukko »

Jos omistaisin codexin tietäisin paremmin, mutta
tuo pumpum systeemi hieman häiritsi myös ampuu ja tekee jotain oli ehkä vähän turhaa...
Viimeksi muokannut Riikinkukko, Ke 01.10.2008 19:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
minä

Viesti Kirjoittaja minä »

DW=deathwing=termiksiä
RW=ravenwing=mopoja...
olipa kerran mutta ei sitten ollu toista kertaa.
Remington

Viesti Kirjoittaja Remington »

Ei hammer ja kilpi kombo väärin ole mutta kyllä ne twinklawit toimii Beltsulle parhaiten. Ei mene ok initiative hukkaan. Paitsi tietty jos vihunarmeijasta ei löydy (juuri) I5 tai alle lyöjiä, niin hammeria vaan kehiin.
En tiä tarkkaa pistemäärää mutta kappikselle combiboltteri jos vaan pisteisiin mahtuu.
Ennemmin ottaisin dredille extrat kuin venen. Venekin kun yleensä tippuu ekaan peneen. Extroilla glänäreiden kestävyys parempi kun tulee lähinnä stunnia, joka putoaa shakeniksi. Juokset sitten ampumishukilla kohti vihua.
Termosporukoihin yksi fistillinen hevifleikalla. Tasottaa massaa ennen hyökkäystä ja klawiporukka tarvii tiukkojen tilanteiden varalta yhden S8 iskijän.
"You're right. The Devil has come. Look
at me. I am the Devil." -Charles Remington-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijalistat”