FLUFFITTAMINEN??
- mursunaatio
FLUFFITTAMINEN??
hei. mikä on fluffi+´fluffikas? en ole tajunnut tuota. sitä käytetään vähän väliä täällä
Uusi tarinani (FB) on ilmestynyt nyt ensi-illassa 'tarinat ja novellit' alueelle.
Että simmosta...
Että simmosta...
Re: FLUFFITTAMINEN??
Fluffi = taustatarina --> fluffikas --> taustatarinan mukainen. Esim Tyranidiarmeijat ovat tarinoissa valtavia gaunttilaumoja joita tukevat isot monsterit. Täten pidetään fluffikkaampana pelata tyranideilla valtavia gaunttilaumoja kuin maksimimäärää monstereita ja vähän gauntteja.
Ahaa, paikkakunta: Turku. Selittää paljon :Dmursunaatio kirjoitti:-katsokaa profiiliani niin ehkä ymmärrätte minua paremmin
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
GW:n peleissä erotetaan erikseen virallinen fluffi (löytyy sääntökirjoista, codexeista ja black libary julkaisuista) ja fani fluffista (esim. 40k tarinat osio).
Wirallista tausta tarinaa voi lukea lexicanum sivustolta ja sotun "historia" osiolta.
Wirallista tausta tarinaa voi lukea lexicanum sivustolta ja sotun "historia" osiolta.
tarkoitti varmaan kun klikkaat hänen käyttäjätunnusta, paljastuu että ikä on 11Kurimus kirjoitti:Ahaa, paikkakunta: Turku. Selittää paljon :Dmursunaatio kirjoitti:-katsokaa profiiliani niin ehkä ymmärrätte minua paremmin
ja mitäs tähän kirjoittaisi
Turku selittää enemmän ;) .nkv kirjoitti:tarkoitti varmaan kun klikkaat hänen käyttäjätunnusta, paljastuu että ikä on 11Kurimus kirjoitti:Ahaa, paikkakunta: Turku. Selittää paljon :Dmursunaatio kirjoitti:-katsokaa profiiliani niin ehkä ymmärrätte minua paremmin
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
- mursunaatio
mitä se selittää jos asuu turussa?? onko sillä muka väliä jos on 11? no okei olen ALMOST 12.
Uusi tarinani (FB) on ilmestynyt nyt ensi-illassa 'tarinat ja novellit' alueelle.
Että simmosta...
Että simmosta...
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Kyllä nyt Turku on parempi kuin Tampere.
Mutta mursunaattorille sen verran että tietyn nettietiken perusteiden oppiminen on hyvä asia foorumilla. Selkeä kirjoitusasu ja ystävällisyys saavat ihmiset suhtautumaan sinuun mielyttävämmin kun suuret alkukirjaimet. Ei se ole synti jos ei jotain asiaa tiedä, mutta kun asian tuo esille rauhallisesti niin suhtautuminen on sen mukaista. Paras nyrkkisääntö on että lue aina tekstisi läpi ja ajattele mitä olet juuri kirjoittanut.
Mutta mursunaattorille sen verran että tietyn nettietiken perusteiden oppiminen on hyvä asia foorumilla. Selkeä kirjoitusasu ja ystävällisyys saavat ihmiset suhtautumaan sinuun mielyttävämmin kun suuret alkukirjaimet. Ei se ole synti jos ei jotain asiaa tiedä, mutta kun asian tuo esille rauhallisesti niin suhtautuminen on sen mukaista. Paras nyrkkisääntö on että lue aina tekstisi läpi ja ajattele mitä olet juuri kirjoittanut.
- mursunaatio
no anteeksi mutta onko/miksi turku olisi parempi ja missä asiassa? tämä saattaa riistäytyä aiheesta mutta muuallakaan en saa sitä tietää.
Että simmosta...
Että simmosta...
Perinteistä Turku vs Tampere läppää vaan, ei mitään todellisuuspohjaa kumpaankaan suuntaan. Hyviä paikkoja molemmat :) .
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
ja tuohon... allekirjoituksessasi lukee selvästi:''katsokaa profiiliani, niin ehkä ymmärrätte minua paremmin.''mursunaatio kirjoitti:mitä se selittää jos asuu turussa?? onko sillä muka väliä jos on 11? no okei olen ALMOST 12.
se oli periaatteessa se minun lauseeni kurimukselle, hän sen otti aiheeksi tuon allekirjoituksesi lauseen.
kurimus katsoi ''profiiliasi'' ja totesi: ''Ahaa, paikkakunta: Turku. Selittää paljon :D''. joten liityin ''keskusteluun'' koska arvelin tuon sinun katsokaa profiilia allekirjoituksen viittaavan ennemmin ikään 11 kuin paikkakuntaan turku.
ja nyt.... offtopic saa riittää. mikä tämän viestin tarkoitus oli? mursunaatio todennäköisesti halusi tietää vastauksen ja jos oli suutuspäissään meidän ''keskustelusta'' niin tarkoitus hieman rauhotella kertomalla syy.
ja mitäs tähän kirjoittaisi
Tiedättekö mitä "Abloyata" tarkoittaa? Saatte ottaa selvää, koska ajattelin tehdä nyt niin...