Nämä ovat Bloodlettersejä jos joku ei tiennyt
Ryhmäkuva

Ja lipun kantaja

lisää kuvia saattaa tulla
Kritisoikaa rauhassa näitä kuvia

Hiekka kannattaa käydä nyysimässä hiekkalaatikoilta. Siivilöi hiekka ja saat hyvää basetushiekkaa (itse käytän kaikkiin figuihin hiekkaa). Sitten vaan maalaat hiekan (pohjamaalina käytä inkkiä. mustaa tai ruskeaa).Konstaa kirjoitti:ei, mutta maalauspisteitä ei kyllä heru turnauksissa jos ei ole alustoja. Alustat myös ovat helppo tapa saada figusta hienompi. Suosittelen hommaamaan vaan purkin flokkia, ja statick grassia. niillä saa jo ihan hyvät alustat aikaseksi. Hiekka on kanssa ihan hyvää mutta tykkään ite ennemän flokista
Kannattaa maalata. Muuten se näyttää vähän oudolta. Itse maalaan hiekkalaatikolta otetun hiekan ensin mustaksi, sitten drybrush bestial brown, sen jälkeen drybrush bleached bone ja pohjan reunat maalaan itse mustaksi.Kääpivö kirjoitti:onko hiekka hyvän näköistä ihan sellaisenaankin?
"Voisit ohentaa maaleja" on yleensä se peruskommentti, joka laitetaan jos ei ole muutakaan rakentavaa sanottavaa. Yli puolessa tapauksissa tilanne taitaa olla päinvastainen - maalit eivät peitä kunnolla, jolloin pinta näyttää epätasaiselta ja maalit sen takia paksuilta. Kommentoin nyt vain lipunkantajaa, muut kuvat ovat liian kaukaa ja/tai liian pimeitä tähän tarkoitukseen.Kääpivö kirjoitti:Kuvissa maalit saattavat näyttää paksuilta, mutta sitä ne eivät todellakaan ole.
Itsellä vaan tuppaa olemaan tuo basetuksen aloittaminen jotenkin ylivoimaista. Yhteen static grass sävyyn en ole tyytymässä ja niihin lisäilee vielä hiekkapussin niin hinta onkin yllättävän korkea. Toki sitä voisi ostaa eka sen hiekan ja sitten myöhemmin lisäillä niitä karvatuppoja.jullevi kirjoitti:EDIT: Kommentoin beisseistä paremmalla ajalla, mutta tässä vaiheessa tyydyn vain toteamaan että hienojen perusbeissien teko on paljon helpompaa kuin monesti luullaan.
Varhammeri kirjoitti:Monta litraa maalia tollases yhessä pirussa on ?
Ei nuo maalit paksuja ole. Ainakin lipunkantajan päässä näyttää olevan ehkä liiankin ohut maalikerrosJullevi kirjoitti:Yli puolessa tapauksissa tilanne taitaa olla päinvastainen - maalit eivät peitä kunnolla, jolloin pinta näyttää epätasaiselta ja maalit sen takia paksuilta
Ilfierno kirjoitti: Sun pelkästä viestistä tietää kuka sen kirjottaa, ei tarvi nimeä katsoa. Sen verran omaperäisellä tavalla kommentoit.![]()