Kyllä maar, sitä tarjoillaan pelipäivääkin 4.10. kuluvaa herran vuotta (ookoo, kerhohuone oli varattu, joten kokeillaankin sitten 18.10. lauantaita). Jos tuo kerhohuone ei ollut varattuna kyseiselle päivälle, niin silloin tervetuloa pelittelemään seuraan iloiseen. Ei muuta, over und out.
Edit: Se oli hyvä mainostaa toista päivää ja sitten varata ihan eri päivä. Elikkä olin varannut kerhohuoneen 25.10. ja tuota sitten ajattelin kokeilla. Se oli niitä meikäläisen normaaleja aivopieruja siis.
Urcaen's Gate: Pelipäivä 25.10. *peruttu*
Urcaen's Gate: Pelipäivä 25.10. *peruttu*
Viimeksi muokannut Aasimar, Ma 20.10.2008 14:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
Re: Urcaen's Gate: Pelipäivä 18.10.
Mä en pääse tähän uusittuunkaan päivään =(
Mutta kaapataan topiccia sen verran, että jos jotakuta kiinnostaa pelata tänä sunnuntaina (28.9.) aikavälillä klo 12->ilta saa ottaa meikäläiseen yhteyttä. Yhen kaverin kanssa ollaan pelaamassa joka tapauksessa, mutta mahtuu sitä mukaan muitakin.
Mutta kaapataan topiccia sen verran, että jos jotakuta kiinnostaa pelata tänä sunnuntaina (28.9.) aikavälillä klo 12->ilta saa ottaa meikäläiseen yhteyttä. Yhen kaverin kanssa ollaan pelaamassa joka tapauksessa, mutta mahtuu sitä mukaan muitakin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Re: Urcaen's Gate: Pelipäivä 25.10.
Jesh, tämän pelittelypäivän pitää peruuttaa vähäisen kiinnostuksen takia. Ensikerralla taas pyritään tökkimään väkeä uudestaan. Morolompsis ja silleen.
Siinä vaiheessa kun the Captain lopettaa asian puhumisen, tiedän lähteväni varhaiseläkkeelle.
-
Der Dexter
Re: Urcaen's Gate: Pelipäivä 25.10. *peruttu*
työpäivä iltavuorona ja firman pikkujoulut hieman tiellä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Re: Urcaen's Gate: Pelipäivä 25.10. *peruttu*
Näinhän se on aina mitä lähemmäksi loppu vuotta mennään :) Noh tuossa kunhan saan jossain kohin elämää tietooni mihin päin sitä tulee muutettua ja onko mitenkään mahdollista saada jonkinlaista tilaa siellä hyvään tarkoitukseen, niin mahdollisesti pyrin taas potkimaan paljon enemmälti noita pelipäiviä hivenen tiiviimpää tahtiin (tiedän, tiedän, onhan tuosta jo pidemmän aikaa jo lupailtu). Aika saa nyt näyttää.Der Dexter kirjoitti:työpäivä iltavuorona ja firman pikkujoulut hieman tiellä...