"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tomb king Magic?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Nummi

Tomb king Magic?

Viesti Kirjoittaja Nummi »

tomb kings magia.siinäpä vasta ongelma....tajuan kyllä että onnistuu varmasti ja kaiken muun mutta mitä se POWER LEVEL?oikein tarkoittaa ja mihin sitä käytetään.tiedän että saattaa olla teille tyhmä kysymys mutta minulla(ja veljelläni joka niitä keräilee,itse vain luen säännöt ja sitten opetan) on ongelmia sen ymmärtämisessä.vastauksia kiitos....=)
Drago^

Re: Tomb king Magic?

Viesti Kirjoittaja Drago^ »

Power level on voima jolla taika tulee. Tämä lukema tai sen ylitse pitää saada nakattua dispelliä taijan estämiseksi.
No pain no gain.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Siirsin FB: Perusteisiin, koska kyseinen sääntö itsessään ei ole epäselvä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Nummi

Viesti Kirjoittaja Nummi »

ok kiitos.olisisn ajatellut itse mutta 2 nopalla power level heitto tuntuu jotenkin säälittävältä.Noh....kumminkin ymmärsin nyt.kiitos
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

lizard96 kirjoitti:ok kiitos.olisisn ajatellut itse mutta 2 nopalla power level heitto tuntuu jotenkin säälittävältä.Noh....kumminkin ymmärsin nyt.kiitos
Onhan semmoinen yksinään aika säälittävä, mutta kun pappeja on vaikka kolme ynnä muumiokuningas, eikä mitään onnistumiskynnystä ole, ja vastustajalla silloin yleensä jotain 3-6 noppaa niitä vastaan dispelliä, niin kyllä niitä taikoja sitten lentelee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”